יואב צוקר
צילום: אביב חופי

הג'וב הבא של יואב צוקר: מצטרף כשותף לסטארט-אפ הישראלי Otonomic

צוקר ישמש כחלק מהצוות הניהולי הבכיר וינהל את הפן השיווקי של החברה. Otonomic מאפשרת ליצור אתר בלחיצת כפתור על בסיס עמוד הפייסבוק
משה בנימין | (16)

מנכ"ל זניט דיגיטל הפורש, יואב צוקר, מצטרף כשותף ומנהל לסטארט-אפ הישראלי Otonomic. לאחרונה סיים צוקר את תפקידו בקבוצת פובליסיס לאחר 7 שנים בחברה.

Otonomic, בראשותו של המנכ"ל והמייסד עומרי אלוש, היא פלטפורמה חדשנית המאפשרת ליצור אתר בלחיצת כפתור על בסיס העמוד העסקי בפייסבוק, המתעדכן אוטומטית מתכנים ברשתות החברתיות. לאחרונה הודיעה החברה על גיוס של מיליון דולר מחברת ההשקעות RDSeed - חברת הבת של RDC מקבוצת 'אלרון' ו'רפאל', בניהולו של נמרוד מאי לצד האנג'לים זוהר גילון, עמית גילון וטל ברנוח. צוקר ישמש כחלק מהצוות הניהולי הבכיר וינהל את הפן השיווקי של החברה.

צוקר הוא בעל תואר MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. את דרכו בשוק הפרסום והשיווק הוא החל כמנהל מותג בחברת פרוקטר אנד גמבל, ולאחר מכן כמנהל שיווק עולמי בחברת DeBeers. כאמור, לאחרונה הוא סיים את תפקידו כמנכ"ל זניט דיגיטל מקבוצת פובליסיס ישראל, מחברות המדיה הגדולות בארץ שמנהלת את פעילויות הדיגיטל של משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, פובליסיס ישראל, ליאו ברנט ועוד.

קרן RDSeed מתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים בחברות סטארט-אפ בתחום הדיגיטל. החברה מספקת את המעטפת האופטימאלית עבור מיזמים הן בשלב ה- Seed, והן בשלבים מאוחרים יותר. הקרן היא חברת בת של RDC - מיזם משותף של רפאל ואלרון, אשר מחזיק בזכות הבלעדית ליישום אזרחי של טכנולוגיות צבאיות אשר פותחו על ידי רפאל. החברה מנוהלת על ידי נמרוד מאי, לשעבר סמנכ"ל השיווק של אפליקציית הזמנת המוניות GetTaxi.

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    מאמממי בהצלחה (ל"ת)
    מאמי 10/11/2014 07:29
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אלה גליל 09/11/2014 12:47
    הגב לתגובה זו
    יואב יקירנו, שיהיה במזל טוב ובהצלחה רבה. ברכות מעומק הלב להתחלה חדשה.
  • 11.
    בובת בארבי (ל"ת)
    בוב 07/11/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    בהצלחה רבה צוקר!!! (ל"ת)
    צחי שטיין 06/11/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אוהבים אותך חמוד (ל"ת)
    גלית 06/11/2014 07:27
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אחד שיודעת 05/11/2014 17:37
    הגב לתגובה זו
    על חבל ממש דק.
  • כל סטארט אפ הולך על חבל דק (ל"ת)
    ספרי לדודה מובייל 06/11/2014 10:10
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    איך אפשר לעבוד ליד בחור שנראה ככה? (ל"ת)
    אי אפשר 05/11/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    בהצלחה, איש יקר (ל"ת)
    רון 05/11/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מישהו יודע למה פוטר מ פובליסיס / זניט? (ל"ת)
    אלון 05/11/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
  • הוא היה יותר מידי סקסי (ל"ת)
    אחמד 05/11/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
  • עובז זניט 05/11/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    צוקר לא פוטר הוא עזב.
  • 4.
    מה הוא יעשה שם? יסובב את גלגל הלוטו (ל"ת)
    דנה 05/11/2014 13:23
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נווו צוקר תנוח מטקבוקים עצמיים (ל"ת)
    אורי 05/11/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אורן ג. 05/11/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
    צוקר בחור שיודע לעשות את העבודה! יישר כוח, שיחוק אמיתי!
  • 1.
    05/11/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.