TV

צפו: שרון גל סופג ביקורת ב'לילה כלכלי' מגיא מרוז בעניין דפני ליף

מרוז: "לבוא ולהגיד לה שהיא לא עשתה צבא? יש לה אפילפסיה". גל: "אתה הולך עיוור אחרי בחורה צעירה שמדברת על מזג האוויר בניו יורק כשאני שואל אותה על טרכטנברג"
מערכת Bizportal | (130)

בתוכנית 'לילה כלכלי' ביום ראשון האחרון ראיין שרון גל את דפני ליף, ראיון שיצר סערה שלמה בשל השאלות האישיות ששאל גל את ליף. יום לאחר מכן ובצעד בהחלט ראוי להערכה, העלה גל שיחה מוקלטת עם גיא מרוז כאשר זה האחרון מטיח ביקורת לא מועטה על אותו ראיון ובכלל על דרך התנהלותו של גל בכל הקשור למחאה החברתית בימים האחרונים. צפו בסרטון:

תגובות לכתבה(130):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 86.
    גל 06/07/2012 04:01
    הגב לתגובה זו
    שעכשיו אנחנו יודעים ששרון גל צדק.
  • 85.
    ישראל 31/08/2011 23:59
    הגב לתגובה זו
    במהלך חיינו..
  • יעל 01/09/2011 08:21
    הגב לתגובה זו
    רק תיזהר, אין נקמה ושנאה כמו של השמאל
  • 84.
    ע" פ כתבותיו מרוז הוא פשוט אדיוט שמחפש סנסציות (ל"ת)
    צופה 31/08/2011 22:39
    הגב לתגובה זו
  • 83.
    נראה אותו שואל את ליצמן אם עשה צבא!!!! (ל"ת)
    ליצמן הרס את הבריאות 31/08/2011 11:28
    הגב לתגובה זו
  • הנטפל לזוטות 31/08/2011 19:06
    הגב לתגובה זו
    האם כשהעניק טיפולי שיניים חינם לכל ילד? או כשהוסיף 1000 תקנים ומיטות בפריפריה? או אולי רפורמת הסיעוד החדשה? תפרט חביבי למה התכוונת, אל תזרוק סתם סיסמאות ותלך לישון
  • 82.
    גל שדרן מטעם אלו הרוצים למחוץ המחאה. לא ניתן. (ל"ת)
    hguy 31/08/2011 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 81.
    בר אבירם 31/08/2011 10:44
    הגב לתגובה זו
    אומרים שהדג מסריח מהראש והציבור אוהב דגים בלי ראש
  • 80.
    אייק 31/08/2011 09:19
    הגב לתגובה זו
    שרון גל מגיש תוכנית רכילות במסוה של תוכנית כלכלית, מתלקק עם פרשנים לא הוכיחו את עצמם. לידיעתך גם לך ולנסה לא שירת בצבא.
  • 79.
    שקד 31/08/2011 09:08
    הגב לתגובה זו
    בלי שום קשר לדפני תלמד את החומר שאתה מקריא ביום שני לא היה מסחר באנגליה כל הבורסות עלו אבל אתה בחרת להגיד שאנגליה קצת מקלקלת וגם תן למראויינים שלך לדבר למה אתה מתפרץ לדעת המומחים ואומר את המילה האחרונה זה לא תפקידך
  • 78.
    אזרח 31/08/2011 08:46
    הגב לתגובה זו
    אך מכאן למתקפה של גיא על גל הדרך רחוקה. הביקורת רצויה נכונה ואמיתית. עם זה היה פולטיקאי שלש בדעותיו של גיא הוא בעצמו היה מצדיק את החשיפה בכל מיני מילים מכובסות אז שיפסיק להיות צבוע ושיעשה את עבודתו נאמנה
  • 77.
