ירידה של 12% ברווחי Mattel: נפילה במכירות Barbie

יצרנית הצעצועים הגדולה בעולם דיווחה על תוצאות מאכזבות בעקבות נפילה של 18% במכירות הבובה המפורסמת ברחבי העולם. החברה דיווחה על רווח של 225.3 מיליון דולר אל מול רווח של 255.8 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה
יניב לפן |

Mattel, יצרנית הצעצועים הגדולה בעולם, פרסמה מוקדם יותר את דו"חותיה הרבעוניים. החברה דיווחה על עלייה במכירות ברוב הסקטורים של החברה אך על ירידה חדה במכירת בובת הברבי. כתוצאה מהירידה במכירות הבובה ירדו סך המכירות בכ-12%. החברה דיווחה על רווח של 225.3 מיליון דולר או 55 סנט למנייה אל מול רווח של 255.8 מיליון דולר או 61 סנט למנייה ברבעון המקביל בשנה שעברה. המכירות ירדו ל-1.666 מיליארד דולר מ-1.667 מיליארד דולר ברבעון המקביל. בארה"ב רשמו המכירות ירידה של 4% בעוד בשאר העולם נרשמה עלייה של 5%. הרווח עליו דיווחה החברה פספס את תחזיות האנליסטים לרווח של 61 סנט למנייה ולסך הכנסות של 1.72 מיליארד דולר. סך המכירות העולמיות של הבובה המפורסמת ירדו ב-18% בעוד מכירות של מותגים אחרים עלו בעשרות אחוזים. "אנחנו ממשיכים לסבול מסביבה קמעונית קשה ומעליות במחירי מוצרי היסוד שלנו" אמר היום מנכ"ל החברה "אני משוכנע שפעולות הארגון מחדש שאותם נקטנו לאחרונה יניבו פירות בתקופה הקרובה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה