מריחים בחירות: כחלון פנה לאילון זרמון, ליאו ברנט ילווה את מפלגת העבודה?
עדיין לא ידוע בדיוק האם אנחנו בפתחו של קמפיין בחירות שיטלטל את המדינה מחדש, אך במידה והאות יינתן, כבר ברור למי יש סיכוי גבוה להצטרף לכוורת של מפלגת העבודה: גיא קלנר מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט שקרוב לוודאי ירתום אחריו את משרד הפרסום מקבוצת פובליסיס.
כידוע קלנר הוא איש מפלגת העבודה ו"חיה פוליטית" שמחזיק ברזומה עשיר של פעילות ציבורית. בבחירות שנערכו לפני שנה פנו אליו מספר גורמים באזור מחוז השרון שניסו לשכנע אותו להצטרף למירוץ הפוליטי במסגרת מפלגת העבודה, מה שלא יצא לפועל בסוף. זה ידוע כי בין קלנר לבוז'י הרצוג יו"ר העבודה, יש ערוץ תקשורת פתוח - מה שעשוי להוביל בסופו של יום לכך שקלנר יצטרף למערך התקשורתי של המפלגה ביום פקודה. בשנים האחרונות משמש קלנר כחבר מועצת העיר מטעם מפלגת העבודה בעיריית רמת השרון.
במידה ואכן קלנר יחבור לעבודה הוא ימצא את עצמו מתמודד פוליטית מול חבריו לקבוצת פובליסיס במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי שימשיכו ללוות את מפלגת יש עתיד בראשות שר האוצר יאיר לפיד. יורם באומן, יו"ר קבוצת פובליסיס בישראל ובימים כתיקונם הבוס של קלנר ומי שגייס אותו לקבוצה מענבר מרחב G מוביל את מערך הייעוץ התקשורתי של לפיד ומלווה אותו על בסיס קבוע.
רסיסי מידע נוספים בגזרת הפוליטיקה-פרסום, כוללים את הברית הקבועה בין אילון זרמון למפלגת מרצ (ליווה אותם ב-2006), שכפי שנודע לאייס, קיבל גם פנייה מצד נציגיו הבכירים של משה כחלון. עם זאת, הפרסומאי הוותיק הכחיש בפני אייס כל פנייה אליו מטעם מרצ ו/או כחלון. כזכור, בבחירות הקודמות זרמון דווקא לא עבד עם הטייפ-קאסט הטבעי שלו כשליווה את תנועת עם שלם בראשותו של חבר הכנסת הפורש מש"ס - חיים אמסלם.
תגובות: עד למועד פרסום הידיעה לא התקבלו תגובות מצד גיא קלנר ומטעם נציגו של כחלון, נדב שיינברגר.
- 1.מה עם דודי ברמן? (ל"ת)בני 03/12/2014 14:17הגב לתגובה זו
- ילווה את ש"ס (ל"ת)דודו 03/12/2014 16:23הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