    מורן 31/08/2011 01:19
    הגב לתגובה זו
    אני מת על התוכנית לילה כלכלי. מדובר בתוכנית איכותית ולא מתלהמת שמספקת בדיוק מה שרוצה אדם שמתעניין בכלכלה לשמוע. אין שם ספינים ואין שם אגנדות סמויות. מדובר בעיתונאי אמיתי ששואל שאלות קשות שמישהו היה צריך לשאול. אם לא היה עושה זאת (כמו מרבית העיתונאים) הוא היה חוטא לתפקידו. לילה כלכלי שרון גל- קיבלתם את הלייק שלי!
  • דני 31/08/2011 07:35
    הגב לתגובה זו
    למה לא שירתת בצבא? כשהוא יודע את התשובה מראש? זה עיתונאי אמיץ ששואל שאלות קשות? זה עיתונאי מטעם שמנסה להתנגח בבחורה שהפכה לסמל המחאה שלא ברצונה כמו שהיא באמרה עצמה. ואני רוצה לדעת מי כאן מכל אלה שלא מפרגנים לדפני ליף לא יקנה עכשיו בשופרסל בהנחה שהגיעה אך ורק כתוצאה מהמחאה שדפני ליף התחילה....
  • 76.
    גם אני עיתונאי 31/08/2011 00:35
    הגב לתגובה זו
    הוא שאל שאלות צהובות כדי לייצר רייטינג. אפשר וצריך לשאול שאלות קשות - לא צריך להיכנס לפינות אישיות. אני מסכים לחוטין עם גיא מרוז ומצטער מאד על הירידה של שרון גל לרמה ירודה כל כך!
  • 75.
    שרון 31/08/2011 00:06
    הגב לתגובה זו
    אתה אומר מה שאתה חושב ויש לך תוכנית TV מצויינת תמשיך כך
  • 74.
    שרון גל שחצן ללא כיסוי שמגיש תוכנית ריקנית ו (ל"ת)
    שי 30/08/2011 23:37
    הגב לתגובה זו
  • 73.
    שרון עדיף ליפעמים לא להגיד מה שבלב כדי לישמור (ל"ת)
    על העבודה 30/08/2011 23:02
    הגב לתגובה זו
  • משה 31/08/2011 03:16
    הגב לתגובה זו
    למחוק את ערוץ 10 מהשלט גיא זה בן אדם עם כפית דבש שלא יודע מזה בעיות
  • 72.
    איך קוראים לבעלים של ערוץ 10 וכמה הוא ממונף ? (ל"ת)
    יוסי מימן 30/08/2011 22:52
    הגב לתגובה זו
  • 71.
    שרון תלמד מהמקרה של מרגול. לא פוגעי בשמאל (ל"ת)
    אבי 30/08/2011 22:36
    הגב לתגובה זו
  • 70.
    שרון - אתה רוצה לגמור כמו מרגול. אל תתקרב ותפ (ל"ת)
    אבי 30/08/2011 22:31
    הגב לתגובה זו
  • 69.
    כמה אתה מקבל מתשובה? 30/08/2011 22:26
    הגב לתגובה זו
    :(
  • מיליונר סודי 31/08/2011 00:12
    הגב לתגובה זו
    מקבל אלפי שקלים על כל תוכנית, עשרות אלפי שקלים בשבוע, ומתעווז על בחורה שפשוט באה להביע את דעתה ואת מחאתה. דווקא בגלל שהיא לא מתנסחת הכי טוב אני יודע שהיא אמיתית ואוטנטית, ולא איזו פוליטיקאית (תשוו בינה לבין שמולי שלמד באוניברסיטה לנאום במקום ללמוד משהו אמיתי)
  • מספיק כדי לקנות מרצדס (ל"ת)
    גל גל 30/08/2011 22:36
    הגב לתגובה זו
  • 68.
    טוקר 30/08/2011 22:15
    הגב לתגובה זו
    גל נשמעת מתנצל וחבל.מרוז מרוב חוצפתו כאילו אמר דברים נכונים-מבקש שנשאר ידידים.
  • 67.
