מה אתם עשיתם בגיל 17? שחקני גביע העולם לנערים ששווים מיליונים
בנוסף למוקדמות היורו, מתרחש בימים אלו הטורניר הגדול ביותר לנערים: המונדיאל עד גיל 17, שמשוחק באינדונזיה. נבחרת הנערים של ישראל לא לוקחת חלק בטורניר, אך כמה מהנבחרות הצעירות הטובות ביותר כן, וחלקן כוללות שחקנים בעלי תג מחיר גבוה מן המצופה.
את המקום החמישי חולקים שני שחקנים, מארק ברנאל, תוצר מחלקת הנוער הטובה בעולם, הלה מאסיה, וקארול בוריס, שמשחק בקבוצת הבוגרים של סלאסק ורוצלב מליגת העל הפולנית. שניהם מחזיקים בשווי שוק זהה - כמיליון אירו. ברנאל, שמשחק בעמדת הקישור האחורי, הוא השחקן הצעיר ביותר בטורניר עם שווי המוערך במיליון אירו ויותר, כשהוא עושה זאת בגיל 16 בלבד. בוריס בן ה-17 משחק בקישור ורשם העונה 3 הופעות בליגה המקומית.
במקום הרביעי נמצא שחקן הכנף הברזילאי שידוע בשמו הפרטי, ראיאן, גם הוא בן 17. השחקן הצעיר משחק בקבוצת הבוגרים של ואסקו מליגת העל המקומית, והעונה כבש 2 שערים ובישל פעמיים בכל המסגרות. שוויו מוערך ב-1.5 מיליון אירו.
במקום השלישי - נואה דרביך הגרמני, חברו לקבוצה של מארק ברנאל אשר עבר לקבוצת המילואים של ברצלונה בקיץ האחרון. הקשר ההתקפי בן ה-17 שווה כ-2.5 מיליון אירו.
- מה עדיף, חצי גמר היורו או חצי גמר הקופה - ולמה אי אפשר גם וגם?
- ברזיל וארגנטינה רוצות לזכות בקופה אמריקה. אבל יש להן מכשול קטן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במקום השני נמצא אלוף ארגנטינה וקפטן נבחרת הנערים קלאודיו אצ'ברי בן ה-17. הקשר ההתקפי הצעיר הצטרף לקבוצה הבוגרת של ריבר פלייט באוגוסט ורשם 4 הופעות כולל בישול אחד, בדרך לתואר האליפות. שווי השוק של הארגנטינאי עומד על 4.5 מיליון אירו.
- 1.פיני 16/11/2023 14:59הגב לתגובה זובן 17, שחקן פאלמייראס. שווי 25 מיליון אירו !
- המלך 19/11/2023 11:41הגב לתגובה זויש עוד שחקנים שמתאימים לגיל כמו זאיר אמרי של פסז שלא זומנו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
