מאחורי כל ספורטאי באולימפיאדה עומדת אמא תומכת: P&G אומרת להן תודה
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: P&G, לגו אוסטרליה, T-mobile, שברולט ו-Sony.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
אני פה בגלל אמא שלי
פחות מ-100 ימים נותרו עד לאולימפיאדת לונדון 2012. פרוקטר&גמבל, המאמצת של המשחקים, מביאה את סיפורם של האלופים מזווית קצת אחרת, שאף אחד לא יכול להישאר אדיש אליה. בפנייה מרגשת לקהל האימהות, מגייסת פרוקטר&גמבל את כולנו לומר "תודה, אמא"
ילדים, בואו נשחק
לגו אוסטרליה, מתחברת לטרנד הנוסטלגיה (מרקו של HOT כבר אמרנו?) וחוגגת 50 שנה למשחק הילדים האלמותי ולהפיכתו לאייקון תרבותי. הקמפיין נבנה סביב הרעיון "Festival of Play", תשעה חודשים של פעילות Cross-media, שמטרתה לעודד ילדים ומבוגרים לחגוג דרך משחק על מנת לעודד ולהביא השראה ל'בנאים של מחר'.
מלבד הסרט המספר את סיפור הגעתה של התופעה מדנמרק מולדת הלגו ועד ליבשת אוסטרליה הרחוקה, לגו משיקה את 'פסטיבל הלגו' ומפרסמת בכל חודש פעילות תרבותית חדשה איך לא - עשויה מלגו.
במהלך אפריל, הושק יער הלגו בלב סידני
בחודש הבא, מוזמנים האוסטרלים להציע תמונות מפורסמות לרה-פרודוקציה עם חלקי לגו
לאתר הפעילות
הגיע הזמן להפסיק להיות "ילדה טובה"
T-mobile מסירה את הכפפות ויוצאת לעשות סדר במלחמה על קטגוריית המהירות בעולם הסלולר. ואיפה אפשר לבדוק ביצועים ומהירות טוב יותר מאשר בנסיעת מבחן?
בקמפיין חדש לדור הרביעי של הסמארטפונים של הרשת, T-mobile מזמינה את הצרכנים לנסיעת מבחן שתגרום להם לחשוב מחדש ותוכיח לצרכנים מי הרשת המהירה ביותר בארה"ב!
מי צייר פה על הקיר?
מהלך חדש מבית GM של המותג שברולט שמטרתו לחבר את הרכב העירוני החדש SONIC לקהל הצעיר, מהלך מעניין שמנסה לקחת את הרעיון התקשורתי של הרכב של "כמעין יצירת אומנות שנוסעת ברחוב ( "STREET ART") למקום מפתיע ומרענן...רכב שממש מייצר אומנות ברחוב!
האם אתה טוב לפחות כמו נתן דרייק?
SONY במהלך ענק ומושקע שמאתגר את הגבול בין עולם הGAMING, ה-ENTETEINAMENT והמרחב הדיגיטאלי, לא נהרוס, תיהנו!
המדור בעריכת אסא שפירא ותומר ליננברג ממשרד הפרסום ראובני פרידן
- 2.שפן קטן שלי 24/04/2012 13:03הגב לתגובה זולניסויים בהתעללות בבעלי חיים!!! מחרימה ולא מכניסה הביתה שום מוצר שלהם! שילכו לחפש... את האייקון של השפן!!
- 1.P&G מקסים (ל"ת)P&g 23/04/2012 06:59הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.