    הרצל 30/08/2011 21:44
    הגב לתגובה זו
    חושב שהוא חכם גדול לא מודע לצרכי האזרחים בסהכ ירה לעצמו ברגל עסק בשולי ולא בעיקר חבל כאלו מייצגים אותנו :)
  • 66.
    היא בעייתית מאוד והתקשורת טיפשה שהיא הכתירה (ל"ת)
    גל צודק 30/08/2011 21:18
    הגב לתגובה זו
  • 65.
    היא לא עונה לפלאפון ותופסת מעצמה (ל"ת)
    גל צודק 30/08/2011 21:16
    הגב לתגובה זו
  • 64.
    היא אכן לא יודעת להנהיג (ל"ת)
    יושב מאהל 30/08/2011 21:15
    הגב לתגובה זו
  • 63.
    זהלא היא הרימה את המחאה פשוט המליכו אותה די (ל"ת)
    יושב מאהל 30/08/2011 21:14
    הגב לתגובה זו
  • 62.
    היא ממש אגו מנייאקית ואין לה יעדים (ל"ת)
    יושב מאהל 30/08/2011 21:13
    הגב לתגובה זו
  • 61.
    חולת פרסום גועלית הורסת את המחאה (ל"ת)
    עדיף בהרבה ביבי 30/08/2011 21:12
    הגב לתגובה זו
  • 60.
    הוא מליונר ? שרון גל (ל"ת)
    למה היה לו מרצדס ? 30/08/2011 19:51
    הגב לתגובה זו
  • 59.
    חרא שנדבק לאניה 30/08/2011 19:51
    הגב לתגובה זו
    הכוונה כמובן לשרון גל, בתפקיד החזאית הכלכלית, בדר" כ.
  • 58.
    יוסף 30/08/2011 19:19
    הגב לתגובה זו
    ומבקר את המחאה והתקשורת השמולנית רומסים אותו רק חסר לו שלא ירצה אותם הוא ימצא את עצמו מחוץ לתקשורת
  • 57.
    einatcn 30/08/2011 19:18
    הגב לתגובה זו
    התנהגותו של שרון גל לא ראויה רודפת סנסציה ירודה ויהירה כלפי מי שעוררה ואחראית כלפי אחד האירועים המכוננים בארץ וראויה לכל הכרכה והתייחסות מכבדת
  • 56.
    סתם אחד 30/08/2011 18:46
    הגב לתגובה זו
    זכותו של עיתונאי לשאול את השאלות הקשות. וזכותו של עיתונאי לדווח על אכזבה בגלל שהגיעו 3000 איש לת" א ולא 100000. זוהי עיתונות במיטבה ולא עיתונות מגויסת. גיא מרוז צבוע ופופוליסט. נניח וזאת הייתה מחאה של מתנחלים בעד בנייה בהתנחלויות. מוביל המחאה היה חייל דתי סרבן שהודח מהשירות. האם גיא מרוז לא היה שואל אותו על זה? כיצד הוא מנסה להוביל מחאה בתור אחד שלא שירת בצבא? היא שואל ודאי וודאי. צביעות לשמה!
  • ע 31/08/2011 22:41
    הגב לתגובה זו
    רציתי לשמוע את התשובה עליה. זו העיתונות וגיא מרוז אדיוט דמגוג קטנוני ומחפש סנסציות
  • 55.
    איב מת" א 30/08/2011 18:35
    הגב לתגובה זו
    כל ערב אתה מפמפם לנו חדשות כלכליות ואני שואל את עצמי... האם לא עדיף מראיין אחר שיש ברשותו תואר שני בכלכלה ושמבין דבר או שניים בעניין לפני שעושה שטיפות מוח לאנשים כל ערב... אולי יש מישהו יותר ראוי ממך להנחות את התוכנית!??
  • טוקר 30/08/2011 22:19
    הגב לתגובה זו
    מה זה מענין.שאלתך צפויה של איש קטן
  • 54.
