לירן כוהנר וגיא גיאור
צילום: יחצ

הפרזנטורים החדשים של H&O: לירן כוהנר וגיא גיאור

לרגל המיתוג החדש, נבחרו בני הזוג נבחרו לשמש כפרזנטורים ויקבלו עפ"י הערכות כמה מאות אלפי ש' לשנה הקרובה. כבר באפריל יעלה הקמפיין הראשון בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה

ביז מדיה | (1)

רשת האופנה H&O יוצאת במיתוג מחדש ובין היתר גייסה את בני הזוג לירן כוהנר וגיא גיאור, שישמשו השנה כפרזנטורים שלה. על פי הערכות בשוק הפרסום, השניים יקבלו עבור עבודתם השנתית כמה מאות אלפי שקלים, אולם ברשת מסרבים לחשוף מספרים.

 

כוהנר (33) היא יוצרת תוכן, יזמית, מגישת טלוויזיה ופעילה ברשתות החברתיות עם 232 אלף עוקבים באינסטגרם. בעלה גיאור (42) הוא איש עסקים ומגיש פינות בטלוויזיה. ב- H&Oאומרים כי הבחירה בהם כפרזנטורים היא חלק מאסטרטגיית H&O BRAND COLLECTION הכוללת הרחבת מגוון  קטגוריות, כניסה של מותגים בינלאומיים מובילים בתחומי האופנה והספורט, מתן ערך מוסף לצרכנים, העמקת חווית הקנייה, השירות והאיכות ובאמצעות כך פניה למגוון רחב יותר של קהלים ולקהלים חדשים.

 

את האסטרטגיה והפעילות הפרסומית של הרשת מוביל משרד הפרסום קניבל מדיה. במסגרת החוזה ל-2022, יקיימו השניים מגוון פעילויות פרסום, החל מקמפיינים מסורתיים ועד יצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות לכל מחלקות רשת H&O, כגון אופנת נשים וגברים, הלבשת לילה ופנאי, אופנת ספורט ועולם הבית, עם דגש על מגוון המותגים שמציעה הרשת, בהם טאג וומן, לי, רנגלר, נאוטיקה, דקס, אדידס, נייקי ואנדר ארמור.

 

הקמפיין הראשון בכיכובם יעלה בחודש אפריל בתקציב הנאמד בכ-2.5 מיליון שקלים, לרגל השקת קולקציות אביב קיץ 2022 של אופנת נשים, גברים, ילדים וספורט.

 

"מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר מחדש את הערכים, השפה החזותית והמילולית ואת המסרים השיווקיים של הרשת  להעביר ללקוחות הפעילים והפוטנציאליים", אומר יוסי מלכה, מנכ"ל H&O. "בנינו שפה חדשה שתתקבל בקלות ובאופן כזה שנבדל עצמנו משאר השוק. השפה החדשה תעמיק ותדגיש את העובדה שרשת H&O מציעה תחת קורת גג אחת את כל המותגים הנחשקים והמובילים בעולם ובמדינה".

 

"כרשת משפחתית", אומר מלכה, "מצאנו לנכון לבחור בלירן כוהנר וגיא גיאור המתכתבים כל אחד בנפרד וביחד עם ערכי H&O - משפחתיות, נגישות, עדכניות וחדשנות. לירן וגיא הם חלק מנוף התרבות שלנו שיכולים להעביר בקלות את המסרים לצרכן הסופי".

 

בהודעה מסרו כוהנר וגיאור כי הם "מאוד מתרגשים להצטרף למשפחת H&O ובטוחים שהדברים שנעשה יחד יהיו חוויה אחת גדולה, גם עבורנו וגם עבור קהל הצרכנים כולו".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אוף 29/03/2022 05:29
    הגב לתגובה זו
    רותם סלע. אילנית לוי ושאר נשות אייל גולן. גלית ומלכות היופי לשאר האנשים אין מקום פה בכלל וגם אתי כרייף נהייתה כוכבת שזה בכלל ביזיון למדינה ואסור לקנות שום דבר שהמושחתת המקושרת מפרסמת .
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.