הג'וב הבא של יואב צוקר: מצטרף כשותף לסטארט-אפ הישראלי Otonomic
מנכ"ל זניט דיגיטל הפורש, יואב צוקר, מצטרף כשותף ומנהל לסטארט-אפ הישראלי Otonomic.
Otonomic, בראשותו של המנכ"ל והמייסד עומרי אלוש, היא פלטפורמה חדשנית המאפשרת ליצור אתר בלחיצת כפתור על בסיס העמוד העסקי בפייסבוק, המתעדכן אוטומטית מתכנים ברשתות החברתיות. לאחרונה הודיעה החברה על גיוס של מיליון דולר מחברת ההשקעות RDSeed - חברת הבת של RDC מקבוצת 'אלרון' ו'רפאל', בניהולו של נמרוד מאי לצד האנג'לים זוהר גילון, עמית גילון וטל ברנוח. צוקר ישמש כחלק מהצוות הניהולי הבכיר וינהל את הפן השיווקי של החברה.
צוקר הוא בעל תואר MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. את דרכו בשוק הפרסום והשיווק הוא החל כמנהל מותג בחברת פרוקטר אנד גמבל, ולאחר מכן כמנהל שיווק עולמי בחברת DeBeers. כאמור, לאחרונה הוא סיים את תפקידו כמנכ"ל זניט דיגיטל מקבוצת פובליסיס ישראל, מחברות המדיה הגדולות בארץ שמנהלת את פעילויות הדיגיטל של משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, פובליסיס ישראל, ליאו ברנט ועוד.
קרן RDSeed מתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים בחברות סטארט-אפ בתחום הדיגיטל. החברה מספקת את המעטפת האופטימאלית עבור מיזמים הן בשלב ה- Seed, והן בשלבים מאוחרים יותר. הקרן היא חברת בת של RDC - מיזם משותף של רפאל ואלרון, אשר מחזיק בזכות הבלעדית ליישום אזרחי של טכנולוגיות צבאיות אשר פותחו על ידי רפאל. החברה מנוהלת על ידי נמרוד מאי, לשעבר סמנכ"ל השיווק של אפליקציית הזמנת המוניות GetTaxi.
- 13.מאמממי בהצלחה (ל"ת)מאמי 10/11/2014 07:29הגב לתגובה זו
- 12.אלה גליל 09/11/2014 12:47הגב לתגובה זויואב יקירנו, שיהיה במזל טוב ובהצלחה רבה. ברכות מעומק הלב להתחלה חדשה.
- 11.בובת בארבי (ל"ת)בוב 07/11/2014 14:23הגב לתגובה זו
- 10.בהצלחה רבה צוקר!!! (ל"ת)צחי שטיין 06/11/2014 10:08הגב לתגובה זו
- 9.אוהבים אותך חמוד (ל"ת)גלית 06/11/2014 07:27הגב לתגובה זו
- 8.אחד שיודעת 05/11/2014 17:37הגב לתגובה זועל חבל ממש דק.
- כל סטארט אפ הולך על חבל דק (ל"ת)ספרי לדודה מובייל 06/11/2014 10:10הגב לתגובה זו
- 7.איך אפשר לעבוד ליד בחור שנראה ככה? (ל"ת)אי אפשר 05/11/2014 15:54הגב לתגובה זו
- 6.בהצלחה, איש יקר (ל"ת)רון 05/11/2014 14:47הגב לתגובה זו
- 5.מישהו יודע למה פוטר מ פובליסיס / זניט? (ל"ת)אלון 05/11/2014 14:01הגב לתגובה זו
- הוא היה יותר מידי סקסי (ל"ת)אחמד 05/11/2014 14:55הגב לתגובה זו
- עובז זניט 05/11/2014 14:28הגב לתגובה זוצוקר לא פוטר הוא עזב.
- 4.מה הוא יעשה שם? יסובב את גלגל הלוטו (ל"ת)דנה 05/11/2014 13:23הגב לתגובה זו
- 3.נווו צוקר תנוח מטקבוקים עצמיים (ל"ת)אורי 05/11/2014 12:49הגב לתגובה זו
- 2.אורן ג. 05/11/2014 12:17הגב לתגובה זוצוקר בחור שיודע לעשות את העבודה! יישר כוח, שיחוק אמיתי!
- 1.05/11/2014 12:04הגב לתגובה זובהצלחה!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
