Northgate בחרה בפלטפורמה של וויריאנט
וויריאנט, המתמחה בפיתוח מוצרים לניהול יעיל של ספקי שירות ניידים בשטח (מהנדסי וטכנאי שירות), הודיעה היום כי חברת Northgate Information Solutions, לקוחה של אספקטיב, שותפתה העסקית של וויריאנט באירופה, תשדרג את מערך ניהול השירותים שלה לפלטפורמת ViryaNet Service Hub. חברת Northgate השתמשה עד כה בפתרון iM:Work של חברת iMedeon , אשר נרכשה על ידי וויריאנט בפברואר 2002.
חברת Northgate הבריטית, המספקת שירותי תוכנה וניהול למגזר הציבורי ולחברות תשתית, מרחיבה לאחרונה את תחום התמיכה העסקית במערכות IT, ומעסיקה כיום כ- 280 מהנדסי שטח בכל בריטניה. Northgate תומכת באלפי לקוחות, ומקבלת במוקד השירות המרכזי כ- 12,000 קריאות תמיכה בחודש.
Northgate Information תשתמש ב-ViryaNet Service Hub לאוטומציה של תהליכי השירות, אופטימיזציה של שיבוץ טכנאי השירות, ותקשורת ניידת ודו-כיוונית של נתונים מהשטח. בעזרת הטכנולוגיה של וויריאנט, מצפה הלקוח לייעל את תפוקת צוותי השטח תוך גידול בהיקף הלקוחות ובמספר אנשי השירות.