יוותר על מיליוני שקלים בעונה? ליאל עבדה בדרך ל-MLS
בדרך החוצה: לאחר עוד משחק בו נותר מחוץ לסגל קבוצתו, הפעם מול קילמרנוק, ה"דיילי מייל" הסקוטי מדווח היום (שבת) כי ליאל עבדה יעזוב את סלטיק, כשהיעד הבא בקריירה של הישראלי עשוי להפתיע לא מעט אנשים - ה-MLS.
כזכור, חלון ההעברות של אירופה נסגר, ועבדה נשאר בקבוצה, כשהוא נאלץ לראות את קהל סלטיק, ובמיוחד את ארגון האולטראס הבריגדה הירוקה, תומכים ביציעים בארגון הטרור חמאס באופן פומבי - מה שהוביל להרחקתם ממשחקי הבית של הקבוצה למשך כחודש. לאחר שחזרו למגרשים, ארגון האוהדים פצח במחאה כנגד השחקן, הכוללת קללות נגדו במשחקי הקבוצה והשמצתו ברשתות החברתיות.
עבדה העונה (סלטיק טוויטר)
כעת הישראלי, שהאריך את חוזהו בספטמבר עד 2027, ככל הנראה יעזוב את סקוטלנד, לראשונה מאז חתם בסלטיק ב-2021, לאחר שהקבוצה שילמה למכבי פתח תקווה 4 מיליון אירו עבורו. עם הארכת החוזה קיבל עבדה שדרוג משמעותי בשכר, שהכפיל את עצמו מ-500 אלף ליש"ט לעונה למיליון ליש"ט לעונה.
- ליאל עבדה ראשון, מסי בחוץ: ההעברות הכי יקרות ב-MLS בשנה האחרונה
- סכום היסטורי: ליאל עבדה עבר לשארלוט מה-MLS עבור 10 מיליון ליש"ט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאמן סלטיק, ברנדן רוג'רס, דיבר על הסיטואציה: "אני מאוד רגיש לסיטואציה שלו. זה יותר מכדורגל, זה אנושי, ואנחנו חייבים לכבד את זה. הוא מתאמן, הוא עובד, אבל כמו שאמרתי, זה הכל בראש. אם אתה לא מוכן מספיק אני לא יכול לקחת את הסיכון ולדאוג לשאר הקבוצה".
"אנשים יכולים לדבר על מה שקורה שם ואז לשכוח את זה", אמר רוג'רס על המתיחות בין עבדה לקהל, "אבל זו המציאות בשבילו. אלה החיים שלו. כל יום, כל לילה, משפחות שהוא קרוב אליהן מצויות במלחמה. ברמה האישית יש לי הרבה אמפתיה כלפיו".
"זו עבודתי כמאמן לדאוג לשחקנים שלי, גם באספקט הרגשי. כשהוא מוכן, אם הוא יהיה מוכן, הוא ייתן עבורנו הכל. יציאה בהשאלה? זו אופציה, אנחנו נבחן את זה ונעבוד על זה ביחד".
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On...
חלון ההעברות של ה-MLS פתוח עד ה-23 באפריל, כשלפי הדיווחים שלוש קבוצות מעוניינות בקיצוני, אך עדיין לא הגישו הצעה או פתחו בשיחות עם המועדון הסקוטי. עבדה, שספג פציעה במסגרת אימוני נבחרת ישראל שב בסוף דצמבר אל כר הדשא, כשהעונה שיחק 568 דקות בלבד שנפרשו לאורך 11 הופעות, בהן עבדה מצא את הרשת פעם אחת והוסיף 2 בישולים.
- 2.שי 18/02/2024 10:30הגב לתגובה זוהוא לא היה יכול ללכת ברחוב. מאחל לסקוטים שהערבים יבלעו אותם,שלא יוכלו לשתות בירה ברחוב. בזמן שתוקעים לו סכינים בגב עשו עליו כתבה שהוא שייך לימין הקיצוני ואפילו לא ביקשו ממנו תגובה. הקהל נלחם בו בלי סיבה.
- 1.ישראל מאחוריך 18/02/2024 00:44הגב לתגובה זוליאל יקר אל תיתן לחמאס לנצח אותך
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
