כל המצבים המבאסים במכנה משותף ישראלי: 'פסק זמן' מבין בקהל היעד שלו
בשורה התחתונה: עלית לקחה על עצמה את המשימה להחיות את פסק זמן הקלאסי באמצעות הפגשתו עם הישראליות העמוסה לעייפה שמשוועת לפסק זמן תרתי משמע.
מאז הרץ האפריקאי שנעצר לקחת פסק זמן בעמידת חסידה על רגל אחת, אנחנו יודעים לחבר בין מושג ההפסקה הרגעית לבין המותג פסק זמן. כמובן שגורלו של החטיף נקשר קשר אמיץ, בתקופה בה עלית העניקה חסות למכבי תל אביב, למושג פסק הזמן של משחק הכדורסל. ובכל זאת אנו זוכרים לטובה את עמידתו הבלתי אפשרית של האפריקאי שנראית יותר מתאמצת מהריצה עצמה, מה עוד ששלף מאמתחתו פסק זמן והתענג עליו בעודו בעמידת חסידה.
הרעיון לעשות 'פסק זמן עם חטיף' אינו מקורי של עלית. הענף חי מאז ומעולם עם הידיעה שהמותג KITKAT של נסטלה מציע אותה הצעה, ולקח גם הוא בעלות, בעולם הרחב, על מושג ההפסקה הרגעית ביומנו הקשה והעמוס. באמצע שנות ה-90 הופיעו זה לצד זה, במדינות שונות, הסרט הישראלי והסרט הבריטי שהראה את הצלם הממושמע ומכוון המטרה, הממתין בשמש, ברוח ובגשם לגיחה קלה של הפנדות ממלונתם. אחרי יממות ללא מצמוץ, הוא מחליט לפרגן לעצמו פסק זמן ובזמן שהוא מתענג על חטיף KITKAT יוצאים הפנדות מרבצם ודופקים ריקוד סלוני אקסטטי על גלגיליות מאחורי גבו של הצלם-אוכל-הKITKAT - שלא רואה אותם ממטר. הפנדות חוזרים לכוך שלהם כשהוא מסיים את ההפסקה ומתפנה לחזור למשמרת ההמתנה שלו מאחורי המצלמה, אדיש לארוע הזאולוגי שהתרחש מאחורי גבו.
הססמא have a break, have a KitKat אינה נופלת מ'קח פסק זמן רגע מתוק בחיים' במיוחד לאור העובדה שמתקיים כפל משמעות בין break במובן הפסקה ו-break במובן שבירת 'אצבע' של קיטקט שכידוע מחולק למספר אצבעות אורכיות.
האסטרטגיה "לפרגן לעצמינו רגע של הפסקה מכל ההמולה" אינה ייחודית לשום חטיף או טקס כלשהו. מה שהופך את המותג למיוחד זה תוכן ההפסקה ומשמעותה, שאיתו אמור קהל היעד להזדהות ולהרגיש, בכך, שהמותג "מבין ורואה אותו".
הפרסומות החדשות של פסק זמן משקפות את האמפטיה שעלית רוצה לגלות כלפינו בכך שהן עושות שימוש בסיטואציות יומיומיות מוכרות לנו. המצבים שנבחרו הם אלה שהופכים את חיינו ליותר קשים ומאתגרים. הם יומיומיים, מבאסים, מעוררי סטרס ועם זאת - בלתי נמנעים. בדומה לקמפיין 'אלקטרה' שמוביל מזה כמה וכמה שנים את האופן שבו ישראלים מתמודדים עם הקיץ הכבד על כל ההרגלים והטקסים הקטנים - כך עושה גם פסק זמן כמובן מזווית קהל היעד הצעיר אליו הוא פונה.
המצבים המבאסים יושבים במכנה המשותף הרחב ביותר של הצעירים הישראלים. מקלחת במים קרים כי שכחנו להדליק את הדוד, פאשלות של מלצרית, כשלון במועד ב', איחורים, גב שנתפס ביוגה - כל אלה הם קלאסיקה של נשים צעירות ישראליות שמנסות להתנפל על החיים לפעמים קצת יותר מדי ומשוועות למה, אם לא, לפסק זמן מכל זה, בו הן תוכלנה להיות בשום מקום ולהתמסר למתיקות.
באופן דומה, ועל רקע שירה מהירה שמסמלת את קצב החיים שרומסים אותנו כמו רכבת מהירה, מוגשת התפאורה הנכונה לפסק זמן של נער מתבגר. סגנון השירה מהיר וקצר נשימה ומזכיר את "אני רוצה גם" של יהודה פוליקר - שיר שהוא בפני עצמו אייקון ישראלי שחרוט בתודעה הקולקטיבית
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
גם פה נעשתה עבודה יסודית בהיכרות עם קהל היעד וחייו: השכמה מאוחרת לשעת אפס, הסעה מפוצצת טילים, בוחן פתע, לחטוף כדור לפנים, לגלות שרומי מהצופים מייבשת אותך, לחטוף ברייקס בטסט - כל אלה הם מנת חלקם של מאות אלפי ילדים, אלה שהיו ילדים עד לא מזמן, אחיהם, הוריהם ומוריהם. כולנו.
ההצעה לקחת פסק זמן תמיד היתה החוט המקשר בין הפרסומות של החטיף, אולם הרעש והעומס מהם יש לקחת את ההפסקה התפתחו לכיוון ישראלי מאד שאינו עסוק בשמירת פאסון או בכל נסיון להיראות אוניברסאלי, נידח או אליתיסטי.
לסיכום: עלית קיבלה החלטה לחבק את הישראליות מכל הכיוונים. אנו עדים לפרץ ישראליות ב'מתוק לו מתוק לו' שמתיימתר לעשות כיסוי נרחב של מגזרי העם, מצביו ומצבי הרוח שלו, קפה נמס עלית שמציע לנו להירגע מוויכוחים ומכל מה שקשה להסכים עליו במשפחה, ועכשיו פסק זמן שמתכתב עם החיים הישראלים שמכניסים אותנו לסחרחרת מלחיצה, ומציע לנו לעצור, בקטנה, כדי להתמסר לרגע מתוק ורחוק, ולו רק ולרגע, ועל רגל אחת.
הכותבת היא מנכל"ית משותפת ב'זיגוטה' - חברה לבניה והטמעה של מיתוג
- 2.חמוטל שיבר 11/02/2014 17:16הגב לתגובה זוועוד דבר ראוי לציון הוא אסטרטגיית היו-טיוב וההקפדה על קישור לסרטון הבא. כי דיגיטל זה חשוב לא פחות מהקריאייטיב המקסים של עלית.
- 1.יוגב 11/02/2014 14:51הגב לתגובה זואני קורא את הטורים של עטרה וחושב שרק היא מבינה את עצמה.
- gy 13/02/2014 11:55הגב לתגובה זולפעמים

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
