
חשבון הפוך של בנק איגוד - צריך להיות מהפכן גם בפרסומת
כשרעיון המותג הוא "חשבון הפוך", דרגות החופש השיווקיות רבות עד כדי סחרחורת. נתחיל בכך שהשם חשבון הפוך הוא טוב, מדויק ונכון ביחס לקטגוריה שמזמינה התרסה בכל הזדמנות אפשרית. נכון, אנחנו עדיין לא אוהבים את הבנקים הרבה יותר ממה שאהבנו אותם בשנות ה-8 - למרות שהם מזיעים ומתנשפים במאמציהם לבוא לקראתנו. ולכן, כל היפוך שהו יתקבל בברכה עוד לפני שאנחנו מבינים הפוך ממה הוא..
שנית, רעיון החשבון ההפוך יושב על לב ליבה של ליבתה של תחושת הקיפוח הקונצנזואלית שיש לנו מהבנק. אותה מערכת מוסר שמענישה אותנו על המינוס ומתעלמת מאיתנו כשאנו בפלוס, משקפת הרבה יותר ממוצר בנקאי. מדובר בתרבות שהיא רחוקה שנות אור מערכים שאימצנו בתחום החינוך והמוטיבציה בעבודה: תרבות של ניהול על פי חיזוקים שליליים. הנחת היסוד איתה אותה הנחת של משטרים חשוכים, והיא אומרת, בפשטות, שהאדם מונע רק על ידי אכיפה.
- 13.מפרגן 11/06/2012 23:34הגב לתגובה זואני חושב שהקמפיין הזה טוב בפשטותו, סוף סוף גלר ביציאה טובה, עטפו את הצעת הערך במעטפת בגובה העניים ולא בגימיקים שטותיים. אני אהבתי
- 12.לא בהכרח. קמפין "מהפכה " היה יוצא יומרני מידי (ל"ת)מירי 11/06/2012 13:20הגב לתגובה זו
- 11.מה עדיף? הדבר הבא הבא הבא הבא הבא הבא?? (ל"ת)דוד 11/06/2012 11:15הגב לתגובה זו
- 10.מהצד 11/06/2012 11:00הגב לתגובה זותראי מה קורה בקמפיינים של בנקים אחרים- או שיש דחקות בדמות פרזנטור (בינלאומי/דיסקונט) או שתי דמויות הזויות שאף אחד לא מבין באמת מה הם רוצים להגיד (פועלים) או הפקה מושקעת שבסוף זוכרים את האפקטים... היחידים שמדברים בגובה העיניים זה מזרחי ואיגוד. אני מאוד אהבתי. ישיר, בגובה העינים, לא מתחכם ועושה את העבודה. עכשיו צריך לראות מה זה יעשה לאיגוד מבחינת תוצאות.
- 9.משה 10/06/2012 21:01הגב לתגובה זולא מבין מה רצית להגיד עטרה. נכון שהמוצר לא השתנה הרבה, החוכמה היא לעטוף את אותו מוצר במעטפת שיווקית חדשה - זה מה שנעשה בקמפיין הזה. אני דווקא חושב שהוא די עובד. תקרי לה ראשים מדברים או ווטאבר - עובדה שזה מובן.
- 8.תיאור די פאתטי לדעתי גיבוב מילים מילים... (ל"ת)עטרה את לא רלבנטית 10/06/2012 20:03הגב לתגובה זו
- 7.משרד בלי אסטרטגיה.... (ל"ת)10/06/2012 18:17הגב לתגובה זו
- 6.דרור 10/06/2012 16:28הגב לתגובה זוראיתי את הפרסומת פעמיים שלוש בטלוויזיה. מאד פשוט. מאד ברור. אולי לא יזכה בפסטיבל קאן, אבל המסר עובר ברור, גם נראה לי שיזדהו עם הפרסומת
- 5.שמוליק 10/06/2012 12:42הגב לתגובה זוזו לא מהפיכה זה בסה"כ ספין אין פה בנקאות אחרת, יש פה בסה"כ מוצר שבנק איגוד מקדם כבר למעלה משנה, הפעם הם השקיעו בזה תקציב שיווקי גדול. בסופו של יום, עדיין צריך להעביר משכורת, זה עדיין לתקופה מוגבלת, ועדיין מלא כוכביות. רחוקים אנחנו מעידן של בנקאות הוגנת
- בורו 10/06/2012 12:46הגב לתגובה זואבל אין ספק שהוא משתלם... יחסית לבנקים האחרים.בכל מקרה ברור שגם איגוד צריכים להרוויח איכשהו... בכל מקרה אני חושב שלהבדיל מכל הפרסומות המפוצצות ועתירות תקציב שאנחנו רגילים לראות, הפעם, בפשטות, המסר עובר..
- 4.רמי 10/06/2012 12:09הגב לתגובה זומהסתכלות על האבולוציה של הקמפיין - אני מבין שהמוצר לא ממש השתנה. מה שמוזר לי זה שרק עכשיו הבנתי אותו.
- שמוליק 10/06/2012 23:01הגב לתגובה זואם רק בפעם המי יודע כמה הבנק ממחזר מוצר באמצעות קריאיטיב אחר ורק עכשיו הבנת... אז הם זרקו המוווון כסף לפח קודם לכן
- 3.קופי 10/06/2012 12:05הגב לתגובה זולטעמי למכור סיפורים גרנדיוזים על עולם הפוך ולהעביר תחושה שבנק אגוד משנים את העולם זה קצת יומרני ויאבד מאמינותו, אני חושב שהסרט בפשטותו מעביר את הצעת הערך המצויינת בצורה טובה וברורה.
- 2.דינה 10/06/2012 11:58הגב לתגובה זוראיתי גם את הסרטים הקודמים בכתבה שלך וגם את הנוכחי. חייבת להגיד שסוף סוף הבנתי מה רוצים להגיד ושאכן - יש כאן בשורה מוצרית. דווקא ה"ראשים מדברים" כמו שקראת להם - מסבירים לי ברור וחד את החדשנות במוצר - דרך התלונות של האנשים על מה הם לא מקבלים.זה אותו משרד עשה את כל הקמפיינים?
- 1.מאלף ומרתק ילדתי הפוך על הפוך (ל"ת)צביה בילר 10/06/2012 10:41הגב לתגובה זו