פרסום ראשון

'מרצ' מצאה מחליף לאלנבי: אמיר הספרי מפובליסיס יוביל את קמפיין הבחירות

שבוע לאחר שנפרדה ממשרד הפרסום אלנבי, מפלגת מרצ בראשות זהבה גלאון מעבירה את המושכות לידי סמנכ"ל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל
משה בנימין | (2)

שבוע לאחר שמפלגת מרצ ומשרד הפרסום אלנבי נפרדו לאחר מחלוקות בעניין האסטרטגיה התקשורתית של הקמפיין, מסתמן כי את מקומו של משרד הפרסום יתפוס אמיר הספרי - סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום פובליסיס ישראל - כך נודע לאייס.

כאמור, קצת פחות מחודש לאחר שיצאו לדרך, הודיע משרד הפרסום אלנבי על פרישה מהובלת הקמפיין של המפלגה. לדברי שרוליק איינהורן, מבעלי משרד הפרסום "אנחנו שותפים של מרצ בהרבה מובנים, ומאד אוהבים ומעריכים את אנשי המפלגה, אך בכל הנוגע לניהול הקמפיין ולמתודת העבודה הם לא קיבלו את סמכותנו המקצועית שלשמה נשכרנו. מאחלים לזהבה גלאון ולכל הצוות הצלחה בהמשך הדרך ובבחירות 2015, חשוב שיצליחו".

בשבוע האחרון חיפשה המפלגה בקדחתנות אחר מחליף לאלנבי ובין השאר קיימה מגעים גם עם דודי ברמן מבעלי דרורי ארועטי ברמן, אך אלו לא הבשילו לכדי מעשה.

הספרי צפוי להצטרף למפלגה באופן עצמאי וללא קשר למשרד הפרסום פובליסיס ישראל. הרזומה הפוליטי שלו כולל עבודה עם מפלגת הליכוד בשנת 1996, בתקופה שבה עבד במשרד הפרסום גל אורן BSD. כמו כן הוא עבד עם מפלגת הליכוד גם במערכות הבחירות של 2005 ו-2009. להספרי יש גם היסטוריה משותפת עם מפלגת מרצ אותה ליווה במערכת הבחירות של 1999. הספרי כבר הגיע למספר פגישות עבודה במטה המפלגה בדרום תל אביב ויחל לעבוד בצמוד לצוות המפלגה שלא צפוי להשתנות.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    טובה הבחירה תותח הספרי (ל"ת)
    מצביע אבטלה 15/01/2015 20:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הספרי תותח בחירה טובה (ל"ת)
    מצביע עבודה 15/01/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.