ענת ברק
צילום: יח"צ

היעד הבא מזרח אירופה: Maple משיקה סניף בפראג - בניהולה של ענת ברק

החברה שמתמחה בפרפורמנס משיקה את הסניף ה-15 שלה בעולם. ברק, לשעבר במקאן ולעומק התודעה, שימשה בארץ כמנהלת קשרי לקוחות בחברה
משה בנימין | (11)

חברת Maple מרחיבה את פעילותה בעולם ומשיקה סניף בפראג, שינוהל על ידי ענת ברק , עד לאחרונה סמנכ לית קשרי הלקוחות של החברה בישראל.

חברת השיווק הדיגיטלי המתמחה בפתרונות מדיה מבוססי תוצאות (פרפורמנס) משיקה בפראג את הסניף ה-15 שלה בעולם כחלק מהדגש שהיא שמה על פעילותה בשוק הגלובאלי. הסניף שיקרא 'Maple Prague', ינוהל ע י סמנכ לית הלקוחות היוצאת בישראל ויפעל בתיאום עם הגופים במטה הישראלי.

לפני שהצטרפה ל-Maple ברק (31), מילאה שורה של תפקידים בקבוצת מקאן אריקסון ו בלעומק התודעה . לדבריה: המוצרים וההון האנושי של Maple כבר הוכיחו את עצמם ב-14 שווקים בעולם, ועכשיו אנחנו הולכים לעשות זאת באחד השווקים המעניינים והמתפתחים ביותר באירופה. הפעילות החלה ממש לפני כמה שבועות וכבר הספקנו לנהל קמפיין גדול לחברת הצילום אולימפוס ואף לבנק מקומי מוביל. שמחתי לגלות ששוק הפרסום הצ כי אנליטי, חכם ומעריך טכנולוגיה המאפשרת בקרת ROI. אני בטוחה שצפויה לנו הצלחה רבה גם בשוק זה .

עמית כוכבי מנכ"ל maple: "אנחנו שמחים לתקוע יתד באחת הבירות המעניינות במזרח אירופה. פתיחת סניף 'Maple Prague הינה חלק מהרחבת הפעילות הבינלאומית שלנו, שכבר תופסת חלק ניכר מסה"כ פעילותנו. שוק הפרסום בפראג גדול בכ 30%-40% מהשוק בישראל ביחס של הוצאה על פרסום לפי מספר התושבים, והפוטנציאל גדול. אני שמח מאד שענת ברק היא ראש החץ שלנו ומאחל לכולנו בהצלחה".

Maple פועלת בכל הזירות הדיגיטליות התומכות במודלי פרפורמנס: גוגל (גוגל Search, גוגל דיספליי ויוטיוב), פייסבוק, אאוטבריין, טוויטר ועוד. החברה, המונה מעל 80 עובדים, מנהלת ממשרדיה בישראל את הפעילות המקומית וכן את פעילותה הגלובלית המתפתחת. השווקים הנוספים בהם פעילה החברה הם: אוסטרליה, רוסיה, דרום אפריקה, ברזיל, תאילנד, צרפת, איטליה ועוד.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    טי 26/12/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    אייס נאלץ לגרד אייטמים על סוכנויות PPC.
  • 9.
    ירון 23/12/2014 07:53
    הגב לתגובה זו
    בטוח שזו לא טעות ? חשבתי שיש 150 סניפים.
  • 8.
    תותחית שאין דברים כאלה! בהצלחה! (ל"ת)
    פשוט מעולה 22/12/2014 11:51
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מנשה 22/12/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    15 סניפים בכל העולם? יש מישהו בתחום הזה שמאמין לכל השטויות בכתבה הזאת
  • תכנס לאתר שלהם ותראה בעצמך (ל"ת)
    -- 24/12/2014 15:26
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    חברה מעולה -הטובה בתחום (ל"ת)
    דניאל 22/12/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רינה מצליח 22/12/2014 00:52
    הגב לתגובה זו
    עשתה פה חיל. בהצלחה
  • 4.
    ג׳יזס 21/12/2014 23:40
    הגב לתגובה זו
    3>
  • 3.
    מוני 21/12/2014 21:36
    הגב לתגובה זו
    בטוח שתצליח גם שם
  • 2.
    זה אני 21/12/2014 20:35
    הגב לתגובה זו
    הולכת לעשות להם בית ספר
  • 1.
    יאיר כספי 21/12/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    בכל זאת, כמה אפשר להסתובב משועממים ולהסתכל על השלכת בנהר
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.