היעד הבא מזרח אירופה: Maple משיקה סניף בפראג - בניהולה של ענת ברק
חברת
חברת השיווק הדיגיטלי המתמחה בפתרונות מדיה מבוססי תוצאות (פרפורמנס) משיקה בפראג את הסניף ה-15 שלה בעולם כחלק מהדגש שהיא שמה על פעילותה בשוק הגלובאלי. הסניף שיקרא 'Maple Prague', ינוהל ע י סמנכ לית הלקוחות היוצאת בישראל ויפעל בתיאום עם הגופים במטה הישראלי.
לפני שהצטרפה ל-Maple ברק (31), מילאה שורה של תפקידים בקבוצת מקאן אריקסון ו בלעומק התודעה . לדבריה: המוצרים וההון האנושי של Maple כבר הוכיחו את עצמם ב-14 שווקים בעולם, ועכשיו אנחנו הולכים לעשות זאת באחד השווקים המעניינים והמתפתחים ביותר באירופה. הפעילות החלה ממש לפני כמה שבועות וכבר הספקנו לנהל קמפיין גדול לחברת הצילום אולימפוס ואף לבנק מקומי מוביל. שמחתי לגלות ששוק הפרסום הצ כי אנליטי, חכם ומעריך טכנולוגיה המאפשרת בקרת ROI. אני בטוחה שצפויה לנו הצלחה רבה גם בשוק זה .
עמית כוכבי מנכ"ל maple: "אנחנו שמחים לתקוע יתד באחת הבירות המעניינות במזרח אירופה. פתיחת סניף 'Maple Prague הינה חלק מהרחבת הפעילות הבינלאומית שלנו, שכבר תופסת חלק ניכר מסה"כ פעילותנו. שוק הפרסום בפראג גדול בכ 30%-40% מהשוק בישראל ביחס של הוצאה על פרסום לפי מספר התושבים, והפוטנציאל גדול. אני שמח מאד שענת ברק היא ראש החץ שלנו ומאחל לכולנו בהצלחה".
Maple פועלת בכל הזירות הדיגיטליות התומכות במודלי פרפורמנס: גוגל (גוגל Search, גוגל דיספליי ויוטיוב), פייסבוק, אאוטבריין, טוויטר ועוד. החברה, המונה מעל 80 עובדים, מנהלת ממשרדיה בישראל את הפעילות המקומית וכן את פעילותה הגלובלית המתפתחת. השווקים הנוספים בהם פעילה החברה הם: אוסטרליה, רוסיה, דרום אפריקה, ברזיל, תאילנד, צרפת, איטליה ועוד.
- 10.טי 26/12/2014 16:42הגב לתגובה זואייס נאלץ לגרד אייטמים על סוכנויות PPC.
- 9.ירון 23/12/2014 07:53הגב לתגובה זובטוח שזו לא טעות ? חשבתי שיש 150 סניפים.
- 8.תותחית שאין דברים כאלה! בהצלחה! (ל"ת)פשוט מעולה 22/12/2014 11:51הגב לתגובה זו
- 7.מנשה 22/12/2014 10:24הגב לתגובה זו15 סניפים בכל העולם? יש מישהו בתחום הזה שמאמין לכל השטויות בכתבה הזאת
- תכנס לאתר שלהם ותראה בעצמך (ל"ת)-- 24/12/2014 15:26הגב לתגובה זו
- 6.חברה מעולה -הטובה בתחום (ל"ת)דניאל 22/12/2014 10:22הגב לתגובה זו
- 5.רינה מצליח 22/12/2014 00:52הגב לתגובה זועשתה פה חיל. בהצלחה
- 4.ג׳יזס 21/12/2014 23:40הגב לתגובה זו3>
- 3.מוני 21/12/2014 21:36הגב לתגובה זובטוח שתצליח גם שם
- 2.זה אני 21/12/2014 20:35הגב לתגובה זוהולכת לעשות להם בית ספר
- 1.יאיר כספי 21/12/2014 16:40הגב לתגובה זובכל זאת, כמה אפשר להסתובב משועממים ולהסתכל על השלכת בנהר

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.