
צילום: יח"צ Epica
זינוק מעל לבאמפר: M&C Saatchi זכה בכסף בתחרות ה-Epica
המשרד בבבעלותם של אלון הוכדורף וצור גולן זכה על המהלך למותג הרכב יגואר שהוצג במסגרת תחרות "הבאמפרים" של גוגל/יוטיוב לפרסומות בפורמט ה-6 שניות
משרד הפרסום M&C Saatchi תל אביב בבעלותם של צור גולן ואלון הוכדורף מצרף למדף הפרסים זכייה בכסף בתחרות ה-Epica שהסתיימה בסופ"ש האחרון. הזכייה של המשרד היא עבור מהלך הפרסום למותג הרכב יגואר שהוצג במסגרת תחרות "הבאמפרים" של גוגל/יוטיוב שבה התחרו משרדי פרסום עם פרסומות בפורמט ה-6 שניות של יוטיוב. במהלך של יגואר השתמש משרד הפרסום במגבלת ה-6 שניות באופן יצירתי תוך כדי שילוב נתוני הביצועים של הרכב. הפרסומת נפתחת עם כיתוב שמציין כי היגואר מגיעה מ-0 ל-100 תוך 3.5 שניות בלבד. את 2.5 השניות שנותרו תרם המשרד לעמותות שונות, כ"שארית מדיה" שנותרה פנויה.
מהלך הפרסום של M&C Saatchi ליגואר העפיל לשלבי הגמר של 2 תחרויות פרסום נוספות: הלורי'ז והגולדן דראם אך ללא זכייה במדליה. עוד התמודד בתחרות ה-Epica משרד הפרסום ליאו ברנט עם המהלך לעמותת נגישות ישראל שגם זכה בפסטיבל קאן אך כאן הסתפק בפיינליסט בלבד ללא מדליה.
- 1.אני 18/11/2018 16:06הגב לתגובה זוזה הישג. בעצם אתה עוד צעיר, הפרס הזה בטח ישתלם לך בעוד 5-6 שנים.
- יעלי 19/11/2018 08:50הגב לתגובה זובגלל שכמוך ככה נראה הענף שלנו - אפס פרגון. שאפו ליצירתיים!!!