שמח ב-RTM: המותגים שמגיבים למונדיאל בזמן אמת

ענבר מרחב G, חברון זלצמן ו-M&C Saatchi עם קמפיינים בזמן אמת בחוצות, פרינט, סושיאל ווידאו עבור ISUZU, אינפיניטי ויגואר
משה בנימין |

עם נתוני צפייה גבוהים, משחקים דרמטיים ושיח שלא יורד מקדמת הבמה, גם המפרסמים מבינים שתשומת הלב של הציבור נתונה למונדיאל. בהתאם, משרדי הפרסום מנצלים את הפלטפורמות הדיגיטליות, ולא רק, כדי לצאת במהלכים שמתכתבים עם הסיפורים שהגביע העולמי מספק מדי יום כדי לנצל את הרגע ולהיות רלוונטיים.

לאחר ש-Why Worry של גבי אטל ונורופן יצאו בקמפיין רדיו שממשיך לרוץ, בשבוע האחרון, 3 משרדי פרסום עשו זאת: M&C Saatchi, חברון זלצמן וענבר מרחב G. בחברון זלצמן הלכו על מהלך וידאו בפייסבוק, עבור מותג המשאיות ISUZU תחת הסלוגן "היחידה שמספקת את הסחורה". סרטוני הווידאו הקצרים הגיבו לנבחרות המאכזבות, בהתאם למשחקים שנערכו באותו היום עם קופי שאומר: "ספרד/רוסיה לא מספקת את הסחורה? ISUZU היחידה שמספקת את הסחורה".

 

 

גם ב-M&C Saatchi נשארו בגזרת הפייסבוק, עם מודעה שעלתה לרשת מיד בתום המשחק שבו הודחה אלופת העולם גרמניה ונשלחה הביתה בבושת פנים. המשרד שמטפל בתקציב הפרסום של יגואר, חיבר בין המפלה הגרמנית למותגי הרכב הגרמניים האהודים על הקהל הישראלי בניסיון להעביר את המושכות למותג הבריטי.

מי שעשה את זה בגדול היה ענבר מרחב G שיצא בסדרת שלטי חוצות ומודעה בעיתון הארץ. ענבר מרחב שמטפל במותג הרכב אינפיניטי המיובא לישראל על ידי קבוצת קרסו ניצל גם הוא את הדחת גרמניה מהמונדיאל כדי לפגוע ביוקרת המותג בשוק הישראלי. בפוסט שהעלה בפייסבוק סיפר סמנכ"ל הקריאייטיב של ענבר, בן סבר, כי הכוונה המקורית הייתה לצאת בפוסט סושיאל אך בקרסו החליטו שזה שווה הרבה יותר והעלו את הקמפין על שני שלטי חוצות באיילון ובמודעה בעיתון הארץ.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

במשרד הפרסום לעומק התודעה עלו לטלוויזיה עם סדרת חסויות למותג הוודקה הרוסי "רוסקי סטנדרט". הסדרה מבוססת על המשחקים המשודרים באותו היום, כשהפתיח משתנה בהתאם לנבחרות והסגיר חותם עם הוודקה הרוסית.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.