Adika עדיקה
צילום: גיא כושי ויריב פיין

תשקיף עדיקה: צמיחה של 51% במספר הלקוחות ב-2017

לקראת הנפקתה הצפויה של רשת האופנה האינטרנטית, ועל רקע הסערה בתחום, עדיקה מציגה הכנסות בטווח של 67-65 מיליון שקל, גידול של 26% 
נועם בראל | (1)

חברת האופנה גולף פרסמה את התשקיף של החברה הבת, עדיקה, לקראת הנפקתה בבורסה. מהתשקיף עולה כי ההכנסות של עדיקה בתשעת החודשים הראשונים של 2017 הסתכמו ב-53.8 מיליון שקל והרווח התפעולי הסתכם בכ-3.3 מיליון שקל, זאת לעומת הפסד תפעולי של 1.5 מיליון שקל בשנת 2016. בנוסף, מספר הלקוחות של החברה גדל בכ-51%. 

התשקיף אותו מפרסמת גולף, מגיע לאחר שבוע סוער בענף האופנה, בו רשת הוניגמן הודיעה על כניסתה להקפאת הליכים, לאחר שנקלעה לחובות אדירים של כ-233 מיליון שקל, מתוכם 128 מיליון שקל חובות מובטחים לבנקים, וכ-26 מיליון שקל לעובדים ולמשכירי חנויות.

ועם זאת, נראה כי בעדיקה המצב שונה לחלוטין, כאשר על פי התשקיף, החברה מעריכה ששנת 2017 הסתיימה עם הכנסות בטווח של 67-65 מיליון שקל, גידול של 26% בהשוואה לשנת 2016, כשהרווח התפעולי, הסתכם בטווח של 10-9 מיליון שקל, לעומת הפסד של 0.7 מיליון שקל ב-2016. נציין כי, לאחר ההנפקה, החזקתה של גולף בעדיקה תקטן מ-75% ל-59.1%.

עדיקה הא הפעילות הצומחת ביותר של גולף, כשבחברה מעריכים כי הפעילות הזו שמשלבת מכירות באינטרנט לצד חנות גדולה בדיזינגוף סנטר, ימשיכו לעלות. להערכתם הצמיחה בשנה הקרובה תהיה 30%. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מומחה איקומרס בישראל 17/02/2018 02:25
    הגב לתגובה זו
    רווחיות שלילית