ענת ברק
צילום: יח"צ

היעד הבא מזרח אירופה: Maple משיקה סניף בפראג - בניהולה של ענת ברק

החברה שמתמחה בפרפורמנס משיקה את הסניף ה-15 שלה בעולם. ברק, לשעבר במקאן ולעומק התודעה, שימשה בארץ כמנהלת קשרי לקוחות בחברה
משה בנימין | (11)

חברת Maple מרחיבה את פעילותה בעולם ומשיקה סניף בפראג, שינוהל על ידי ענת ברק , עד לאחרונה סמנכ לית קשרי הלקוחות של החברה בישראל.

חברת השיווק הדיגיטלי המתמחה בפתרונות מדיה מבוססי תוצאות (פרפורמנס) משיקה בפראג את הסניף ה-15 שלה בעולם כחלק מהדגש שהיא שמה על פעילותה בשוק הגלובאלי. הסניף שיקרא 'Maple Prague', ינוהל ע י סמנכ לית הלקוחות היוצאת בישראל ויפעל בתיאום עם הגופים במטה הישראלי.

לפני שהצטרפה ל-Maple ברק (31), מילאה שורה של תפקידים בקבוצת מקאן אריקסון ו בלעומק התודעה . לדבריה: המוצרים וההון האנושי של Maple כבר הוכיחו את עצמם ב-14 שווקים בעולם, ועכשיו אנחנו הולכים לעשות זאת באחד השווקים המעניינים והמתפתחים ביותר באירופה. הפעילות החלה ממש לפני כמה שבועות וכבר הספקנו לנהל קמפיין גדול לחברת הצילום אולימפוס ואף לבנק מקומי מוביל. שמחתי לגלות ששוק הפרסום הצ כי אנליטי, חכם ומעריך טכנולוגיה המאפשרת בקרת ROI. אני בטוחה שצפויה לנו הצלחה רבה גם בשוק זה .

עמית כוכבי מנכ"ל maple: "אנחנו שמחים לתקוע יתד באחת הבירות המעניינות במזרח אירופה. פתיחת סניף 'Maple Prague הינה חלק מהרחבת הפעילות הבינלאומית שלנו, שכבר תופסת חלק ניכר מסה"כ פעילותנו. שוק הפרסום בפראג גדול בכ 30%-40% מהשוק בישראל ביחס של הוצאה על פרסום לפי מספר התושבים, והפוטנציאל גדול. אני שמח מאד שענת ברק היא ראש החץ שלנו ומאחל לכולנו בהצלחה".

Maple פועלת בכל הזירות הדיגיטליות התומכות במודלי פרפורמנס: גוגל (גוגל Search, גוגל דיספליי ויוטיוב), פייסבוק, אאוטבריין, טוויטר ועוד. החברה, המונה מעל 80 עובדים, מנהלת ממשרדיה בישראל את הפעילות המקומית וכן את פעילותה הגלובלית המתפתחת. השווקים הנוספים בהם פעילה החברה הם: אוסטרליה, רוסיה, דרום אפריקה, ברזיל, תאילנד, צרפת, איטליה ועוד.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    טי 26/12/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    אייס נאלץ לגרד אייטמים על סוכנויות PPC.
  • 9.
    ירון 23/12/2014 07:53
    הגב לתגובה זו
    בטוח שזו לא טעות ? חשבתי שיש 150 סניפים.
  • 8.
    תותחית שאין דברים כאלה! בהצלחה! (ל"ת)
    פשוט מעולה 22/12/2014 11:51
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מנשה 22/12/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    15 סניפים בכל העולם? יש מישהו בתחום הזה שמאמין לכל השטויות בכתבה הזאת
  • תכנס לאתר שלהם ותראה בעצמך (ל"ת)
    -- 24/12/2014 15:26
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    חברה מעולה -הטובה בתחום (ל"ת)
    דניאל 22/12/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רינה מצליח 22/12/2014 00:52
    הגב לתגובה זו
    עשתה פה חיל. בהצלחה
  • 4.
    ג׳יזס 21/12/2014 23:40
    הגב לתגובה זו
    3>
  • 3.
    מוני 21/12/2014 21:36
    הגב לתגובה זו
    בטוח שתצליח גם שם
  • 2.
    זה אני 21/12/2014 20:35
    הגב לתגובה זו
    הולכת לעשות להם בית ספר
  • 1.
    יאיר כספי 21/12/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    בכל זאת, כמה אפשר להסתובב משועממים ולהסתכל על השלכת בנהר
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״