עינת פישביין
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של עינת פישביין

עינת פישביין נגד "ידיעות אחרונות"

מו"לית "המקום הכי חם בגיהנום" תקפה בטוויטר את קבוצת "ידיעות אחרונות", שלהבדיל משאר כלי התקשורת לא נתנה קרדיט לאתר על החשיפה של היחסים האינטימיים בין שר האוצר כחלון לשופטת אתי כרייף
עינת שחק | (5)
החשיפה הדרמטית אמש של שרון שפורר, עיתונאית "המקום הכי חם בגיהנום", ואיתי רום עיתונאי "המקור" במהדורת חדשות רשת 13,  אודות מערכת היחסים האינטימית בין שר האוצר משה כחלון והשופטת אתי כרייף עוררה הדים בכלל מערכות החדשות ורובן עשו פולו-אפ לפרשה וסיקרו אותה בעצמם תוך מתן קרדיט הולם לעיתונאים שחשפו אותו.  כרייף מואשמת בפרשת מין תמורת מינויים עם אפי נוה, ועל פי החשיפה פעלה גם מול שר האוצר למען המינוי. התכתובות בין השניים, אותן כרייף ניסתה למחוק במהלך חקירתה בפרשת נוה, מעידות על קשר אינטימי עם השר. לאור הקרדיט הנאה שקיבל האתר כמעט בכל כלי התקשורת, זעמה עינת פישביין, מו"לית ומייסדת גוף העיתונות העצמאי "המקום הכי חם בגיהנום" על "ידיעות אחרונות", שם בחרו להתעלם ממי שאחראי לחשיפת הפרשה. בציוץ בחשבון הטוויטר שלה כתבה פישביין: "כולם נתנו קרדיט למקום הכי חם בגיהנום ולשרון שפורר על החשיפה המדהימה הזו, ומי לא? העיתון שתמיד יודע לא לפרגן והיום המול שלו חשוד בפלילים". פישביין צירפה צילום של הסיקור במגוון עיתונים כדי לתמוך בטענה.   פישביין, אגב, עבדה ככתבת במשך שנים רבות ב"ידיעות אחרונות" ומן הסתם מכירה היטב את ההתנהלות של הקבוצה סביב מתן קרדיטים לסקופים של מתחרים.. בסיקור ב-ynet, אשר עלה אמש ב-21:35, יש אזכור ל"רשת 13", אך לא לשרון שפורר או לאתר שבו היא עובדת. גם בעיתון הבוקר ניתן קרדיט רק ל"רשת".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    גם כן עיתון 04/02/2020 22:20
    הגב לתגובה זו
    לא שווה לעסוק בזוטות.
  • 3.
    שיטת ידיעות 04/02/2020 19:31
    הגב לתגובה זו
    ממחזרים כתבות מגוגל. חושבים שכולם מטומטמים. ידיעות פח זבל
  • 2.
    נו ידיעות אחרונות 04/02/2020 15:53
    הגב לתגובה זו
    עיתון שממחזר כתבות לשבעה ימים מאתרים וגוזר לעצמו קרדיט כאילו חשף את הכתבות
  • 1.
    די כבר 04/02/2020 14:05
    הגב לתגובה זו
    כמה רעש וצלצולים. כל עיתונאי מכיר את זה. עובד עובד עובד ולא מקבל קרדיט. די כבר עם הילדותיות הזאת
  • גם כן עיתונאי 04/02/2020 17:14
    הגב לתגובה זו
    מה אתה מקשקש בקומקום? החסרת קרדיטים זה פשע, לא פחות, וכך צריך להתיחס לזה. מי שעובד עובד וובד ולא מקבל בסוף קרדיט אכן צריך להרעיש עולמות ואם אפשר גם לתבוע. בעניין קרדיטים אסור להתפשר וחייבים לדייק, חד וחלק!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״