חוזרים לשנות ה-90: כוכב משמר המפרץ בקמפיין סודהסטרים. צפו
דיוויד הסלהוף בקמפיין סודהסטרים (צילום: אשלי קובינגטון)
.
סודהסטרים תשיק היום את קמפיין יום כדור הארץ לשנת 2022 בהשתתפותו של כוכב "משמר המפרץ", דיוויד הסלהוף. בקמפיין החדש סודהסטרים נשארת נאמנה לערכיה הסביבתיים ולטון הקליל שלה, תוך כדי מחווה וקריצה לסדרה המיתולוגית משנות ה-90, שהסלהוף היה הכוכב הגדול שלה. בדומה לתפקיד שגילם בסדרה כמציל, הפעם הוא פועל להצלת חייהם של צבי הים שנמצאים בסכנת הכחדה.
סודהסטרים פועלת שנים להפחתת השימוש בבקבוקי פלסטיק ובמוצרי פלסטיק חד פעמיים, ולמניעת הגעת פסולת פלסטיק אל הים. יחד עם ארגוןSEE Turtles הפועל להצלת צבי ים בכל העולם. במסגרת שיתוף הפעולה העולמי, במהלך חודש אפריל עבור כל מכשיר סודהסטרים שיימכר ברחבי העולם, סודהסטרים מתחייבת לתרום להצלת צב ים תינוק.
סודהסטרים ידועה בקמפיינים שלה שמובלים על ידי כוכבים בינלאומיים. סקרלט ג'והנסון אף חטפה ביקורת קשה ממתנגדי ישראל על העבודה עם יצרנית מכשירי הסודה הביתיים. בין הכוכבים הנוספים שעבדו עם סודהסטרים, אפשר למנות את ליאונל מסי, סנופ דוג, לברן קוקס, מייקל בובלה, וכוכבי משחקי הכס ת'ור ביורנסון "ההר" ואנה וודינגהאם.
- מס על שכר דירה - כל מה שצריך לדעת
- דרישת המיליונים של ח"כ בן גביר מ"עובדה" ומאחת המרואיינות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרין שיפטר מאור, סמנכ"לית השיווק הגלובלית של סודהסטרים, אומרת כי "כחלק מהאחריות הסביבתית של סודהסטרים והמחויבות שלנו כלפי כדור הארץ, אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות ליצור שינוי חיובי. השנה אנו עושים צעד נוסף בכיוון זה, במסגרת קמפיין יום כדור הארץ אשר ייערך במהלך כל חודש אפריל. בקמפיין אנו מגייסים את הקהל הרחב, לא רק כדי לשמור על ניקיון האוקיינוסים מפסולת פלסטיק חד פעמית, אלא נותנים לו את ההזדמנות להציל את צבי הים ברחבי העולם, הנמצאים בסכנת הכחדה".
.
הסלהוף אומר כי הוא "גאה לעבוד עם סודהסטרים, חברה המחויבת לאג'נדה של איכות הסביבה ומפנה את תשומת הלב לאיום על חיי צבי הים ועל החופים שלנו. זו מטרה שאני מתחבר אליה מעומק לבי ואני מקווה שנצליח לגייס את תשומת הלב העולמית לנושא זה. כל אחד ואחת מאיתנו צריכים לקחת חלק בתרומה לעולם בר קיימא. תרומה זו תעזור לכולנו לבנות בסיס חזק כדי להילחם למען כדור הארץ. שתיקה היא לא אופציה".

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7