לירן כוהנר וגיא גיאור
צילום: יחצ

הפרזנטורים החדשים של H&O: לירן כוהנר וגיא גיאור

לרגל המיתוג החדש, נבחרו בני הזוג נבחרו לשמש כפרזנטורים ויקבלו עפ"י הערכות כמה מאות אלפי ש' לשנה הקרובה. כבר באפריל יעלה הקמפיין הראשון בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה

ביז מדיה | (1)

רשת האופנה H&O יוצאת במיתוג מחדש ובין היתר גייסה את בני הזוג לירן כוהנר וגיא גיאור, שישמשו השנה כפרזנטורים שלה. על פי הערכות בשוק הפרסום, השניים יקבלו עבור עבודתם השנתית כמה מאות אלפי שקלים, אולם ברשת מסרבים לחשוף מספרים.

 

כוהנר (33) היא יוצרת תוכן, יזמית, מגישת טלוויזיה ופעילה ברשתות החברתיות עם 232 אלף עוקבים באינסטגרם. בעלה גיאור (42) הוא איש עסקים ומגיש פינות בטלוויזיה. ב- H&Oאומרים כי הבחירה בהם כפרזנטורים היא חלק מאסטרטגיית H&O BRAND COLLECTION הכוללת הרחבת מגוון  קטגוריות, כניסה של מותגים בינלאומיים מובילים בתחומי האופנה והספורט, מתן ערך מוסף לצרכנים, העמקת חווית הקנייה, השירות והאיכות ובאמצעות כך פניה למגוון רחב יותר של קהלים ולקהלים חדשים.

 

את האסטרטגיה והפעילות הפרסומית של הרשת מוביל משרד הפרסום קניבל מדיה. במסגרת החוזה ל-2022, יקיימו השניים מגוון פעילויות פרסום, החל מקמפיינים מסורתיים ועד יצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות לכל מחלקות רשת H&O, כגון אופנת נשים וגברים, הלבשת לילה ופנאי, אופנת ספורט ועולם הבית, עם דגש על מגוון המותגים שמציעה הרשת, בהם טאג וומן, לי, רנגלר, נאוטיקה, דקס, אדידס, נייקי ואנדר ארמור.

 

הקמפיין הראשון בכיכובם יעלה בחודש אפריל בתקציב הנאמד בכ-2.5 מיליון שקלים, לרגל השקת קולקציות אביב קיץ 2022 של אופנת נשים, גברים, ילדים וספורט.

 

"מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר מחדש את הערכים, השפה החזותית והמילולית ואת המסרים השיווקיים של הרשת  להעביר ללקוחות הפעילים והפוטנציאליים", אומר יוסי מלכה, מנכ"ל H&O. "בנינו שפה חדשה שתתקבל בקלות ובאופן כזה שנבדל עצמנו משאר השוק. השפה החדשה תעמיק ותדגיש את העובדה שרשת H&O מציעה תחת קורת גג אחת את כל המותגים הנחשקים והמובילים בעולם ובמדינה".

 

"כרשת משפחתית", אומר מלכה, "מצאנו לנכון לבחור בלירן כוהנר וגיא גיאור המתכתבים כל אחד בנפרד וביחד עם ערכי H&O - משפחתיות, נגישות, עדכניות וחדשנות. לירן וגיא הם חלק מנוף התרבות שלנו שיכולים להעביר בקלות את המסרים לצרכן הסופי".

 

בהודעה מסרו כוהנר וגיאור כי הם "מאוד מתרגשים להצטרף למשפחת H&O ובטוחים שהדברים שנעשה יחד יהיו חוויה אחת גדולה, גם עבורנו וגם עבור קהל הצרכנים כולו".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אוף 29/03/2022 05:29
    הגב לתגובה זו
    רותם סלע. אילנית לוי ושאר נשות אייל גולן. גלית ומלכות היופי לשאר האנשים אין מקום פה בכלל וגם אתי כרייף נהייתה כוכבת שזה בכלל ביזיון למדינה ואסור לקנות שום דבר שהמושחתת המקושרת מפרסמת .
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.