חסכון כסף
צילום: DEPOSITPHOTOS

הערכת ההכנסות הכוללות של שיח מדיקל לשנת 2019

נושאים בכתבה שיח מדיקל

בהמשך לדוחות הכספיים של שיח שריד בע"מ ("שיח"), חברה בת בבעלות מלאה של החברה, ליום 31 במרץ, 2019, ולדיווחי החברה בדבר הערכת הכנסותיה לרבעון השני  ולרבעון השלישי לשנת 2019 ,מתכבדת החברה לדווח כדלהלן:

 

בהתאם להערכות הנהלת החברה, ההכנסות הכוללות של החברה (במאוחד) לשנת 2019 עמדו על סך של כ-5.28 מיליון ש"ח ומשקפות גידול בשיעור של כ-T ביחס להכנסות שיח בשנת 2018.

 

נתוני ההכנסות כאמור הינם נתונים המבוססים על הערכות ההנהלה ואינם מבוקרים או סקורים.

 

למועד הדוח, אין בידי החברה יכולת להעריך את היקף ההוצאות ברבעון הרביעי לשנת 2019 ;אולם, להערכת החברה, התוצאות המאוחדות של החברה לשנת 2019 יושפעו, בין היתר, מהוצאות חד-פעמיות בגין אופן הרישום החשבונאי של עסקת המיזוג בין החברה לבין שיח ובעלי מניותיה (אשר בעקבותיה הפכה שיח לחברת בת בבעלות . מלאה של החברה), ובגין הרישום החשבונאי של האצת אופציות במסגרת העסקה האמורה.

המידע בדבר הערכות הנהלת החברה ביחס להכנסותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2019 ובדבר הגורמים שישפיעו על תוצאותיה מהווה מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968 ,המבוסס על המידע הקיים בידי החברה והערכותיה נכון למועד זה. הערכות אלו עשויות שלא להתממש, או להתממש באופן שונה מכפי שנצפה, בין היתר בשל גורמים שאינם מצויים בשליטת החברה, התממשות איזה מגורמי הסיכון הרלוונטיים לפעילות החברה כמפורט בסעיף 40 למתאר הפעילות של שיח שריד בע"מ 1, או השלמת הליכי הביקורת לדוחותיה הכספיים של החברה.

בכבוד רב

שיח מדיקל גרופ בע"מ

על-ידי: יוגב שריד, מנכ"ל

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יורם באומן
צילום: יח"צ

יורם באומן יו"ר גיקס משקיע בחברה

יורם באומן, משקיע 3.5 מיליון שקלים ויקבל 3 מיליון מניות גיקס, לפי מחיר של 1.33 שקל למניה.

מדובר בהבעת אמון של יורם באומן מוותיקי ובכירי עולם הפרסום הישראלי אשר הצטרף לפני כשנה  לגיקס מתוך אמונה כי הטכנולוגיות שמפעילה החברה בעולמות השיווק באינטרנט (MarTech) מאפשרות לתפוס נתח משמעותי בתקציבי הפרסום העצומים של העידן הדיגיטלי. בשנים האחרונות הציגה החברה צמיחה בהכנסותיה ואף עברה לראשונה בתולדותיה לרווח נקי בחציון הראשון של 2020.   יו"ר גיקס, יורם באומן, ציין: "אני מכיר את גיקס מקרוב מזה תקופה ומרוצה מההשקעה. אחרי שנים רבות בהן עסקתי בבניית חברת הפרסום באומן בר ריבנאי ובהפיכתה לקבוצת פובליסיס ישראל, קבוצת הפרסום המובילה בישראל, בכוונתי להתמקד בגיקס ובביסוס מעמדה כשחקן משמעותי בשוק. אני מאמין בחברה וביכולת שלנו לצעוד בדרך ארוכה ומרתקת, אל מקום של הובלה באמצעות גיקס מדיה וחברות נוספות שנצרף לקבוצה".   גיקס הינה קבוצת אינטרנט המאחדת תחתיה קשת רחבה של פתרונות ומוצרים בתחום הטכנולוגיות השיווקיות (MarTech)  למפרסמים ופלטפורמות תוכן תוך מתן ערך לקהל הגולשים הרחב . החברה  מתמחה בפיתוח והפצת תוכנות חינמיות למיליוני משתמשים בכל העולם תוך יצירת הכנסות מהנגשת פרסומות למשתמשים של מוצריה (B2C) ומציעה לבעלי תוכן (Publishers) את פתרונות הפרסום (B2B) של אחד ממנועי החיפוש הגדולים בעולם .