טל אשכנזי
צילום: מנחם רייס
פרסום ראשון

מצילים חיים: אשכנזי זלצמן זכה במכרז על תקציב הפרסום של מגן דוד אדום

במד"א יצאו להליך מכרזי לאיתור משרד פרסום עבור קמפיין ליוזמה חדשה שתקרא "נאמני חיים", לגיוס אזרחים שיוכלו להעניק עזרה רפואית מיידית עוד לפני הגעת הצוותים הרפואיים
משה בנימין | (3)

המכרז על תקציב הפרסום של מגן דוד אדום הסתיים עם זכיית משרד הפרסום אשכנזי זלצמן - כך נודע לאייס.

מד"א שבימים כתיקונם אינה מפרסמת, יצאה בהליך מכרזי לאיתור משרד פרסום לקראת מהלך פרסום שבו תשיק את מערך נאמני חיים שלה - יוזמה שמטרתה לקצר ככל הניתן את זמני ההגעה של הצוותים הרפואיים אל החולים. אל המערך יוכלו ויזמנו להצטרף כל בעלי נסיון רפואי כלשהו, מחובשים ומגישי עזרה ראשונה ועד רופאים. כשאדם זקוק לעזרה מיידית, במקביל לכך שנשלח אליו אמבולנס, מוזעקים על ידי המוקד נאמני החיים שנמצאים בסביבתו, ומטפלים בו עד שמגיע צוות האמבולנס.

היוזמה החדשה של מד"א תוצג בקמפיין שיעלה הערב (יום ד') באמצעות המשרד הזוכה אשכנזי זלצמן. היקף התקציב לא נמסר לפרסום אולם לאייס נודע כי הקמפיין שהפיק משרד הפרסום אשכנזי זלצמן יכלול טלויזיה, עיתונות, שילוט חוצות ודיגיטל.

 

טל אשכנזי, מבעלי אשכנזי זלצמן אישר את הידיעה ואמר: "פגשנו במד"א רק אנשים שהדבר היחיד שמעניין אותם הוא איך להגיע מה שיותר מהר אל החולים והפצועים, וקיבלנו

הזדמנות נדירה בחייו המקצועיים של משרד פרסום, לעשות קמפיין שמסייע פשוטו כמשמעו להציל חיים ע"י קיצור זמן ההגעה לחולה הזקוק לכך". 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ארז 28/01/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    אכן הזדמנות מדהימה למשרד פרסום. לצערי נחשפתי לבאנרים של הקמפיין לפני שקראתי את הידיעה כאן. ולא הבנתי מה זה נאמן חיים וזה לא נראה לי רלבנטי אליי אז גם לא טרחתי להקליק או לבדוק. ככה נראה קמפיין של משרד שבאמת הבין את גודל ההזדמנות וניצל אותה עד תום: https://www.youtube.com/watch?v=ILxjxfB4zNk
  • 2.
    חשוב 28/01/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    יפה תקציב חשוב ומעניין
  • 1.
    דורון 27/01/2016 23:20
    הגב לתגובה זו
    במקום להקים גוף חדש, תשתפו פעולה עם איחוד הצלה , הפועל בהצלחה,
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.