התחלה טובה לכללית ופובליסיס: מודעת החייאת הילדים נבחרה למגזין הארכייב
לפני כ-4 חודשים זכה משרד הפרסום פובליסיס בתקציב הפרסום של 'כללית' לאחר שטופל שנים במקאן אריקסן (תל אביב). עם קבלת התקציב, המשרד לא קיבל יותר מדי ימים של חסד והמשימה הראשונה כבר חיכתה בצינור: מודעה לספר מדד המותגים.
3 ימים לאחר מכן, משרד הפרסום כבר היה מוכן עם מודעה מעוצבת שאושרה על ידי קופ"ח כללית ושולבה בספר מדד המותגים שפורסם בחודש יולי 2014. כעת, מספר חודשים לאחר מכן, מסתבר שסדרת המודעות שכללה 3 גרסאות שונות, לא סיימה את דרכה לצד המותגים הישראליים בספר והמשיכה הלאה, עד למגזין הפרסום היוקרתי 'ארכייב'.
המודעות ישולבו במהדורה הקרובה של המגזין, מהדורת סוף שנת 2014 שתסכם את את המיטב מסביב לעולם בחודשיים האחרונים, נובמבר ודצמבר. בנוסף לפרסום המודעות, בחרו עורכי המגזין להעניק לאחת המודעות את התואר print ad of the week.
לדברי אמיר הספרי , סמנכ"ל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל: "מייד לאחר הזכייה במכרז, פנתה אלינו ענבר זך מנהלת תקשורת שיווקית בכללית וביקשה מודעה ראשונה למדד המותגים. בתוך שלושה ימים הגשנו סדרת מודעות להחייאת ילדים. המודעה המובילה התפרסמה במדד והסדרה לכדה מייד את תשומת ליבם של בלוגרים ואתרי פרסום מסביב לעולם ועתה גם של מגזין ארכייב. מרגש לצאת לדרך משותפת עם ארגון גדול ומוביל בקנה מידה בינלאומי, שיודע גם לדרוש ולהעריך קריאטיב ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר".
קרדיטים: סמנכ ל קריאייטיב: אמיר הספרי, מנהל קריאייטיב: דרור נחומי, ארט: מיטל מילר, קופי: מיטל מילר, סמנכ ל אסטרטגיה: איתי בונה, פלנרית: קרן מכנס, סופרוייזר: מיכל נעים, תקציבאית: מלי איזדי, סטודיו: ירון כהן, ירון צרפתי, צלם: מנחם רייס, כללית:ראש אגף שיווק: טלי סקלר,מנהלת תקשורת שיווקית: ענבר זך, מנהלת פרסום: ענת איתן
- 4.קמפיין מקסים (ל"ת)ארטית באדלר 11/11/2014 11:18הגב לתגובה זו
- ינאי כהן 11/11/2014 16:30הגב לתגובה זואם את מפרגנת כל כך יפה, מה שלא רווח במקומותינו, למה לא להזדהות? אחת הסיבות שאני חושש להכנס לענף שלכם זה חוסר הפרגון.
- 3.מישהו יכול להסביר לי את המודעות האלה? (ל"ת)אחד שלא הבין 11/11/2014 10:40הגב לתגובה זו
- הרופא 11/11/2014 11:40הגב לתגובה זוהאצבעות שמתחת ליד העליונה צבועות בקצה ואמורות לייצג רגליים של ילדים. המסר הוא: כשאתה לומד לעשות החייאה אתה מציל יותר מאדם אחד. נראה לי ככה
- 2.ניר 10/11/2014 22:13הגב לתגובה זווהישג מרגש. והכרה בינלאומית. אם קוראים רק את הציטטות אפשר לחשוב שהספרי לקח עכשיו את המותג אפל וזכה איתו באוסקר. מודעה יזומה למדד, מצויינת יפה וטובה ובואו נתקדם
- 1.יוסי מוזס 10/11/2014 19:33הגב לתגובה זואמנם יש משהו פאטתי ברדיפה הילדותית של מנהלי קריאייטיב אחר פרסים ו"הכרה בינלאומית" (במקום לחשוב למשל, איך להגדיל את עסקי הלקוחות או סתם לעזור למדינה להיות טובה יותר), אבל לגופו של קמפיין, הקונספט בצדק זוכה ויזכה להצלחה בתחרויות פרסום בחו"ל. עבודה יפה.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.