    דפני - חמודה .... אבל לא לעניין (ל"ת)
    דוד 30/08/2011 18:32
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    שרון גל - אחלה בחור, גיא מרוז פיספס אותה.... (ל"ת)
    דוד 30/08/2011 18:30
    הגב לתגובה זו
  • 52.
    ירמיהו 30/08/2011 18:26
    הגב לתגובה זו
    תפקידה של התקשורת גם לומר את האמת לא רק להיות פופוליסטית
  • 51.
    אופיר 30/08/2011 18:20
    הגב לתגובה זו
    בתור מובילת המחאה חייבת דפני ליף לספק תשובות שנוגעות גם לעברה הצבאי ולהיכן היא ישנה כל לילה במקום לישון בשדרת האהלים. זה לא סוד שהנהגת המחאה חלולה ולא סוחפת. הרעיון עצמו של מחאה חברתית תפס אבל רק הוא. אני בספק גדול לגביי התוצאות הסופיות של המאבק.
  • 50.
    דניאל 30/08/2011 18:19
    הגב לתגובה זו
    שרון גל - מצדיע לך על האומץ לצאת נגד יקירי התקשורת!!
  • 49.
    אסף 30/08/2011 18:19
    הגב לתגובה זו
    דפני ליף פשוט הגיעה בתזמון הנכון, שום דבר מעבר. היא לא הוכיחה יכולות הנהגתיות יוצאות דופן ולא סחפה אחריה אנשים בגלל כריזמה. מי שלמד את הנושא ויודע קצת הסטוריה יודע שזוהי דרכו של עם, כל כמה שנים יש התעוררות מסוימת. העם רגוע, ואז יש תסיסה משנים כמה דברים (או חלילה יש מהפכה), ושוב רגיעה וכן הלאה (ההסטוריה תמיד חוזרת על עצמה) בקלות דפני ליף יכלה לישון יומיים שלושה באוהל ולחזור הביתה, וחצי שנה לאחר מכן היה מגיע משה אופניק ומתחיל את המחאה (מה שלא היה מכשיר אותו להנהיג אותה). שאלות כמו צבא או חובות למדינה הן לגטימיות לאנשי ציבור, ונותני דוגמה אישית. אני מאוד רוצה לדעת מה כל אחד תרם לפני שהוא משנה את סדר היום הקיומי שלי ושל הציבור. וגם אם המנחה שואל בצורה מעצבנת מעט, בסה" כ עונים וממשיכים הלאה. דפני ליף מבחינתי לא מסוגלת להנהיג מחאה כזו (בגלל חוסר הכשרה, אני חושב שההתנדבויות שלה מספקות כדי להיות אשת ציבור) כמוה סתיו שפיר שאני לא מזדה איתה בשום דבר, להפך. אני לא תומך במחאה עד שלא יהיו דירשות ברורות, או הנהגת מחאה בעלת השכלה בתחום ולא פופוליסטית, או שיתוף פעולה עם הממשלה. הממשלה (שפחות או יותר נבחרה ע" י העם ומבטאת את רצונו), לא רק היא אשמה (אלא כל ה15 הממשלות האחרונות) אין מה להאשים אותה, ואין לדרוש התפטרות, אלא לשבת ולשתף איתה פעולה. בדמוקרטיה אין צורך בהפיכה (שאף פעם לא היתה לטובת העם שקרתה בו), יש בחירות, אם מישהו לא מעונין לשתף פעולה עם הממשלה שיקים מפלגה וישנה דברים מהמקום המתאים. בתקווה לחיסול הריכוזיות ואיכות חיים טובה יותר.
  • 48.
    ידוע ששרון גל מקבל הנחיות מביבי ומתשובה (ל"ת)
    אביבה 30/08/2011 18:15
    הגב לתגובה זו
  • 47.
    יצאתי מהקבוצה של התוכנית בפייסבוק!!!! (ל"ת)
    תוכנית מכורה מראש!! 30/08/2011 18:13
    הגב לתגובה זו
  • 46.
