היעד הבא מזרח אירופה: Maple משיקה סניף בפראג - בניהולה של ענת ברק
חברת
חברת השיווק הדיגיטלי המתמחה בפתרונות מדיה מבוססי תוצאות (פרפורמנס) משיקה בפראג את הסניף ה-15 שלה בעולם כחלק מהדגש שהיא שמה על פעילותה בשוק הגלובאלי. הסניף שיקרא 'Maple Prague', ינוהל ע י סמנכ לית הלקוחות היוצאת בישראל ויפעל בתיאום עם הגופים במטה הישראלי.
לפני שהצטרפה ל-Maple ברק (31), מילאה שורה של תפקידים בקבוצת מקאן אריקסון ו בלעומק התודעה . לדבריה: המוצרים וההון האנושי של Maple כבר הוכיחו את עצמם ב-14 שווקים בעולם, ועכשיו אנחנו הולכים לעשות זאת באחד השווקים המעניינים והמתפתחים ביותר באירופה. הפעילות החלה ממש לפני כמה שבועות וכבר הספקנו לנהל קמפיין גדול לחברת הצילום אולימפוס ואף לבנק מקומי מוביל. שמחתי לגלות ששוק הפרסום הצ כי אנליטי, חכם ומעריך טכנולוגיה המאפשרת בקרת ROI. אני בטוחה שצפויה לנו הצלחה רבה גם בשוק זה .
עמית כוכבי מנכ"ל maple: "אנחנו שמחים לתקוע יתד באחת הבירות המעניינות במזרח אירופה. פתיחת סניף 'Maple Prague הינה חלק מהרחבת הפעילות הבינלאומית שלנו, שכבר תופסת חלק ניכר מסה"כ פעילותנו. שוק הפרסום בפראג גדול בכ 30%-40% מהשוק בישראל ביחס של הוצאה על פרסום לפי מספר התושבים, והפוטנציאל גדול. אני שמח מאד שענת ברק היא ראש החץ שלנו ומאחל לכולנו בהצלחה".
Maple פועלת בכל הזירות הדיגיטליות התומכות במודלי פרפורמנס: גוגל (גוגל Search, גוגל דיספליי ויוטיוב), פייסבוק, אאוטבריין, טוויטר ועוד. החברה, המונה מעל 80 עובדים, מנהלת ממשרדיה בישראל את הפעילות המקומית וכן את פעילותה הגלובלית המתפתחת. השווקים הנוספים בהם פעילה החברה הם: אוסטרליה, רוסיה, דרום אפריקה, ברזיל, תאילנד, צרפת, איטליה ועוד.
- 10.טי 26/12/2014 16:42הגב לתגובה זואייס נאלץ לגרד אייטמים על סוכנויות PPC.
- 9.ירון 23/12/2014 07:53הגב לתגובה זובטוח שזו לא טעות ? חשבתי שיש 150 סניפים.
- 8.תותחית שאין דברים כאלה! בהצלחה! (ל"ת)פשוט מעולה 22/12/2014 11:51הגב לתגובה זו
- 7.מנשה 22/12/2014 10:24הגב לתגובה זו15 סניפים בכל העולם? יש מישהו בתחום הזה שמאמין לכל השטויות בכתבה הזאת
- תכנס לאתר שלהם ותראה בעצמך (ל"ת)-- 24/12/2014 15:26הגב לתגובה זו
- 6.חברה מעולה -הטובה בתחום (ל"ת)דניאל 22/12/2014 10:22הגב לתגובה זו
- 5.רינה מצליח 22/12/2014 00:52הגב לתגובה זועשתה פה חיל. בהצלחה
- 4.ג׳יזס 21/12/2014 23:40הגב לתגובה זו3>
- 3.מוני 21/12/2014 21:36הגב לתגובה זובטוח שתצליח גם שם
- 2.זה אני 21/12/2014 20:35הגב לתגובה זוהולכת לעשות להם בית ספר
- 1.יאיר כספי 21/12/2014 16:40הגב לתגובה זובכל זאת, כמה אפשר להסתובב משועממים ולהסתכל על השלכת בנהר
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים,
ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.
פריים טיים
להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים"
שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד
הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את
הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום
האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג
ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
