פובליסיס. מודעת החייאת הילדים ל'כללית'
צילום: יח"צ

התחלה טובה לכללית ופובליסיס: מודעת החייאת הילדים נבחרה למגזין הארכייב

המשימה הראשונה של המשרד עם קבלת תקציב הפרסום של 'כללית' היתה מודעה למדד המותגים. המודעה שעוצבה תוך 3 ימים זוכה כעת להכרה בינ"ל
משה בנימין | (6)

לפני כ-4 חודשים זכה משרד הפרסום פובליסיס בתקציב הפרסום של 'כללית' לאחר שטופל שנים במקאן אריקסן (תל אביב). עם קבלת התקציב, המשרד לא קיבל יותר מדי ימים של חסד והמשימה הראשונה כבר חיכתה בצינור: מודעה לספר מדד המותגים.

3 ימים לאחר מכן, משרד הפרסום כבר היה מוכן עם מודעה מעוצבת שאושרה על ידי קופ"ח כללית ושולבה בספר מדד המותגים שפורסם בחודש יולי 2014. כעת, מספר חודשים לאחר מכן, מסתבר שסדרת המודעות שכללה 3 גרסאות שונות, לא סיימה את דרכה לצד המותגים הישראליים בספר והמשיכה הלאה, עד למגזין הפרסום היוקרתי 'ארכייב'.

המודעות ישולבו במהדורה הקרובה של המגזין, מהדורת סוף שנת 2014 שתסכם את את המיטב מסביב לעולם בחודשיים האחרונים, נובמבר ודצמבר. בנוסף לפרסום המודעות, בחרו עורכי המגזין להעניק לאחת המודעות את התואר print ad of the week.

לדברי אמיר הספרי , סמנכ"ל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל: "מייד לאחר הזכייה במכרז, פנתה אלינו ענבר זך מנהלת תקשורת שיווקית בכללית וביקשה מודעה ראשונה למדד המותגים. בתוך שלושה ימים הגשנו סדרת מודעות להחייאת ילדים. המודעה המובילה התפרסמה במדד והסדרה לכדה מייד את תשומת ליבם של בלוגרים ואתרי פרסום מסביב לעולם ועתה גם של מגזין ארכייב. מרגש לצאת לדרך משותפת עם ארגון גדול ומוביל בקנה מידה בינלאומי, שיודע גם לדרוש ולהעריך קריאטיב ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר".

קרדיטים: סמנכ ל קריאייטיב: אמיר הספרי, מנהל קריאייטיב: דרור נחומי, ארט: מיטל מילר, קופי: מיטל מילר, סמנכ ל אסטרטגיה: איתי בונה, פלנרית: קרן מכנס, סופרוייזר: מיכל נעים, תקציבאית: מלי איזדי, סטודיו: ירון כהן, ירון צרפתי, צלם: מנחם רייס, כללית:ראש אגף שיווק: טלי סקלר,מנהלת תקשורת שיווקית: ענבר זך, מנהלת פרסום: ענת איתן

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    קמפיין מקסים (ל"ת)
    ארטית באדלר 11/11/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
  • ינאי כהן 11/11/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    אם את מפרגנת כל כך יפה, מה שלא רווח במקומותינו, למה לא להזדהות? אחת הסיבות שאני חושש להכנס לענף שלכם זה חוסר הפרגון.
  • 3.
    מישהו יכול להסביר לי את המודעות האלה? (ל"ת)
    אחד שלא הבין 11/11/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
  • הרופא 11/11/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    האצבעות שמתחת ליד העליונה צבועות בקצה ואמורות לייצג רגליים של ילדים. המסר הוא: כשאתה לומד לעשות החייאה אתה מציל יותר מאדם אחד. נראה לי ככה
  • 2.
    ניר 10/11/2014 22:13
    הגב לתגובה זו
    והישג מרגש. והכרה בינלאומית. אם קוראים רק את הציטטות אפשר לחשוב שהספרי לקח עכשיו את המותג אפל וזכה איתו באוסקר. מודעה יזומה למדד, מצויינת יפה וטובה ובואו נתקדם
  • 1.
    יוסי מוזס 10/11/2014 19:33
    הגב לתגובה זו
    אמנם יש משהו פאטתי ברדיפה הילדותית של מנהלי קריאייטיב אחר פרסים ו"הכרה בינלאומית" (במקום לחשוב למשל, איך להגדיל את עסקי הלקוחות או סתם לעזור למדינה להיות טובה יותר), אבל לגופו של קמפיין, הקונספט בצדק זוכה ויזכה להצלחה בתחרויות פרסום בחו"ל. עבודה יפה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.