דרייבנטס גייסה 262 מיליון דולר לפי שווי של מעל 2 מיליארד דולר
הגיוס ישמש את החברה להרחבת הפעילות העסקית, המשך ההתרחבות הגלובאלית ותמיכה בלקוחות גדולים ברחבי העולם
חברת דרייבנטס (DriveNets) הישראלית, שהקימו עידו סוסן והלל קוברינסקי ושבונה רשתות תקשורת על תשתיות ענן, גייסה 262 מיליון דולר. בעקבות הגיוס, שווי החברה עולה ליותר מ-2 מיליארד שקל. עד כה גייסה החברה סכום כולל של 587 מיליון דולר.
דרייבנטס בונה רשתות על פי מודל תשתיות הענן. ההשקעה הנוכחית תסייע לחברה להמשיך ולהתרחב, לחדור לשווקים חדשים, להרחיב את הפעילות העסקית ולהשקיע בפיתוח מוצרים נוספים. בנוסף, ההשקעה תאפשר את הרחבת צוותי התמיכה בלקוחות גדולים בעלי פריסה גלובלית, וגיוס אנשי אופרציה באזורים הגאוגרפים השונים.
סבב הגיוס הנוכחי הושלם לאחר בה דריינטס הגדילה את מצבת העובדים בכ-50% והתרחבה לשווקים חדשים. בין השאר, החברה נמצאת בשלבים שונים של מכירה עם עשרות לקוחות ובנתה שותפויות אסטרטגיות עם מטמיעי מערכות מכל העולם.
דרייבנטס מעסיקה כ-450 עובדים בארץ בעולם וזכתה בחוזים משמעותיים עם חברות התקשורת הגדולות בעולם ונמצאת בשלבים שונים של הטמעת הפתרונות שלה איתם.
עידו סוסן, מנכ"ל ומייסד שותף ב-DriveNets: "מודל הענן מאפשר פתרון מבוסס תוכנה ופותח יכולות תפעוליות וכלכליות חדשות. הגישה של DriveNets מאפשרת לספקי טלקום ליהנות מאותם היתרונות שיש לספקיות הענן. זהו הסבב השלישי בו פיטנגו ובסמר משקיעות בחברה וסבב שני עבור D1 Capital, Atreides והראל, ואנו מודים להם על השותפות והאמון שהם נותנים בנו ובחזון שלנו. ההשקעה תאפשר לנו להרחיב את קו המוצרים והערך שהטכנולוגיה שלנו מעניקה ללקוחותינו, וכן להרחיב את צוותי האופרציה שלנו הפרושים ברחבי העולם ומעניקים שירות נגיש ומהיר ללקוחותינו".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
