מאחורי כל ספורטאי באולימפיאדה עומדת אמא תומכת: P&G אומרת להן תודה
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: P&G, לגו אוסטרליה, T-mobile, שברולט ו-Sony.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
אני פה בגלל אמא שלי
פחות מ-100 ימים נותרו עד לאולימפיאדת לונדון 2012. פרוקטר&גמבל, המאמצת של המשחקים, מביאה את סיפורם של האלופים מזווית קצת אחרת, שאף אחד לא יכול להישאר אדיש אליה. בפנייה מרגשת לקהל האימהות, מגייסת פרוקטר&גמבל את כולנו לומר "תודה, אמא"
ילדים, בואו נשחק
לגו אוסטרליה, מתחברת לטרנד הנוסטלגיה (מרקו של HOT כבר אמרנו?) וחוגגת 50 שנה למשחק הילדים האלמותי ולהפיכתו לאייקון תרבותי. הקמפיין נבנה סביב הרעיון "Festival of Play", תשעה חודשים של פעילות Cross-media, שמטרתה לעודד ילדים ומבוגרים לחגוג דרך משחק על מנת לעודד ולהביא השראה ל'בנאים של מחר'.
מלבד הסרט המספר את סיפור הגעתה של התופעה מדנמרק מולדת הלגו ועד ליבשת אוסטרליה הרחוקה, לגו משיקה את 'פסטיבל הלגו' ומפרסמת בכל חודש פעילות תרבותית חדשה איך לא - עשויה מלגו.
במהלך אפריל, הושק יער הלגו בלב סידני
בחודש הבא, מוזמנים האוסטרלים להציע תמונות מפורסמות לרה-פרודוקציה עם חלקי לגו
לאתר הפעילות
הגיע הזמן להפסיק להיות "ילדה טובה"
T-mobile מסירה את הכפפות ויוצאת לעשות סדר במלחמה על קטגוריית המהירות בעולם הסלולר. ואיפה אפשר לבדוק ביצועים ומהירות טוב יותר מאשר בנסיעת מבחן?
בקמפיין חדש לדור הרביעי של הסמארטפונים של הרשת, T-mobile מזמינה את הצרכנים לנסיעת מבחן שתגרום להם לחשוב מחדש ותוכיח לצרכנים מי הרשת המהירה ביותר בארה"ב!
מי צייר פה על הקיר?
מהלך חדש מבית GM של המותג שברולט שמטרתו לחבר את הרכב העירוני החדש SONIC לקהל הצעיר, מהלך מעניין שמנסה לקחת את הרעיון התקשורתי של הרכב של "כמעין יצירת אומנות שנוסעת ברחוב ( "STREET ART") למקום מפתיע ומרענן...רכב שממש מייצר אומנות ברחוב!
האם אתה טוב לפחות כמו נתן דרייק?
SONY במהלך ענק ומושקע שמאתגר את הגבול בין עולם הGAMING, ה-ENTETEINAMENT והמרחב הדיגיטאלי, לא נהרוס, תיהנו!
המדור בעריכת אסא שפירא ותומר ליננברג ממשרד הפרסום ראובני פרידן
- 2.שפן קטן שלי 24/04/2012 13:03הגב לתגובה זולניסויים בהתעללות בבעלי חיים!!! מחרימה ולא מכניסה הביתה שום מוצר שלהם! שילכו לחפש... את האייקון של השפן!!
- 1.P&G מקסים (ל"ת)P&g 23/04/2012 06:59הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
