הקסם ממשיך לעבוד: תוצאות שיא למג'יק ב-2011; רווחי הרבעון ה-4 זינקו ב-47%
חברת מג'יק פירסמה הבוקר דוחות שיא לסיכום שנת 2011 עם הכנסות של 113 מיליון דולר וזינוק של 60% ברווח שהסתכם ב-15 מיליון דולר. מדובר ברבעון התשיעי ברציפות בו מדווחת החברה על צמיחה דו ספרתית. נציין כי מתחילת השנה זינקה המניה ביותר מ-25%.
ברבעון הרביעי של 2011 דיווחה החברה על עלייה של 22% ביחס לרבעון המקביל ב-2010 בהכנסותיה שהסתכמו ב-30.5 מיליון דולר לעומת 25 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2010.
הרווח הנקי (Non Gaap) זינק ברבעון הרביעי ב-47% לעומת הרבעון המקביל ב-2010 והסתכם ב-4.7 מיליון דולר או 12 סנט למניה.
בסוף השנה עמדו המזומנים ושווי המזומנים בקופת החברה על 32.1 מיליון דולר, לאחר שהחברה שילמה את מלוא הסכום על רכישת פעילות ה-AppBuilder של חברת בלופניקס.
מניית מג'יק נסחרת בת"א ובנאסד"ק. חברת התוכנה הינה ספקית גלובלית של אפליקציות ושל פלטפורמות אינטגרטיביות לעסקים בתחום הסלולר ובתחום מחשוב הענן. מנכ"ל החברה הוא גיא ברנשטיין. חברת פורמולה מחזיקה בכ-48.9% מהון המניות של מג'יק.
- 2.מניה אדירה (ל"ת)אבירם 14/02/2012 12:56הגב לתגובה זו
- 1.למה אין דיבידנדים? (ל"ת)מרויחים אבל קמצנים 14/02/2012 11:05הגב לתגובה זו
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל
אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה
קבוצת אלקטרה אלקטרה 0.2% , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.
לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.
220 שערים בשלוש טבעות
הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.
מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.
- בשורה ירוקה: יוזמה להקמת מתקן ראשון בישראל לייצור אנרגיה מפסולת
- רמ"י משיקה מכרז בלהבים: 254 מגרשים לחיילי מילואים ולנכי צה"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במסגרת פעילות הזכיין, קבלן האגרה הטכנולוגי בפרויקט יהיה TransCore LP מארה"ב. החברה אחראית על הקמת המערכת הטכנולוגית לזיהוי הרכבים, לרבות תוכנת האגרה, המצלמות, התאורה ושאר הרכיבים הרלוונטיים. TransCore היא זו שמיישמת
גם את מערכת מס הגודש במנהטן שבניו יורק, מה שמוסיף לפרויקט הישראלי ניסיון שנצבר באזור עירוני צפוף ומורכב אחר.
