שבוע לאחר שמפלגת מרצ ומשרד הפרסום אלנבי נפרדו לאחר מחלוקות בעניין האסטרטגיה התקשורתית של הקמפיין, מסתמן כי את מקומו של משרד הפרסום יתפוס אמיר הספרי - סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום פובליסיס ישראל - כך נודע לאייס.
כאמור, קצת פחות מחודש לאחר שיצאו לדרך, הודיע משרד הפרסום אלנבי על פרישה מהובלת הקמפיין של המפלגה. לדברי שרוליק איינהורן, מבעלי משרד הפרסום "אנחנו שותפים של מרצ בהרבה מובנים, ומאד אוהבים ומעריכים את אנשי המפלגה, אך בכל הנוגע לניהול הקמפיין ולמתודת העבודה הם לא קיבלו את סמכותנו המקצועית שלשמה נשכרנו. מאחלים לזהבה גלאון ולכל הצוות הצלחה בהמשך הדרך ובבחירות 2015, חשוב שיצליחו".
בשבוע האחרון חיפשה המפלגה בקדחתנות אחר מחליף לאלנבי ובין השאר קיימה מגעים גם עם דודי ברמן מבעלי דרורי ארועטי ברמן, אך אלו לא הבשילו לכדי מעשה.
הספרי צפוי להצטרף למפלגה באופן עצמאי וללא קשר למשרד הפרסום פובליסיס ישראל. הרזומה הפוליטי שלו כולל עבודה עם מפלגת הליכוד בשנת 1996, בתקופה שבה עבד במשרד הפרסום גל אורן BSD. כמו כן הוא עבד עם מפלגת הליכוד גם במערכות הבחירות של 2005 ו-2009. להספרי יש גם היסטוריה משותפת עם מפלגת מרצ אותה ליווה במערכת הבחירות של 1999. הספרי כבר הגיע למספר פגישות עבודה במטה המפלגה בדרום תל אביב ויחל לעבוד בצמוד לצוות המפלגה שלא צפוי להשתנות.