    בעד 30/08/2011 17:54
    הגב לתגובה זו
    מדהימה אותי " תרבות השיחה" , חוסר ההקשבה והתגובות המהירות (שאחראי עליהן האגו?) זה משהו כללי שמשתלט על כל שיחה פרטית או ציבורית. דרוש שינוי. ובקשר לשינוי- דפני ליף היא בחורה שנענתה לרוח השינוי שנושבת. יש כמובן גם את האנטי טזה של שינוי שזו ההיסטוריה שאוהבת לחזור על עצמה ומשתמשת לשם כך באנשים שאינם פתוחים לרוח השינוי. האנטי טזה יש לה גם תכונה נוספת , היא מפתה אותך לחשוב שזה אתה שחושב כך. בכל אופן השינוי מגיע רבותי ומקווה שיהיו מספיק צדיקים בסדום שיוכלו להיענות לו.
  • 45.
    מי שלא עשה צבא אין לו זכות לדרוש מהמדינה דירה (ל"ת)
    אריאל 30/08/2011 17:52
    הגב לתגובה זו
  • 44.
    משפט אחד- הבנתי הכל 30/08/2011 17:44
    הגב לתגובה זו
    say no more
  • אסף 30/08/2011 18:27
    הגב לתגובה זו
    גיא מרוז עבד אצל גידאמק.. עכשיו הכל מובן שרון גל רקד עם תשובה בחתונה.. עכשיו הכל מובן דפני ליף לא עשתה צבא.. עכשיו הכל מובן אל תהיה מביך, תקרא מעבר לשורה שתיים, אין שחור ולבן בחיים.
  • ההבדל 31/08/2011 00:10
    זה שרקד על חשבון הציבור בחתונה במקום ציבורי ואסור על פי חוק ועכשיו יוצא להגנת האדון שלו בתקשורת - זה מביך זה ששואל ילדה בת 25 על איפה היא שירתה איפה התנדבה ואיפה היא ישנה בלילה - זה מביך וזה שאדון גל בתוכנית " לילה כלכלי" שואל שאלות צהובות במקום לשאול שאלות שנוגעות לכלכלה - זה כבר סופר מביך
  • 43.
    סולימן הגדול 30/08/2011 17:39
    הגב לתגובה זו
    אני ראיתי את הראיון הראשון בלילה כלכלי וגם את השני בצינור לילה.והזדעזתי מהחוצפה של גיא מרוז וחברו הצינור.לא יאמן התקשורת המהוללת שחופש הדיבור בראש מעייניה .סותמת פיות.ופה התברר לי שאנשים לא חכמים יש בתקשורת.והם מרגישים שמותר להם הכל.ואני לא יתפלא אם ישימו רגל לגל.כי איפה שיש טיפשות .שם מסתופפים הרבה טיפשים.וחבל שהם מנווטים את המדינה.
  • 42.
    עשתה אותך קטן בלי בלוף שלך,קשרים והתחת שתפסת. (ל"ת)
    אחד שראה 30/08/2011 17:33
    הגב לתגובה זו
  • 41.
    נשוי 1 30/08/2011 17:32
    הגב לתגובה זו
    אבל לא נראה לי שחידשתי לך משהו.
  • irda76 30/08/2011 20:55
    הגב לתגובה זו
    כל כך הרבה ידע הפגנת, וחוכמת אין קץ, וניתוח מבריק, ומסקנות מבריקות. הידד, היכן היית עד היום?
  • סתם אחד 30/08/2011 18:52
    הגב לתגובה זו
    מה קרה? קשה להתמודד עם העובדה שאזרחים מן השורה בעלי דעה נגד המחאה? תתרגל. הרוב חושבים ככה. אבל אתה מעדיף להיכנס לבועה ולדמיין שאלו תגובות מטעם. בכלל בכלל לא!
  • 40.
    תתנצל ! ! ! 30/08/2011 17:23
    הגב לתגובה זו
    דפני עשתה את זה בענק ! היא הצליחה במקום שאף אחד לא וזה מה שרלוונטי . השאלות הטיפשיות של שרון ממש הפתיעו .המיבחן הוא בתוצאה ולא אם היא ישנה בשדרה !
