חברת הקנאביס הרפואי סיימה את הרבעון הראשון של 2026 עם הכנסות של כ-39 מיליון שקל, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד, לצד שיפור ברווחיות ובתזרים המזומנים. הרווח התפעולי עלה בכ-89%, ה-EBITDA המתואם צמח ביותר מ-50%, והרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הגיע ל-5.6 מיליון
שקל. במקביל, החברה דיווחה על יתרות מזומנים וניירות ערך של כ-31.8 מיליון שקל ועל מסגרות אשראי בנקאיות שרובן אינן מנוצלות
ברבעון האחרון עמדו הכנסות החברה על כ-40.3 מיליון שקל, לעומת 39 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2022; ההפסד הנקי ברבעון הסתכם ב-12.4 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 6.9 מיליון שקל ברבעון המקביל
מנכ"ל שיח מדיקל על רפורמת הקנאביס הרפואי: "המעבר מרישיונות למרשמים יהפוך את הקנאביס להרבה יותר לגיטימי"; על המדינה: "זה לא שינוי גישה של המדינה כלפי הקנאביס אלא כלפי התעשייה"
שיח מדיקל הודיעה שמפעל בבעלותה קיבל רישיון ייצור בתקן GMP-IMC, מה שמאפשר לה להתחיל להעביר חלק מהייצור למפעל שבבעלותה ולא בבעלות צד שלישי - נראה שתקופת המלחמה משפיעה לטובה על תחום הקנאביס
"למעלה מ-30 עובדים חסרים במצבה בשל צוי 8, או עובדים של בני זוג שקיבלו צו 8. עם זאת, החברה מתפקדת באופן מלא, בזכות המסירות של העובדים וההבנה, שפעילות החברה חשובה יותר מתמיד לחוסן הלאומי ולצורכי לקוחותינו"
החברה רשמה ברבעון השני של השנה הפסד של 800 אלף שקל על הכנסות של 36 מיליון שקל; ה-EBITDA המתואמת הסתכמה בכ-2 מיליון שקל; מהחברה נמסר כי ברבעון הנוכחי חל גידול בסך 2.3 מיליון שקל בהוצאות מכירה ושיווק
ההכנסות ברבעון האחרון רשמו עליה של 32%, הרווח הגולמי עלה ל-37.4 מיליון שקל. שורת ההכנסות השתפרה ב-76% בשנה כולה - ל-388.6 מיליון שקל; החברה נסחרת במכפיל רווח של 9