פרסומות קרולינה למקה ופוקס עם בר רפאלי: מי יותר טובה?
בשורה התחתונה: אנחנו על גבול חשיפת יתר למוסד הזה הקרוי בר רפאלי. אבל רגע לפני שזה too much יש עוד 2 פרסומות מפוצצות בחן ובסקסיות שלה.
הפרסומת לקרולינה למקה והפרסומת לפוקס, שתיהן פרק נוסף בסדרה של פרסומות שכוללות את בר רפאלי. במקרה של פוקס מדובר במערכת יחסים זוגית אותה מגלמים רפאלי ונעם טור. הקונספט הוא basic is beautiful. היחסים בין הזוג הינם מטאפורה לפשטות ולבסיסיות של החיים.
אם בעבר היה מדובר בקליפ lip dub שכאילו מצולם בחובבנות בחדר, בבית, אז כעת מדובר ברגע פשוט שהוא הבסיס של כל מערכות היחסים. רגע של חוסר בטחון. בחורה מתעוררת במיטה ריקה ומעבירה 'סרטים' בראש. 'ננטשתי' זו האופציה הראשונה. בסרטון רואים את רפאלי זורקת את כל הבגדים של נעם מהחלון כי גודל הקריזה כגודל האכזבה. כשהבגדים נופלים מהחלון אנחנו עדים לכמה וכמה וכמה שניות ארוכות של סווטשירטים של פוקס בכל צבעי הקשת, עטים ב-slow motion על אחת השדרות המהממות של מנהטן.
סבבה אבל לא מפתיע.
אפשר היה לקחת את יופיה של הבסיסיות לעוד מקום לפני שנעם טור נכנס הביתה עם קפה טייקאווי - מחווה בסיסי ופשוט שמשנה את העלילה ב-180 מעלות ומשאיר אותנו עם סוף שמח. כשאני אומרת שאפשר היה לקחת את הבסיסיות לעוד מקומות אני מתכוונת לכך שעם כל הכבוד, ויש הרבה כבוד לסיפור החינני הזה, בכל זאת נשארנו עם רמזורים ואופניים שלא ממש צריכים את הבגדים, ואפשר היה להכניס עוד סיפור בתוך הסיפור על אלה שמקבלים 'מהשמים' סווטשירט של פוקס. וללכת עם זה עוד צעד כדי להראות שבאמת הבסיסיות מנצחת.
לטעמי יש פה משהו לא סגור עד הסוף אבל גם בלי המחשבה הזו שהיא שלי בלבד, מדובר בפרק נוסף ביחסי הזוג הישראלי הזה שפעם הוא באחו, פעם בחדר צפוף ופעם בדירת סטודיו בניו יורק. ואגב, נדמה לי שקראתי שזהו פרק הסיום של סאגת רפאלי וטור לאחר שנים רבות שהם משרתים נאמנה את פוקס.
במקרה של קרולינה למקה יש גם פרק בסדרה אבל פה יש התפתחות מסקרנת.
בניגוד לסרט עם ציון ברוך ("אוהב אותך כמו אחות"), פה יש עלילה אחרת תוך שימוש באותה פרזנטורית. כנראה שכדי להבהיר שכעת מדובר במשקפי ראייה, אז בניגוד למשקפי השמש מהסרטון הקודם, ההתרחשות עוברת מהמדבר החשוף בצהרי היום - לחדר חשוך ואפלולי.
הסצנה מאפשרת לנו לדמיין מה שאנחנו רוצים כי לא 'לעוסים' לנו אותה. מה שרואים זה את בר רפאלי רוקדת לבד, עטויה טייטס שחורים צמודים ואוזני שפנפנה. וכמובן - משקפי ראייה. הקומבינציה מסקרנת ולא בנאלית. אנחנו לפני הקרנבל? אחריו? בבית או בחדר אחורי של מועדון לילה? היא חוגגת משהו שקרה או משהו שעומד לקרות? הסיפור מותיר לדמיון לעבוד. הוא מספיק ברור כדי שנבין שאנחנו רואים את בר רפאלי רוקדת כפי שלא ראינו אותה מעולם, אבל מספיק פתוח כדי שנשער השערות.
