אורנג' וסמסונג בקמפיין להשקת מכשיר סמארטפון לעסקים

הקמפיין יעלה למשך שבועיים בתקציב של חצי מיליון שקל
אפרת אדיר |

החברות "סמסונג סלולר" ו-אורנג' עולות בקמפיין משותף להשקת מכשיר ה- BlackJack Samsung, תחת הסיסמא: "the name is jack blackjack”.

מכשיר הסמארטפון משתייך לסדרת האיכות היוקרתית של סמסונג, סדרת האולטרה סלים המשלבת עיצוב יוצא דופן לצד מגוון תכונות מתקדמות. המכשיר מדור 3.5, משלב מערכת הפעלה של מיקרוסופט Windows Mobile 5.0, מקלדתQWERTY מלאה תומכת עברית, קישור Wi-Fi ו-בלוטות' סטריאופוני, מצלמת סטילס ווידאו ונגן MP3. כמו כן, מאפשר ה-BlackJack לבצע שיחות וידאו ואפשרות קבלת ושליחת דוא"ל.

איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange ציינה כי: "פרטנר מצעידה את תחום ה-Business Mobility צעד נוסף קדימה, ומוסיפה למגוון המכשירים ללקוחותיה העסקיים, את מכשיר ה-BlackJack המאפשר חווייה אמיתית של משרד נייד - יומן, מיילים ואינטרנט מהיר בדור 3.5 ובכך נותן מענה לצורך העיקרי של לקוחותינו העסקים, כפי שלמדנו מניתוח הצרכים, ההתנהגות והציפיות שלהם מאיתנו".

הקמפיין יעלה למשך שבועיים החלמהיום (א'), בתקציב של חצי מיליון שקל בעיתונות היומית, באינטרנט ובמגזינים העסקיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה