יונתן גת
צילום: בני בכר
פרסום ראשון

אחרי פחות מחודשיים: עורך וואלה תרבות יונתן גת הודיע על התפטרותו

בעקבות חילוקי דעות עמוקים עם עורכיו, גת החליט לעזוב את האתר, אליו הצטרף רק בדצמבר האחרון, במקומו של אלכס פולונסקי, שעזב ל'טיים-אאוט'
אלכסנדר כץ | (15)
נושאים בכתבה וואלה יונתן גת

יונתן גת, עורך מדור התרבות של וואלה, עוזב את האתר. לאייס נודע כי גת הודיע הבוקר (יום ד') על החלטתו לעורך וואלה ינון מגל. במערכת טוענים כי החלטתו של גת נובעת מחילוקי דעות עמוקים עם מנהליו על אופן ניהול המדור.

בסוף נובמבר פורסם באייס כי גת, אז סגן עורך NRG, מונה לעורך וואלה תרבות במקומו של אלכס פולונסקי, שעבר לשמש כסגן עורך טיים אאוט

. על תפקיד עורך מדור התרבות של וואלה התמודדו מספר מועמדים פוטנציאלים.

גת החל את דרכו העיתונאית כמבקר מוזיקה ב'טיים-אאוט' וככתב התקשורת והתרבות של השבועון אנשים. בהמשך שימש ככתב מגזין במוסף '24 שעות' של ידיעות אחרונות וכתב גם למוסף '7 לילות'. בנוסף, כתב טורים וביקורות לאתרים נוספים.

בהמשך שימש כראש תחום הבריאות במשרדו של איל ארד, ולפני שנתיים חזר לתחום הכתיבה והעיתונות, כששימש עורך מדור הטלוויזיה ב-ynet, ולאחר מכן ב-NRG.

את תגובתו של יונתן גת לא ניתן היה להשיג. ינון מגל מסר לאייס: "צר לי שהוא התפטר. יונתן הוא איש מקצוע שבזמן שעבד בוואלה, קידם את ערוץ התרבות. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    נימעחטאעגר (ל"ת)
    יותן גת 10/01/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    ניר 31/01/2014 09:38
    הגב לתגובה זו
    בערך אותה חשיבות לידיעה הזו
  • 13.
    כולם בורחיםן מאודי הירש (ל"ת)
    חה 31/01/2014 02:04
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    ארז 30/01/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא צופה במהדורות שלהם אין סקופים, הכול פלואפים, אתר ישן ומיושן.הדור הצעיר הולך לאתרים רלוונטיים יותר
  • 11.
    ערן 30/01/2014 07:12
    הגב לתגובה זו
    מתנקמת בו, הרס את האתר, טעות אחרי טעות
  • 10.
    מעולה. גת איש רכילות צהובה ואין לו קשר לתרבות (ל"ת)
    חודשיים מאוחר מידי 29/01/2014 23:21
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אנחת רווחה. איש רכילות צהוב. בלי קשר לתרבות (ל"ת)
    ברוך שפטרנו. 29/01/2014 21:44
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    גרי 29/01/2014 17:51
    הגב לתגובה זו
    חודשיים ועזב וכבר קידם את האתר ועזב על מי אתם מנסים לעבוד שם בוואלה... על עצמכם, על הגולשים...?
  • 7.
    כולם בורחים מינון (ל"ת)
    שלומייי 29/01/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    איזה איש מביך (ל"ת)
    וורטהיים 29/01/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    א.ו 29/01/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    אני מתעבת כל יום שאני נמצאת פה
  • 4.
    אמיר 29/01/2014 12:41
    הגב לתגובה זו
    בג'וב יותר מ-3-4 חודשים. אני לא מאמין!!!
  • 3.
    משה ביבס 29/01/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    NEXT ONE IS REAL?
  • 2.
    וואלה צונחת בפרסום, גל פיטורין בקרוב (ל"ת)
    פרסומאי 29/01/2014 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פחח וואלה אתם בנפילה חופשית (ל"ת)
    נכנסת רק למאקו 29/01/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״