החריגה מהשגרה היא גם לגבי נרטיב המותג קרולינה למקה ברלין וגם לגבי הפרזנטורית בר רפאלי אותה אנחנו רגילים לראות מתקתקה, חייכנית ו"משלנו". אז זהו שפה היא בתפקיד אחר..
מה שעובר, בצורה לא מתאמצת זה הקונטרסט בין משקפי ראייה קצת חנוניים לבין שיא הסקסיות ושביעות הרצון העצמית. אשה שפנפנה שרוקדת לבדה. פוקס יצא עם סרטון חביב אבל אינו חוקר את גבולות הגזרה של ה'סיפור' של הבסיסיות בסרטון האחרון. קרולינה למקה כן.
קרולינה למקה, מצליחה להציע edge כלשהו שקשור במושג ה"ראייה" או ה"הסתכלות" במובנים היותר פילוסופיים שלו, כפי שאני רואה את זה. בסרטון הקודם ראינו שהיחסים של הגיבורה עם ציון ברוך הם לא כפי שנדמה לנו (ידידים ולא זוג, בהתאמה) ואילו בסרטון הנוכחי התעתוע הוא בר 'כפי שלא דמיינו'. אני לא יודעת אם לכך התכוון המשורר אבל הרעיון "דברים הם לא תמיד כפי שהם נראים על פני השטח" זה אחלה קונספט למותג משקפיים, ובתחושה שלי זה מה שאני מקבלת מקמפיין קרולינה למקה.
ועוד משהו: בשבוע הקודם רשמתי הערה על פרסומת ה Racer של הטוטו שהיתה לא ברורה. קיבלתי מספר הרמות גבה ועל כן אני מבקשת להבהיר את כוונתי. אנחנו לא רגילים להמר על סוסים בישראל. בכלל. אנחנו לא שייכים לתרבות מרוצי סוסים ועל אחת כמה וכמה - תרבות ההימור על מירוצי סוסים.
הפרסומת נאלצת להחדיר את 2 הקונספציות בנשימה אחת. ובכך היא עושה עבודה מצויינת: יש היפודרום בישראל ויש הימור על המירוץ שהוא גם מהנה.
הסיפור של אנשים שאינם קשורים לרכיבת סוסים אשר יושבים מאחרוי הרוכב מנהלים את התחרות משם הוא רעיון תקשורתי נכון שמגלם בתמונה אחת את המירוץ, את ההימור על המירוץ ואת החוויה של המהמר שמייצרת הזדהות ואדרנלין, ואת העובדה שכל אחד יכול, בין אם אתה צעיר או סבתא!
- 4.איילת 05/11/2013 01:48הגב לתגובה זוסתם בשביל היידע שלך אין היפודרום בישראל. ואם כבר מדברים - את תמיד מדברת על טלוויזיה כאילו זו המדיה היחידה. במקרה של הימורי סוסים מדובר בקהל ממוקד של כמה אלפי אנשים ולכן היה חכם אם הם היו לוקחים את כל המיליונים שהם שפכו בטלוויזיה לטובת פעילות הרבה יותר ממוקדמת והרבה יותר עוצמתית (גם אם היא לא הייתה נכנסת לזכורות והאהובות). או במילים אחרות - לא, זאת לא פרסומת מצוינת. זו פרסומת שעשתה את הפרסומא יותר עשיר ואת איש הקריאטיב ומנהל השיווק עם סרט להשוויץ איתו לחבר'ה.
- עטרה 05/11/2013 10:41הגב לתגובה זואני עושה בטור הזה הערכת יתר לטלוויזיה. באופן אישי אני הרבה יותר מתעניינת בדיגיטל ובחופש החדש שגילינו בעזרתו.
- 3.בר כבר מזמן בחשיפת יתר (ל"ת)אייל 04/11/2013 19:22הגב לתגובה זו
- 2.מה שאנא אמרה (ל"ת)כן 04/11/2013 13:09הגב לתגובה זו
- 1.אנא פרנק 04/11/2013 11:29הגב לתגובה זוואיך הצליחו להוציא את בר כה גרוע בפרסומת של קרולינה למקה, פשוט לא ברור. זוויות לא מחמיאות וזה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
