בני יוסף
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

שותף חדש באשכנזי זלצמן: סמנכ"ל הלקוחות בני יוסף מונה למשנה למנכ"ל ויחזיק בבעלות לצד המייסדים

יוסף שהחל את דרכו במקאן אריקסון מסכם שנתיים באשכנזי זלצמן ומשדרג את מעמדו במשרד הפרסום. יוסף: "אתגר גדול עבורי, בטוח שצפויה לנו תקופה מעולה"
משה בנימין | (21)

לאחר שנתיים במשרד הפרסום אשכנזי זלצמן, סמנכ"ל הלקוחות בני יוסף מקבל את הבעת האמון מהמייסדים והשותפים טל אשכנזי וערן זלצמן ומצטרף לבעלות על המשרד. יוסף יהפוך לשותף ובמקביל ימונה למשמנה למנכ"ל. 

יוסף (31) החל את דרכו בענף הפרסום במקאן אריקסון (כיום תל אביב) לפני כ-7 שנים. במהלך השנים כיהן במגוון תפקידי ניהול הלקוחות, והיה שותף ואחראי למגוון מהלכים וקמפיינים של מותגים מובילים במשק. בין השאר טיפל בלקוחות עוגן כמו בנק לאומי, סלקום, פז-yellow, קבוצת דפי זהב, תדיראן גרופ ועוד.

 

לאחר 5 שנים במקאן פרש יוסף והצטרף לאשכנזי זלצמן כסמנכ"ל לקוחות. במסגרת תפקידו היה אמון על ניהול והובלת כלל לקוחות המשרד וביניהם: בנק ירושלים, נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר), אוניברסיטת בר-אילן, המכללה האקדמית גליל מערבי, הרשות לפיתוח הגליל ועוד.

 

למרות שאינו מאריות הענף, משרד הפרסום אשכנזי זלצמן שומר באופן עקבי על מקומו ומעמדו בענף הפרסום וציין לאחרונה זכיות בתקציבי הפרסום של אוניברסיטת בר אילן ועיריית ראשון לציון, לצד זכייתם המחודשת בתקציבי נמל חיפה, המכללה האקדמית גליל מערבי, נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר) ונ.ת.ע (הרכבת הקלה).

 

בני יוסף: "לאחר שנתיים במשרד אני שמח על הצעד וההזדמנות שניתנה לי להמשיך ולהעמיק את הקשר עם המשרד והלקוחות. זוהי בהחלט אבן דרך משמעותית ואתגר גדול עבורי. אני בטוח שצפויה לנו תקופה מעולה עם מגוון פתרונות חדשים עבור לקוחותינו. אין לי ספק שהפגנת היכולות הזו תוביל אותנו לזכיה בעוד לקוחות חדשים".

 

מנכ"ל אשכנזי זלצמן, טל אשכנזי: "בני מביא איכויות בלתי רגילות ב-3 מישורים: במקצוע עצמו, בשירות ללקוחות ובמחלקת הכישורים האנושיים. כל אלה יביאו להמשך הגידול בהיקף המשרד ובמיוחד לצמיחה בפעילות הדיגיטל".

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    עבודה בעיניים 18/05/2016 22:05
    הגב לתגובה זו
    הבחור מקסים וכנראה גם מקצועי. אך התפקיד קשקוש. מאחר וכל פעם שהיה עובד בתפקיד אליו הגיע בני העובד קיבל קידום לתפקיד זה אך בפועל הדבר לא ביטא שותפות אמיתית בחברה.
  • 16.
    וואו, המשרד הזה שובר שיאי עולב כל פעם מחדש (ל"ת)
    מסתכל מהצד 23/06/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    בנאדם איכותי! בהצלחה (ל"ת)
    העם 10/06/2015 19:42
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    נרוסקן 01/06/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    מהחברים בנרוסקן.
  • 13.
    רועיקי 31/05/2015 19:36
    הגב לתגובה זו
    כל משרד פרסום צריך שותף כזה. בהצלחה אח
  • 12.
    מקאניסט 31/05/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    תקציבאי במקאן=משנה למנכ"ל באשכנזי זלמן ... טוב זה כי יש להם מחלקת כישורים אנושיים
  • רונן 31/05/2015 19:43
    הגב לתגובה זו
    אתה לא ממש מבין הרבה. מתחתית הבור שאתה נמצא בו,קשה לך לראות את האופק.
  • יוסף 01/06/2015 13:35
    אכן אופק עצום ורחב ידיעה על כלום ושום דבר במשרד כלום ושום דבר
  • 11.
    אייס התחלתם למחוק תגובות? (ל"ת)
    הצנזור הראשי 31/05/2015 17:21
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    תותח :) , כל הכבוד (ל"ת)
    אבישי 31/05/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    "מחלקת הכישורים האנושיים" - בראבו! (ל"ת)
    ז"ל 31/05/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    וקריאייטיב? אה, לא חשוב. שכחתי. סליחה.. (ל"ת)
    גיל 31/05/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
  • יובל המבולבל 31/05/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    מה צריך קריאייטיב או אסטרטגיה אם זוכים במכרזים על כסף
  • 7.
    קשקשת 31/05/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    שנתיים של כלום. המשרד זוכה במכרזי מדיה במתן מחירים מתחת לרצפה. שום זכיה בזכות אסטרטגיה או קריאייטיב. מצליחים לשמר לקוחות בזכות הורדה במחירים לכן הרווחיות נפגעת ואין מה לחלק בין ארבעה שותפים
  • 6.
    מזל טוב לבני ולמשרד (ל"ת)
    שמוליק. ק 31/05/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יוסף המספר 31/05/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    איך הוא..
  • 4.
    ספרדי חריף 31/05/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    סתם הוא לא שלי, אבל אני בטוח שרק טוב יוצא מהקידום הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם באמת נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, בבומים שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 3.
    א.ב 31/05/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    מוכשר ומצליח! נכס ענק לכל ארגון!!!
  • 2.
    אור 31/05/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    מזל טוב ובהצלחה
  • אשכנזי לשעבר 31/05/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    תמיד ידענו שאתה נמשך לבני
  • 1.
    רוני 31/05/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    בחור מדהים, מוכשר, מקצועי, מסור. נכס לכל מקום, בכל רמה שיש. בהצלחה!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.