עכשיו בגרסה מקומית: Otonomic משיקה פלטפורמה ליצירת אתר עסקי בעברית
חברת Otonomic שהשיקה לפני שנה פלטפורמה חדשה ליצירת אתר אינטרנט עסקי בלחיצת כפתור מודיעה על השקת השירות בעברית לעסקים מקומיים.
בתוך כך, החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת האשראי לאומי קארד, במסגרתו השקיעה לאומי קארד בפיתוח הגרסה בעברית ותוכל להציע את הטכנולוגיה הייחודית של Otonomic כהטבה בתנאים ייחודים לבתי עסק העובדים עם חברת האשראי.
הפלטפורמה של Otonomic משתמשת בתוכן של דפי הפייסבוק העסקיים כדי ליצור אתר אינטרנט המותאם למכשירים ניידים שמתעדכן באופן אוטומטי בכל פעם שנוסף תוכן לעמוד הפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות. על פי נתוני החברה, נכון להיום היא מספקת פתרון עבור יותר מ- 40,000 משתמשים מסביב לעולם.
פיתוח נוסף, שמשיקה Otonomic היום הוא בניית אתר גם למי שאינו מחזיק עמוד פייסבוק עסקי. לאחר מענה על מספר שאלות, הקשורות לסוג העסק, האלגוריתם מתאים תבניות, תוכן ותמונות הרלוונטיות לכל עסק.
יואב צוקר, מנכ"ל Otonomic: "הפיתוח החדש של Otonomic בא לתת מענה לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, אשר אינם מחזיקים אתר אינטרנט ו/ או כאלו אשר אינם יודעים לתפעל אותו. יוצא מצב בו בתי עסק משקיעים עשרות אלפי שקלים בהקמת אתר מקצועי לעסק, אשר בסופו של דבר הופך ללא רלוונטי וכל שינוי בו דורש עבודה של מתכנת אתרים ועלות נוספת.
אתר הנבנה על ידי הטכנולוגיה של Otonomic מתעדכן באופן אוטומטי מהפייסבוק או מכל רשת חברתית אחרת, ונותן ראש שקט לבעלי העסק להמשיך ולהתמיד במה שהם יודעים לעשות הכי טוב, וזה לתת שירות. במקביל, בכל פעם שהם מעלים פוסט או מעדכנים את דף הפייסבוק שלהם, האתר שלהם כבר מתעדכן ועובד עבורם".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
