פובליסיס. מודעת החייאת הילדים ל'כללית'
צילום: יח"צ

התחלה טובה לכללית ופובליסיס: מודעת החייאת הילדים נבחרה למגזין הארכייב

המשימה הראשונה של המשרד עם קבלת תקציב הפרסום של 'כללית' היתה מודעה למדד המותגים. המודעה שעוצבה תוך 3 ימים זוכה כעת להכרה בינ"ל
משה בנימין | (6)

לפני כ-4 חודשים זכה משרד הפרסום פובליסיס בתקציב הפרסום של 'כללית' לאחר שטופל שנים במקאן אריקסן (תל אביב). עם קבלת התקציב, המשרד לא קיבל יותר מדי ימים של חסד והמשימה הראשונה כבר חיכתה בצינור: מודעה לספר מדד המותגים.

3 ימים לאחר מכן, משרד הפרסום כבר היה מוכן עם מודעה מעוצבת שאושרה על ידי קופ"ח כללית ושולבה בספר מדד המותגים שפורסם בחודש יולי 2014. כעת, מספר חודשים לאחר מכן, מסתבר שסדרת המודעות שכללה 3 גרסאות שונות, לא סיימה את דרכה לצד המותגים הישראליים בספר והמשיכה הלאה, עד למגזין הפרסום היוקרתי 'ארכייב'.

המודעות ישולבו במהדורה הקרובה של המגזין, מהדורת סוף שנת 2014 שתסכם את את המיטב מסביב לעולם בחודשיים האחרונים, נובמבר ודצמבר. בנוסף לפרסום המודעות, בחרו עורכי המגזין להעניק לאחת המודעות את התואר print ad of the week.

לדברי אמיר הספרי , סמנכ"ל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל: "מייד לאחר הזכייה במכרז, פנתה אלינו ענבר זך מנהלת תקשורת שיווקית בכללית וביקשה מודעה ראשונה למדד המותגים. בתוך שלושה ימים הגשנו סדרת מודעות להחייאת ילדים. המודעה המובילה התפרסמה במדד והסדרה לכדה מייד את תשומת ליבם של בלוגרים ואתרי פרסום מסביב לעולם ועתה גם של מגזין ארכייב. מרגש לצאת לדרך משותפת עם ארגון גדול ומוביל בקנה מידה בינלאומי, שיודע גם לדרוש ולהעריך קריאטיב ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר".

קרדיטים: סמנכ ל קריאייטיב: אמיר הספרי, מנהל קריאייטיב: דרור נחומי, ארט: מיטל מילר, קופי: מיטל מילר, סמנכ ל אסטרטגיה: איתי בונה, פלנרית: קרן מכנס, סופרוייזר: מיכל נעים, תקציבאית: מלי איזדי, סטודיו: ירון כהן, ירון צרפתי, צלם: מנחם רייס, כללית:ראש אגף שיווק: טלי סקלר,מנהלת תקשורת שיווקית: ענבר זך, מנהלת פרסום: ענת איתן

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    קמפיין מקסים (ל"ת)
    ארטית באדלר 11/11/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
  • ינאי כהן 11/11/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    אם את מפרגנת כל כך יפה, מה שלא רווח במקומותינו, למה לא להזדהות? אחת הסיבות שאני חושש להכנס לענף שלכם זה חוסר הפרגון.
  • 3.
    מישהו יכול להסביר לי את המודעות האלה? (ל"ת)
    אחד שלא הבין 11/11/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
  • הרופא 11/11/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    האצבעות שמתחת ליד העליונה צבועות בקצה ואמורות לייצג רגליים של ילדים. המסר הוא: כשאתה לומד לעשות החייאה אתה מציל יותר מאדם אחד. נראה לי ככה
  • 2.
    ניר 10/11/2014 22:13
    הגב לתגובה זו
    והישג מרגש. והכרה בינלאומית. אם קוראים רק את הציטטות אפשר לחשוב שהספרי לקח עכשיו את המותג אפל וזכה איתו באוסקר. מודעה יזומה למדד, מצויינת יפה וטובה ובואו נתקדם
  • 1.
    יוסי מוזס 10/11/2014 19:33
    הגב לתגובה זו
    אמנם יש משהו פאטתי ברדיפה הילדותית של מנהלי קריאייטיב אחר פרסים ו"הכרה בינלאומית" (במקום לחשוב למשל, איך להגדיל את עסקי הלקוחות או סתם לעזור למדינה להיות טובה יותר), אבל לגופו של קמפיין, הקונספט בצדק זוכה ויזכה להצלחה בתחרויות פרסום בחו"ל. עבודה יפה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.