יונתן גת
צילום: בני בכר
פרסום ראשון

אחרי פחות מחודשיים: עורך וואלה תרבות יונתן גת הודיע על התפטרותו

בעקבות חילוקי דעות עמוקים עם עורכיו, גת החליט לעזוב את האתר, אליו הצטרף רק בדצמבר האחרון, במקומו של אלכס פולונסקי, שעזב ל'טיים-אאוט'
אלכסנדר כץ | (15)
נושאים בכתבה וואלה יונתן גת

יונתן גת, עורך מדור התרבות של וואלה, עוזב את האתר. לאייס נודע כי גת הודיע הבוקר (יום ד') על החלטתו לעורך וואלה ינון מגל. במערכת טוענים כי החלטתו של גת נובעת מחילוקי דעות עמוקים עם מנהליו על אופן ניהול המדור.

בסוף נובמבר פורסם באייס כי גת, אז סגן עורך NRG, מונה לעורך וואלה תרבות במקומו של אלכס פולונסקי, שעבר לשמש כסגן עורך טיים אאוט

. על תפקיד עורך מדור התרבות של וואלה התמודדו מספר מועמדים פוטנציאלים.

גת החל את דרכו העיתונאית כמבקר מוזיקה ב'טיים-אאוט' וככתב התקשורת והתרבות של השבועון אנשים. בהמשך שימש ככתב מגזין במוסף '24 שעות' של ידיעות אחרונות וכתב גם למוסף '7 לילות'. בנוסף, כתב טורים וביקורות לאתרים נוספים.

בהמשך שימש כראש תחום הבריאות במשרדו של איל ארד, ולפני שנתיים חזר לתחום הכתיבה והעיתונות, כששימש עורך מדור הטלוויזיה ב-ynet, ולאחר מכן ב-NRG.

את תגובתו של יונתן גת לא ניתן היה להשיג. ינון מגל מסר לאייס: "צר לי שהוא התפטר. יונתן הוא איש מקצוע שבזמן שעבד בוואלה, קידם את ערוץ התרבות. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    נימעחטאעגר (ל"ת)
    יותן גת 10/01/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    ניר 31/01/2014 09:38
    הגב לתגובה זו
    בערך אותה חשיבות לידיעה הזו
  • 13.
    כולם בורחיםן מאודי הירש (ל"ת)
    חה 31/01/2014 02:04
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    ארז 30/01/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא צופה במהדורות שלהם אין סקופים, הכול פלואפים, אתר ישן ומיושן.הדור הצעיר הולך לאתרים רלוונטיים יותר
  • 11.
    ערן 30/01/2014 07:12
    הגב לתגובה זו
    מתנקמת בו, הרס את האתר, טעות אחרי טעות
  • 10.
    מעולה. גת איש רכילות צהובה ואין לו קשר לתרבות (ל"ת)
    חודשיים מאוחר מידי 29/01/2014 23:21
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אנחת רווחה. איש רכילות צהוב. בלי קשר לתרבות (ל"ת)
    ברוך שפטרנו. 29/01/2014 21:44
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    גרי 29/01/2014 17:51
    הגב לתגובה זו
    חודשיים ועזב וכבר קידם את האתר ועזב על מי אתם מנסים לעבוד שם בוואלה... על עצמכם, על הגולשים...?
  • 7.
    כולם בורחים מינון (ל"ת)
    שלומייי 29/01/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    איזה איש מביך (ל"ת)
    וורטהיים 29/01/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    א.ו 29/01/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    אני מתעבת כל יום שאני נמצאת פה
  • 4.
    אמיר 29/01/2014 12:41
    הגב לתגובה זו
    בג'וב יותר מ-3-4 חודשים. אני לא מאמין!!!
  • 3.
    משה ביבס 29/01/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    NEXT ONE IS REAL?
  • 2.
    וואלה צונחת בפרסום, גל פיטורין בקרוב (ל"ת)
    פרסומאי 29/01/2014 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פחח וואלה אתם בנפילה חופשית (ל"ת)
    נכנסת רק למאקו 29/01/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.