מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: P&G, לגו אוסטרליה, T-mobile, שברולט ו-Sony.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן אני פה בגלל אמא שלי
פחות מ-100 ימים נותרו עד לאולימפיאדת לונדון 2012. פרוקטר&גמבל, המאמצת של המשחקים, מביאה את סיפורם של האלופים מזווית קצת אחרת, שאף אחד לא יכול להישאר אדיש אליה. בפנייה מרגשת לקהל האימהות, מגייסת פרוקטר&גמבל את כולנו לומר "תודה, אמא"
ילדים, בואו נשחק
לגו אוסטרליה, מתחברת לטרנד הנוסטלגיה (מרקו של HOT כבר אמרנו?) וחוגגת 50 שנה למשחק הילדים האלמותי ולהפיכתו לאייקון תרבותי. הקמפיין נבנה סביב הרעיון "Festival of Play", תשעה חודשים של פעילות Cross-media, שמטרתה לעודד ילדים ומבוגרים לחגוג דרך משחק על מנת לעודד ולהביא השראה ל'בנאים של מחר'.
מלבד הסרט המספר את סיפור הגעתה של התופעה מדנמרק מולדת הלגו ועד ליבשת אוסטרליה הרחוקה, לגו משיקה את 'פסטיבל הלגו' ומפרסמת בכל חודש פעילות תרבותית חדשה איך לא - עשויה מלגו.
במהלך אפריל, הושק יער הלגו בלב סידני בחודש הבא, מוזמנים האוסטרלים להציע תמונות מפורסמות לרה-פרודוקציה עם חלקי לגו לאתר הפעילות לחצו כאן הגיע הזמן להפסיק להיות "ילדה טובה"
T-mobile מסירה את הכפפות ויוצאת לעשות סדר במלחמה על קטגוריית המהירות בעולם הסלולר. ואיפה אפשר לבדוק ביצועים ומהירות טוב יותר מאשר בנסיעת מבחן?
בקמפיין חדש לדור הרביעי של הסמארטפונים של הרשת, T-mobile מזמינה את הצרכנים לנסיעת מבחן שתגרום להם לחשוב מחדש ותוכיח לצרכנים מי הרשת המהירה ביותר בארה"ב!
מי צייר פה על הקיר?
מהלך חדש מבית GM של המותג שברולט שמטרתו לחבר את הרכב העירוני החדש SONIC לקהל הצעיר, מהלך מעניין שמנסה לקחת את הרעיון התקשורתי של הרכב של "כמעין יצירת אומנות שנוסעת ברחוב ( "STREET ART") למקום מפתיע ומרענן...רכב שממש מייצר אומנות ברחוב!
האם אתה טוב לפחות כמו נתן דרייק?
SONY במהלך ענק ומושקע שמאתגר את הגבול בין עולם הGAMING, ה-ENTETEINAMENT והמרחב הדיגיטאלי, לא נהרוס, תיהנו!
המדור בעריכת אסא שפירא ותומר ליננברג ממשרד הפרסום ראובני פרידן