נילסן עובדת על פיתוח כלי מחקרי באמצעות הסלולר
קבוצת ג'יאנט סטפס, בשיתוף חברת המחקר הבינלאומית נילסן, פיתחה מערכת Consumer Panel, המופעלת מטלפון סלולארי. המערכת מיועדת לפשט את תהליך איסוף נתוני הצריכה של החברים בקבוצות מיקוד ומדגמים.
כיום, חברי קבוצות המיקוד מדווחים על כל קנייה שביצעו באמצעות מערכת ממוחשבת, על ידי הקלדת שמות המוצרים שנרכשו ומחירם. המערכת החדשה תאפשר לצרכנים לצלם את הברקודים באמצעות הטלפון ולהעביר את הנתונים באופן ישיר ומיידי לחברת המחקר נילסן. לדברי החברה, הפיילוט הראשון הושק בישראל ובימים אלה הושלם בהצלחה.
"בעולם בו רוב האנשים מחזיקים טלפון סלולארי צמוד אליהם בכל עת, אך טבעי להשתמש בו גם לצרכי מחקר. זהו פיתוח מהפכני, שישנה לחלוטין את שיטות איסוף מידע למחקר בכל העולם ואני גאה שהוא נולד ופותח בישראל, מסר רן דותן, מנכ"ל נילסן ישראל.
עוד ציין דותן, כי בעתיד הקרוב נילסן תייצא את הפתרון למדינות אחרות ברחבי העולם.
אריק סיגל, מנכ"ל קבוצת גי'אנט סטפס, מוסיף: " מדובר במימוש טכנולוגי שביצענו עבור חברת המחקר, במטרה לקצר ולייעל את תהליכי איסוף המידע וכך להשיג חסכון משמעותי בזמן ובעלויות".