לייףמן. שי אביבי בקמפיין של באומן
צילום: יח"צ

במאי לייף מן - שושו: ערן שפניר הפך ל"במאי הבית" בבאומן

איש הקריאייטיב הוותיק הפך בחודשים האחרונים לבמאי הבית של משרד הפרסום, תקן שאינו שכיח בענף, במה שנראה כמו הסבת מקצוע לטווח הארוך. הקמפיין החדש בכיכוב שי אביבי אותו ביים שפניר עלה השבוע בשיתוף בלייזר
משה בנימין | (7)

קמפיין חדש של באומן בר ריבנאי לסכיני הגילוח לייף מן של סופר פארם עלה השבוע לאוויר בכיכובו של שי אביבי תחת הכותרת: "מי חכם יותר, גברים מזוקנים או מגולחים?" ברשימת הקרדיטים מסתתר פרט מעניין בקטגוריית הבימוי, כאשר הבמאי הוא ערן (שושו) שפניר, איש קריאייטיב ותיק במשרד שעושה את צעדיו הראשונים בתחום.

הקמפיין כולל שני סרטי רשת בשיתוף בלייזר שמסתיימים בשאלה שמופנית לגולשים - מי חכם יותר: גברים מזוקנים או מגולחים? הגולשים נשלחים להקליק למענה על השאלון ומופנים למיניסייט בטון הומוריסטי (בסגנון בלייזרי) שם מופיעה סטטיסטיקה בזמן אמת שמציגה את התפלגות ההצבעה נכון לעכשיו. בנוסף המיניסייט מכיל מאמרים על טיפוח עצמי לגבר ותכנים נוספים כגון: "טיפוח לגבר ב-8 גרפים שהמצאנו", פילוח גרפי שמציג את המקומות הפופולריים בהם נמכרות מכונות גילוח, שאלון זהה ל-2 ספרי גברים ועוד. למתמידים שמגיעים לגלילה האחרונה של העמוד מחכה גם הזמנה להדפסת קופון מתנה.

כאמור, פרט מעניין הוא העובדה שערן (שושו) שפניר שחתום על מהלכי קריאייטיב רבים ומצליחים של באומן בר ריבנאי חתום הפעם על בימוי הסרטים. מבדיקת אייס עולה כי כבר בתחילת השנה החל שפניר לביים חלק מעבודות המשרד במה שנראה כמו הסבת מקצוע אפשרית עבורו לטווח הארוך. שפניר עושה זאת תחת המשרד, לצד חברות ההפקה שעובדות איתו (במקרה הזה תום סופר) כשהוא מוגדר כבר כ"במאי הבית" לצד היותו איש קריאייטיב, תקן שאינו שכיח במשרדי הפרסום בישראל.

 

 

קרדיטים:

סמנכ"ל קריאייטיב: עידן רגב

מנהל קריאייטיב: עידן לוי ויאיר זיסר

ארט דיירקטור: מיכל גונן

קופירייטר: יאיר זיסר  

מנהל קרייאטיב סושיאל ודיגיטל: עידן קליגרמן

מנהל קריאייטיב דיגיטל: נאור יצחק

סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי

מפיקה: אודליה פרילנדר

סמנכ"ל לקוחות: בן מוסקל

סופרוויזר: עומר כרמלי

ניהול לקוח: ליטל סער

סמנכ"ל פלנינג: יוסי (ג'ו) ברוך

סופרווייזר פלנינג: לורה גויכמן

פלנרית: מורן נורוק

אסטרטגיית מדיה: רונית שקל

טראפיק: רונית דואניס

מנהל סטודיו ATL: ירון קינן

סטודיו ATL: זהבה, נתי, אנסטסיה, חן ויניב

מנהל סטודיו דיגיטל: מיכאל שלי

סטודיו דיגיטל: דנה, ג'ני, לירון, אייל ויוסי

ניהול תוכן C  :דניאלה קלינגר

חברת הפקה: תום סופר

במאי: ערן (שושו) שפניר

בית פוסט: ברודקאסט

משחק וקריינית: שי אביבי

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    במאי בוכה 11/11/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    הרןןיחו מאות אלפי שקלים על פראש עכשיו הכל אין האוס!!!
  • 6.
    מאז משאל רחוב 1995 אין ולא היה במאי כמו שושו (ל"ת)
    שושו 10/11/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    נטלי 09/11/2017 19:54
    הגב לתגובה זו
    וזה ללא ספק נכס מטורף לבאומן ! בהצלחה
  • 4.
    מישהו 09/11/2017 17:48
    הגב לתגובה זו
    אם כן תותח רציני. הקליפ הכי טוב שנעשה כאן.
  • 3.
    עצוב, אבל שושו זה הדבר היחיד שנשאר בבאומן. (ל"ת)
    מואיז הקטן 09/11/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שושו מלך (ל"ת)
    חבר 09/11/2017 13:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יאיר 09/11/2017 13:32
    הגב לתגובה זו
    רעיון מצוין ! גם של הפרסומת וגם להכניס במאי בית לתוך משרד בסדר גודל כזה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.