מצילים חיים: אשכנזי זלצמן זכה במכרז על תקציב הפרסום של מגן דוד אדום
המכרז על תקציב הפרסום של מגן דוד אדום הסתיים עם זכיית משרד הפרסום אשכנזי זלצמן - כך נודע לאייס.
מד"א שבימים כתיקונם אינה מפרסמת, יצאה בהליך מכרזי לאיתור משרד פרסום לקראת מהלך פרסום שבו תשיק את מערך נאמני חיים שלה - יוזמה שמטרתה לקצר ככל הניתן את זמני ההגעה של הצוותים הרפואיים אל החולים. אל המערך יוכלו ויזמנו להצטרף כל בעלי נסיון רפואי כלשהו, מחובשים ומגישי עזרה ראשונה ועד רופאים. כשאדם זקוק לעזרה מיידית, במקביל לכך שנשלח אליו אמבולנס, מוזעקים על ידי המוקד נאמני החיים שנמצאים בסביבתו, ומטפלים בו עד שמגיע צוות האמבולנס.
היוזמה החדשה של מד"א תוצג בקמפיין שיעלה הערב (יום ד') באמצעות המשרד הזוכה אשכנזי זלצמן. היקף התקציב לא נמסר לפרסום אולם לאייס נודע כי הקמפיין שהפיק משרד הפרסום אשכנזי זלצמן יכלול טלויזיה, עיתונות, שילוט חוצות ודיגיטל.
טל אשכנזי, מבעלי אשכנזי זלצמן אישר את הידיעה ואמר: "פגשנו במד"א רק אנשים שהדבר היחיד שמעניין אותם הוא איך להגיע מה שיותר מהר אל החולים והפצועים, וקיבלנו
הזדמנות נדירה בחייו המקצועיים של משרד פרסום, לעשות קמפיין שמסייע פשוטו כמשמעו להציל חיים ע"י קיצור זמן ההגעה לחולה הזקוק לכך".
- 3.ארז 28/01/2016 11:11הגב לתגובה זואכן הזדמנות מדהימה למשרד פרסום. לצערי נחשפתי לבאנרים של הקמפיין לפני שקראתי את הידיעה כאן. ולא הבנתי מה זה נאמן חיים וזה לא נראה לי רלבנטי אליי אז גם לא טרחתי להקליק או לבדוק. ככה נראה קמפיין של משרד שבאמת הבין את גודל ההזדמנות וניצל אותה עד תום: https://www.youtube.com/watch?v=ILxjxfB4zNk
- 2.חשוב 28/01/2016 08:35הגב לתגובה זויפה תקציב חשוב ומעניין
- 1.דורון 27/01/2016 23:20הגב לתגובה זובמקום להקים גוף חדש, תשתפו פעולה עם איחוד הצלה , הפועל בהצלחה,
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
