פרופיל אישי

"לקחנו סיכון ופרסמנו תרגיל במקום מספר טלפון - כדי להראות שאצלנו לא קל"

שרון אריאל, מנהלת השיווק במכללת אפקה, היא האורחת ב-under 40. על תדמית המכללה, המלחמה באקדמיה, והקריירה המפוספסת כשמאית מקרקעין
נעמה תורן | (19)

תגובות לכתבה(19):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 18.
    פרסום-יחצנות איזה פאטתיות מה תגידי שעשית בחים (ל"ת)
    מקצוע פאטתי 10/06/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    בשביל מה 3 ילדים? (ל"ת)
    שני 03/06/2013 20:05
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    23 משרדים עבדו שעות 27/05/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    לא יפה!
  • 15.
    אנדר רייט שלה זה... 27/05/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    אם את כזו מקצועית ומבינה בשיווק, אל תתני ל-23!!!!! משרדים לעבוד בחינם. חוסר מקצועיות משווע. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000681707
  • מתברר שאת מנצלת את משרדי הפרסום ועובדיהם (ל"ת)
    עלק מקצועית 10/06/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    שירה 27/05/2013 01:47
    הגב לתגובה זו
    כמה עצוב שקשה לחבורת קנאים קטנים וממורמרים לפרגן לבחורה צעירה ומוכשרת
  • 13.
    מרי 26/05/2013 22:56
    הגב לתגובה זו
    בחורה מיקצועית ופרפקציוניסטית .אך גם יודעת לפרגן לעובדים שלה ... כל הכבוד לה איך שהיא התקדמה וקידמה את המכללה הזאת
  • 12.
    אבאד 26/05/2013 22:49
    הגב לתגובה זו
    כספק שניפגש איתה , בחורה רצינית מקצוענית וחכמה בצורה יוצאת דופן כל הכבוד לה על מה שהיא עושה שם
  • 11.
    נעמי 26/05/2013 19:51
    הגב לתגובה זו
    גאים בך מאוד שרון. ממש מרשים!
  • 10.
    אחד הקמפיינים המפגרים שראיתי. עליי זה לא עבד. (ל"ת)
    אני 26/05/2013 18:05
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    יריב 26/05/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    כמה קמפיינים הילדה הזו ניהלה? מה הולך כאן? 'לקחנו סיכון ופרסמנו תרגיל'. זה סיכון?
  • 8.
    נטע 26/05/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    שירקוד לפניכם. מבריק, זה לא!
  • 7.
    תמר 26/05/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    באמת מכללה יוצאת דופן בין יתר המכללות
  • 6.
    בועז 26/05/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    ראיון מדוד וחשוב
  • 5.
    רווית 26/05/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד שרון!
  • 4.
    שי ק. 26/05/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    "...ממכללה בינונית שהסטודנטים בה ** בעיקר דוברי רוסית**, בעזרת עבודה פנימית וחיצונית הצלחנו למתג את המכללה כמובילה בתחום ההנדסה, הן מבחינת איכות ההוראה הגבוהה, והן מבחינת **איכות הסטודנטים** ..." המסר השיווקי פה הוא: סטודנטים רוסיים הם בינוניים וההבדל בין מה המסר המשווק לבין מה שהיא ניסתה לשווק בפועל מעידים על רמתה המקצועית. ואגב, התרגיל, מאד קל. חזקות לומדים ביסודי...
  • 3.
    מקצוענית בתחומה! (ל"ת)
    אמנון 26/05/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עדן 26/05/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    עבודהטובה עושים שם, בטח בכל הנוגע לקמפיין זה. לגבי תקציב של 6 מיליון לשיווק, אני לא בטוחה שיש להם תקציב כזה גבוה
  • 1.
    עוד טיפשה קטנה ... (ל"ת)
    26/05/2013 13:52
    הגב לתגובה זו