לייףמן. שי אביבי בקמפיין של באומן
צילום: יח"צ

במאי לייף מן - שושו: ערן שפניר הפך ל"במאי הבית" בבאומן

איש הקריאייטיב הוותיק הפך בחודשים האחרונים לבמאי הבית של משרד הפרסום, תקן שאינו שכיח בענף, במה שנראה כמו הסבת מקצוע לטווח הארוך. הקמפיין החדש בכיכוב שי אביבי אותו ביים שפניר עלה השבוע בשיתוף בלייזר
משה בנימין | (7)

קמפיין חדש של באומן בר ריבנאי לסכיני הגילוח לייף מן של סופר פארם עלה השבוע לאוויר בכיכובו של שי אביבי תחת הכותרת: "מי חכם יותר, גברים מזוקנים או מגולחים?" ברשימת הקרדיטים מסתתר פרט מעניין בקטגוריית הבימוי, כאשר הבמאי הוא ערן (שושו) שפניר, איש קריאייטיב ותיק במשרד שעושה את צעדיו הראשונים בתחום.

הקמפיין כולל שני סרטי רשת בשיתוף בלייזר שמסתיימים בשאלה שמופנית לגולשים - מי חכם יותר: גברים מזוקנים או מגולחים? הגולשים נשלחים להקליק למענה על השאלון ומופנים למיניסייט בטון הומוריסטי (בסגנון בלייזרי) שם מופיעה סטטיסטיקה בזמן אמת שמציגה את התפלגות ההצבעה נכון לעכשיו. בנוסף המיניסייט מכיל מאמרים על טיפוח עצמי לגבר ותכנים נוספים כגון: "טיפוח לגבר ב-8 גרפים שהמצאנו", פילוח גרפי שמציג את המקומות הפופולריים בהם נמכרות מכונות גילוח, שאלון זהה ל-2 ספרי גברים ועוד. למתמידים שמגיעים לגלילה האחרונה של העמוד מחכה גם הזמנה להדפסת קופון מתנה.

כאמור, פרט מעניין הוא העובדה שערן (שושו) שפניר שחתום על מהלכי קריאייטיב רבים ומצליחים של באומן בר ריבנאי חתום הפעם על בימוי הסרטים. מבדיקת אייס עולה כי כבר בתחילת השנה החל שפניר לביים חלק מעבודות המשרד במה שנראה כמו הסבת מקצוע אפשרית עבורו לטווח הארוך. שפניר עושה זאת תחת המשרד, לצד חברות ההפקה שעובדות איתו (במקרה הזה תום סופר) כשהוא מוגדר כבר כ"במאי הבית" לצד היותו איש קריאייטיב, תקן שאינו שכיח במשרדי הפרסום בישראל.

 

 

קרדיטים:

סמנכ"ל קריאייטיב: עידן רגב

מנהל קריאייטיב: עידן לוי ויאיר זיסר

ארט דיירקטור: מיכל גונן

קופירייטר: יאיר זיסר  

מנהל קרייאטיב סושיאל ודיגיטל: עידן קליגרמן

מנהל קריאייטיב דיגיטל: נאור יצחק

סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי

מפיקה: אודליה פרילנדר

סמנכ"ל לקוחות: בן מוסקל

סופרוויזר: עומר כרמלי

ניהול לקוח: ליטל סער

סמנכ"ל פלנינג: יוסי (ג'ו) ברוך

סופרווייזר פלנינג: לורה גויכמן

פלנרית: מורן נורוק

אסטרטגיית מדיה: רונית שקל

טראפיק: רונית דואניס

מנהל סטודיו ATL: ירון קינן

סטודיו ATL: זהבה, נתי, אנסטסיה, חן ויניב

מנהל סטודיו דיגיטל: מיכאל שלי

סטודיו דיגיטל: דנה, ג'ני, לירון, אייל ויוסי

ניהול תוכן C  :דניאלה קלינגר

חברת הפקה: תום סופר

במאי: ערן (שושו) שפניר

בית פוסט: ברודקאסט

משחק וקריינית: שי אביבי

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    במאי בוכה 11/11/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    הרןןיחו מאות אלפי שקלים על פראש עכשיו הכל אין האוס!!!
  • 6.
    מאז משאל רחוב 1995 אין ולא היה במאי כמו שושו (ל"ת)
    שושו 10/11/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    נטלי 09/11/2017 19:54
    הגב לתגובה זו
    וזה ללא ספק נכס מטורף לבאומן ! בהצלחה
  • 4.
    מישהו 09/11/2017 17:48
    הגב לתגובה זו
    אם כן תותח רציני. הקליפ הכי טוב שנעשה כאן.
  • 3.
    עצוב, אבל שושו זה הדבר היחיד שנשאר בבאומן. (ל"ת)
    מואיז הקטן 09/11/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שושו מלך (ל"ת)
    חבר 09/11/2017 13:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יאיר 09/11/2017 13:32
    הגב לתגובה זו
    רעיון מצוין ! גם של הפרסומת וגם להכניס במאי בית לתוך משרד בסדר גודל כזה
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.