אחרי פחות מחודשיים: עורך וואלה תרבות יונתן גת הודיע על התפטרותו
יונתן גת, עורך מדור התרבות של וואלה, עוזב את האתר. לאייס נודע כי גת הודיע הבוקר (יום ד') על החלטתו לעורך וואלה ינון מגל. במערכת טוענים כי החלטתו של גת נובעת מחילוקי דעות עמוקים עם מנהליו על אופן ניהול המדור.
בסוף נובמבר פורסם באייס כי גת, אז סגן עורך NRG,
. על תפקיד עורך מדור התרבות של וואלה התמודדו מספר מועמדים פוטנציאלים.
גת החל את דרכו העיתונאית כמבקר מוזיקה ב'טיים-אאוט' וככתב התקשורת והתרבות של השבועון אנשים. בהמשך שימש ככתב מגזין במוסף '24 שעות' של ידיעות אחרונות וכתב גם למוסף '7 לילות'. בנוסף, כתב טורים וביקורות לאתרים נוספים.
בהמשך שימש כראש תחום הבריאות במשרדו של איל ארד, ולפני שנתיים חזר לתחום הכתיבה והעיתונות, כששימש עורך מדור הטלוויזיה ב-ynet, ולאחר מכן ב-NRG.
- זינוק בהשמעות ברדיו לשירים של ריטה. כמה כסף זה הכניס?
- אחרי עשור: מנהלת השיווק והדוברת של וואלה עוזבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
את תגובתו של יונתן גת לא ניתן היה להשיג. ינון מגל מסר לאייס: "צר לי שהוא התפטר. יונתן הוא איש מקצוע שבזמן שעבד בוואלה, קידם את ערוץ התרבות. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך".
- 15.נימעחטאעגר (ל"ת)יותן גת 10/01/2016 18:02הגב לתגובה זו
- 14.ניר 31/01/2014 09:38הגב לתגובה זובערך אותה חשיבות לידיעה הזו
- 13.כולם בורחיםן מאודי הירש (ל"ת)חה 31/01/2014 02:04הגב לתגובה זו
- 12.ארז 30/01/2014 16:47הגב לתגובה זואף אחד לא צופה במהדורות שלהם אין סקופים, הכול פלואפים, אתר ישן ומיושן.הדור הצעיר הולך לאתרים רלוונטיים יותר
- 11.ערן 30/01/2014 07:12הגב לתגובה זומתנקמת בו, הרס את האתר, טעות אחרי טעות
- 10.מעולה. גת איש רכילות צהובה ואין לו קשר לתרבות (ל"ת)חודשיים מאוחר מידי 29/01/2014 23:21הגב לתגובה זו
- 9.אנחת רווחה. איש רכילות צהוב. בלי קשר לתרבות (ל"ת)ברוך שפטרנו. 29/01/2014 21:44הגב לתגובה זו
- 8.גרי 29/01/2014 17:51הגב לתגובה זוחודשיים ועזב וכבר קידם את האתר ועזב על מי אתם מנסים לעבוד שם בוואלה... על עצמכם, על הגולשים...?
- 7.כולם בורחים מינון (ל"ת)שלומייי 29/01/2014 16:51הגב לתגובה זו
- 6.איזה איש מביך (ל"ת)וורטהיים 29/01/2014 16:15הגב לתגובה זו
- 5.א.ו 29/01/2014 13:12הגב לתגובה זואני מתעבת כל יום שאני נמצאת פה
- 4.אמיר 29/01/2014 12:41הגב לתגובה זובג'וב יותר מ-3-4 חודשים. אני לא מאמין!!!
- 3.משה ביבס 29/01/2014 12:22הגב לתגובה זוNEXT ONE IS REAL?
- 2.וואלה צונחת בפרסום, גל פיטורין בקרוב (ל"ת)פרסומאי 29/01/2014 11:30הגב לתגובה זו
- 1.פחח וואלה אתם בנפילה חופשית (ל"ת)נכנסת רק למאקו 29/01/2014 11:18הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.