המילואימניק של מזרחי: הקבלה שנועצת חץ - בלב העניין
שורה תחתונה: בזכות הטקסט המבריק, ההקבלה המושלמת בין סצנת המילואים להוויית השירות הבנקאי, מגיע לקליפ הזה שאפו!
הסרטון...
האסטרטגיה
מכל הקליפים של להעביר את דביר ושל בנקאות היברידית, לרבות גידי אתה מתעלם ממני, משכנתא רק אצל המומחים ועוד ועוד זהו הקליפ שנועץ את החץ בלב העניין. הבנקים הרגילים הם כמו מילואימניקים סמרטוטים שפעם היו לוחמים וכיום רוצים פטור משירות. תרתי משמע וסחטיין שוב על ההקבלה החכמה. לעומתם: טפחות הוא מותג המסמל קידמה, שירותיות, וינריות (מהמילה winner).
ההקבלה, שוב, בין "סוגרים חשבון" הצהל"י, שמסמל נקמה (גולנצ'יקית) לבין סגירה של חשבון בבנק אחר גם היא הברקה. כנ"ל לגבי "רותח" ו"מריר" המתייחס לקפה וכמובן ל"אל תעבירי אותי".
האסטרטגיה? קשה להפריד את המוץ מהתבן ואת הקריאטיב מהאסטרטגיה. מושג הבנקאות ההיברידית הוא חרב פיפיות. מצד אחד אורז במילה אחת בולטת, שקשה להתעלם ממנה הרבה מסרים על חדשנות וקידמה. מצד שני, המילה שתומה ומטרידה כי היא מגיעה מתחום הרכב ומסמלת רכב שחוסך אנרגיה באמצעים מכאניים. אין לה פרשנות מיידית. אני לא פוסלת שימוש בקונספציה פרובוקטיבית כדי לייצר תשומת לב וסקרנות, אבל עדיין חושבת שאפשר היה לצקת משמעות יותר פשוטה למושג הזה.
בסך הכל מהלך טפחות עושה עבודה מעולה והקליפ האחרון צריך ללמוד מעצמו איך לארוג את עצמו באופן יותר אלגנטי וחכם אל תוך ההוויה הישראלית. הנוסחא צריכה להיות, לעולם, אייקונים מעולם שלא רוצה לעבור, שוויתר, שהפך לקורבן - לבין עולם של שינוי, התעקשות על הזכויות שלי, אומץ לעבור.
ואם לפרגן עוד קצת - יש הקבלה מבריקה לא רק בין מושגים צהל"יים לבנקאיים אלא הקבלה בין מחאת המשרתים בצבא לפרסומת שמוחה עקרונית נגד מי שמחפש פטור משירות בכלל... גם רוב האנשים בעמוד הפייסבוק של אייס חשבו כך..
ועוד מילה בעניין אחר לגמרי
נכון ש'היי-קיו' (High Q) החליטו להתקוטט עם קידום? מספר שבועות אחרי שקידום יצאה עם "לעפרונות הכי חדים בקלמר" יצא 'היי-קיו' עם הצעה ללכת למחדד הכי טוב אם רוצים להיות עפרון חד. לא קצת נמוך בשביל שם שיש בו את המילה "היי"?
- 11.רון 17/09/2012 16:08הגב לתגובה זוהפציצו בקליפ ! שחקן מלך ! מדהים ונגע ללב של כל אחד,של כל לקוחות בנקים... יניב חיים? אוהבים אותך !
- 10.ההערה על ההיי קיו מבריקה, אוהבת אותך כועסת :) (ל"ת)/ 17/07/2012 09:45הגב לתגובה זו
- 9.אחד 16/07/2012 23:28הגב לתגובה זואפס ברעיון, אפס בכתיבה, אפס בקריאייטיב. אנחהו לא באייטיז די עם משחקי מילים מעייפים
- 8.מישהו שמבין 16/07/2012 21:04הגב לתגובה זוקמפיינים נמדדים מול אסטרטגיה והשלב הראשון הוא בחירת קהל המטרה. זה שהקמפיין עובר ליד בחורות שלא עושות מילואים בדרך כלל, זה ברור. זה שעטרה דוקא כן מצליחה לשים לב לפרסומת שמכוונת ופוגעת, זה יפה. עכשיו תשמעו - בנק מזרחי עובר פרה פרה וגונב לכולם את הלקוחות מתחת לאף. גברים בני שלושים ומשהו ומשפחותיהם, עכשיו תורכם
- 7.הפרסום של מזרחי מצוין! (ל"ת)לקוח בנק הפועלים 16/07/2012 17:24הגב לתגובה זו
- 6.סתם סיסמאות של בנקים 16/07/2012 10:31הגב לתגובה זועטרה, עם כל הריספקט לפירסומאים בסוף יש מוצר, חברה ותוכן. מה לעשות שאנשי השיווק החדשים של הבנק לא עומדים בסטנדרט של קודמיהם. מגבת כתומה ודאחקות קרש על קפה זו לא אסטרטגיה. אפילו הווי המילואים כטענתך (רואים שאף פעם לא עשית מילואים) לא רלוונטי להווי הבנקאות הישראלית. במילואים המח"ט לא מקבל מענק אי תחרות של מיליוני שקלים ואין עמלת שורה... בקמפיין המקור "להעביר את דביר" היתה סיבה שבגינה דביר עבר. היה שינוי אמיתי בבנק. מה הסיבה לסגור הפעם את החשבון? שפעם היית לוחמת? ועכשיו נהיית סמרטוט? כאילו שבבנק מיזרחי אין עמלת שורה? ג'ינג'י צודק - הפעם זו סתם סיסמא. משומשת. (וד"ש לדינה)
- 5.מיכלטקסט יכל 15/07/2012 22:40הגב לתגובה זומכל הסדרה הכי פחות מוצלח, לא מצחיק, לא מתוחכם, ובטח שלא מענין הדבר היחיד שמחזיק אותו זה הפרזנטור. בלעדי השפה החזקה שלהם זה עוד פרסומת שעוברת לידך ואתה לא שם אליה לב. בדרך כלל את קולעת- הפעם פיספסת!
- 4.את לא מתעייפת מעצמך 15/07/2012 14:43הגב לתגובה זוזה שאת לא מבינה באסטרטגיה, לא צריך לגרום לך להראות גם כמה את לא מבינה בקריאטיב. משחקי מילים מהסוג הנחות ביותר.
- 3.יותר מדי טקסט!!!! (ל"ת)קופי 15/07/2012 14:09הגב לתגובה זו
- 2.עוקב1 15/07/2012 11:11הגב לתגובה זואיך לא ראית את המיני התקוטטות של טפחות עם איגוד? את בעצמך סיקרת את הקמפיין של השיחות סלון ושיחות רחוב של בנק איגוד. יש שם גם את הדאבל מינינג של הקפה הפוך והחשבון הפוך ועוד כמה דאחקות כאלה וזה ברור שמישהו מבין הפרסומאים של טפחות ניסה לעקוץ
- עטרה 15/07/2012 14:37הגב לתגובה זונכון. בשני הקמפיינים יש דאבל מינינג - האם זה הופך את איגוד לפחות רשלני? לא. בטפחות הדאבל מינינג יושב על סיפור הליבה והוא מרתק, אינטליגנטי, לא מאולץ ומאד מאד ברור! באיגוד הטענה היתה שהטקסט מתאמץ ולא מעורר.
- 1.אהבתי! מעניין... (ל"ת)ירון 15/07/2012 10:52הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
