צור גולן. שלמור-אבנון-עמיחי
צילום: ביגי

הקאמבק של צור גולן: סמנכ"ל Y&R לשעבר מצטרף כשותף למשרד 'בן נתן'

גולן מצטרף לענת בן נתן כשותף שווה ויחזיק ב-50% מהמניות במשרד שייקרא בן נתן-גולן. "בא לעשות את העבודה הכי טובה והכי אפקטיבית עבור הלקוחות"
משה בנימין | (11)

לאחר 14 שנים בענף הפרסום, ושנה וחצי של פרישה, צור גולןמתחיל את פרק ב' בתעשייה עם הצטרפותו כשותף שווה למשרד הפרסום של ענת בן נתן ('בן-נתן') שייקרא מעתה בן-נתן-גולן.

כזכור, גולן שהיה סמנכ"ל הקריאייטיב של שלמור אבנון עמיחי ובילה בו את כל שנותיו בענף, סיים את דרכו במשרד בינואר 2012 לאחר שבחודשיו האחרונים שם מונה למנכ"ל משותף לצידם של אדם פולצ'ק ואדם אבנון.

כמו רבים וטובים מדורו (גיא בר, יורם לוי ועוד), גולן פרש מענף הפרסום והשהה את חזרתו לתעשייה לטובת איתור פוזיציה מקצועית חדשה - ועדיף כזו שתמקם אותו על משבצת השותף בעל המניות ולא השכיר. בשנה החולפת הוא חוזר על ידי מספר משרדי פרסום וזכה להצעות שונות שלא הבשילו לכדי מעשה. אחת מהן הייתה הצעה להתמנות למנהל הקריאייטיב הראשי של Y&R סינגפור. לגולן ובן נתן לא הייתה היכרות מוקדמת והחיבור ביניהם נוצר במסגרת שירותי הפרילנס שהעניק גולן למשרדים השונים.

גולן מצטרף לבן נתן כשותף שווה ויחזיק ב-50% ממניות המשרד. בן נתן שבה למעשה לפרק נוסף של שותפות - עד לפני כ-3 שנים המשרד היה בבעלות משותפת עם איש הפרסום ג'רי ירקוני.

גולן אמר היום (יום ג') לאייס: "אני מאמין שצריך לייצר מצב שמשרד פרסום מובל על ידי אנשי קריאייטיב, וזאת כדי לייצר אג'נדה. אני שמח שמצאתי את השותפה האידיאלית למהלך הזה. לענת ולמשרד יש נקודת פתיחה טובה, וכן לקוחות טובים. החיבור ביננו הוא של מוח ימין ומוח שמאל - אני אקח על עצמי את תחום הקריאייטיב, ואני בא לעשות את העבודה הכי טובה והכי אפקטיבית עבור הלקוחות, כי יש קשר ישיר בין קריאיטיביות לאפקטיביות".

עוד אמר גולן כי "אני מקווה שז תחילתה של מגמה שבה אנשי קריאייטיב הופכים להיות דמות דומיננטית בהתנהלות מול הלקוחות. אנחנו עומדים בקו הראשון מול הלקוחות ובעצם מביאים להם יכולת וחשיבה של משרד גדול בתוך משרד קטן ובוטיקי בלי הגורמים המתווכים בדרך".

משרד הפרסום 'בן נתן' ממוקם בהרצליה ומעסיק כ-15 עובדים. על פי מחזורי הפעילות שלו הוא ממוקם בשלהי העשירייה השלישית של ענף הפרסום. בין לקוחותיו הבולטים נמנים: לנדרובר, ריקושט, מתחם שרונים מקבוצת חצי חינם ועוד.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    נתניה 11/07/2013 22:11
    הגב לתגובה זו
    שידוך משובך, פרסומאי בדם! יו"ר איגוד אוהדי מכבי נתניה סניף מילפורד סאונד
  • 10.
    אורן מאיר 11/07/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    השותף האולטימטיבי
  • 9.
    בהצלחה (ל"ת)
    ליאור 10/07/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ביג בהצלחה! (ל"ת)
    ביג 10/07/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אדם אמיתי ,ישר וחכם, שיהיה המון בהצלחה (ל"ת)
    ערן 10/07/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    שרון 10/07/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
  • 5.
    אדם מוכשר ומקסים. בהצלחה! (ל"ת)
    סיגי 10/07/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מאחל לו המון בהצלחה (ל"ת)
    09/07/2013 22:50
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה צ'וני! (ל"ת)
    יוני 09/07/2013 22:40
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מכיר אותו 09/07/2013 20:17
    הגב לתגובה זו
    הענף הזה צריך עוד אנשים כמוהו. איש מוכשר שהוא קודם כל בנאדם. שיהיה לך המון בהצלחה!
  • 1.
    דני צ'כנובר 09/07/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
    אנשים טובים ויצירתיים זה תמיד שילוב מנצח. שיהיה בהצלחה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.