חסכון כסף
צילום: DEPOSITPHOTOS

הערכת ההכנסות הכוללות של שיח מדיקל לשנת 2019

נושאים בכתבה שיח מדיקל

בהמשך לדוחות הכספיים של שיח שריד בע"מ ("שיח"), חברה בת בבעלות מלאה של החברה, ליום 31 במרץ, 2019, ולדיווחי החברה בדבר הערכת הכנסותיה לרבעון השני  ולרבעון השלישי לשנת 2019 ,מתכבדת החברה לדווח כדלהלן:

 

בהתאם להערכות הנהלת החברה, ההכנסות הכוללות של החברה (במאוחד) לשנת 2019 עמדו על סך של כ-5.28 מיליון ש"ח ומשקפות גידול בשיעור של כ-T ביחס להכנסות שיח בשנת 2018.

 

נתוני ההכנסות כאמור הינם נתונים המבוססים על הערכות ההנהלה ואינם מבוקרים או סקורים.

 

למועד הדוח, אין בידי החברה יכולת להעריך את היקף ההוצאות ברבעון הרביעי לשנת 2019 ;אולם, להערכת החברה, התוצאות המאוחדות של החברה לשנת 2019 יושפעו, בין היתר, מהוצאות חד-פעמיות בגין אופן הרישום החשבונאי של עסקת המיזוג בין החברה לבין שיח ובעלי מניותיה (אשר בעקבותיה הפכה שיח לחברת בת בבעלות . מלאה של החברה), ובגין הרישום החשבונאי של האצת אופציות במסגרת העסקה האמורה.

המידע בדבר הערכות הנהלת החברה ביחס להכנסותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2019 ובדבר הגורמים שישפיעו על תוצאותיה מהווה מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968 ,המבוסס על המידע הקיים בידי החברה והערכותיה נכון למועד זה. הערכות אלו עשויות שלא להתממש, או להתממש באופן שונה מכפי שנצפה, בין היתר בשל גורמים שאינם מצויים בשליטת החברה, התממשות איזה מגורמי הסיכון הרלוונטיים לפעילות החברה כמפורט בסעיף 40 למתאר הפעילות של שיח שריד בע"מ 1, או השלמת הליכי הביקורת לדוחותיה הכספיים של החברה.

בכבוד רב

שיח מדיקל גרופ בע"מ

על-ידי: יוגב שריד, מנכ"ל

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
עמיחי חדד, אלגומייזר
צילום: יח"צ

גיקס מעמיקה את שיתוף הפעולה עם אחת מענקיות החיפוש הבינלאומיות

חברת גיקס אינטרנט מדווחת היום על חתימת הסכם ייחודי להרחבת שיתוף הפעולה עם אחת מענקיות החיפוש הבינלאומיות. במסגרת ההסכם, גיקס תוכל להפיץ ולעשות שימוש בכלי מוניטיזציה תחת המותגים של הלקוח, ביניהם פורטלי פיננסים, ספורט ועוד. המותגים אותם תקדם גיקס במסגרת ההסכם הינם מותגי אינטרנט מהמובילים בעולם. כאמור, הלקוח הינו מענקי החיפוש הבינלאומיים באינטרנט והינו לקוח ותיק של גיקס. במסגרת הפעילות המשותפת בין גיקס והלקוח, מספקת גיקס מגוון אמצעים פרי פיתוחה לצורך קידום ההכנסות מפעילות החיפוש בנכסיו הדיגיטלים של הלקוח. ההסכם החדש נחתם לאחר שהלקוח הביע אמון ביכולות החברה. גיקס מעריכה על ידי שימוש במותגים מוכרים וותיקים של הלקוח, עשויה גיקס לשפר את יחסי ההמרה של המשתמשים, תוך טירגוט מדויק יותר והצגת תכנים מערוצי מדיה מובילים, המותאמים אישית למשתמש.