  • 39.
    גל אוהב לעשות תוכניות על עשירים (ל"ת)
    מתנחל שחזר בתשובה 30/08/2011 17:00
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    ליאור 30/08/2011 16:59
    הגב לתגובה זו
    שרון יא פישר עוד לא עשית דבר בחיים שלך.חתיכת חוצפן כזה מעז לדבר אל גיא מרוז כאילו הוא בא ללמד אותו משהו.עוד לא ניגב את החלב מהשפתיים.לא אתפלא שהזחוח הזה פועל בשם מישהו.אני מסכים עם גיא מרוז עם כל מה שהוא אומר.מי שמקשקש זה שרון גל.קשקשן עלוב
  • 37.
    סטודנט 30/08/2011 16:58
    הגב לתגובה זו
    והוא באמת שדרן טוב בנושא כלכלי. אבל כאן מסתיים תפקידו. ונסיים בציטוט: הם כותבים בעיתונים, מה שהם רוצים, מסרסים מלכלכים, בלי שום רחמים, נכנסים אל המיטות, מציצים מהחורים, ואין מה לעשות, אין פה רחמים. ...את הפיזמון כולם מכירים... בהצלחה לדפני ולכל המאבק - ודעתי האישית היא שהוא חייב להיות אלים יותר אחרת לא יהיו לו תוצאות משמעותיות.
  • אסף 30/08/2011 18:45
    הגב לתגובה זו
    סטודנט, איש עם רצון להשכלה, שרוצה אלימות.. במצריים זה ממש עזר להם, הם הצליחו להרוס יחסים עם השכנים, ולהיות תחת משטר צבאי - הישג מרשים! בדמוקרטיה אין צורך באלימות, אם כולם חושבים כמוך תקים מפלגה ותסחוף את העם בדרך ישרה. יש לך שנה וחצי להשיג תמיכה רחבה בעם. בהצלחה.
  • 36.
    שופט 30/08/2011 16:54
    הגב לתגובה זו
    כי לא באו לעזרה. שופטים ה-כ" ג
  • שופט 30/08/2011 19:50
    הגב לתגובה זו
    כי לא באו לעזרה, ספר שופטים.
  • 35.
    שרון גל צודק (ל"ת)
    אוהד 30/08/2011 16:52
    הגב לתגובה זו
  • 34.
    זיו 30/08/2011 16:51
    הגב לתגובה זו
    זה לא רלוונטי. למה להרוס?
  • אסף 30/08/2011 18:34
    הגב לתגובה זו
    אם היא זו שבסוף תשנה את סדר היום שלך ודורשת יותר שיוויניות, כדאי לדעת שהיא מלאה את חובותיה למדינה, כפי שכל אחד אחר עשה. אם הילדה שלך תעריץ אותה ותרצה להיות כמוהה, ותראה שלא עשתה צבא ותנהג כמוהה?! אם היא תסחוף אחריה את כולם, תבחר להיות ראש ממשלה ותנהג בשירות התנדבותי?! השאלה בטוח במקום! אולי בצורה פחות תוקפנית, אבל במקום!
  • 33.
    אני 30/08/2011 16:42
    הגב לתגובה זו
    אז היו הולכים לעשות צבא. אם המפקדים בצבא היו מתנהגים לחיילים כמו בני אדם ולא כמו עבדים, אז היו הולכים לעשות צבא. לפני שקוטלים אדם על דבר כזה או אחר כדאי לעשות שיעורי בית גם לצד השני
  • 32.
    מה הבעיה? 30/08/2011 16:40
    הגב לתגובה זו
    אז הוא רוצה מנהיג נקי שיכול לעמוד כסמל.
  • 31.
    משפחת עידו 30/08/2011 16:39
    הגב לתגובה זו
    במידה והיא באמת חולה במחלת הנפילה שתהייה בריאה , אבל שתשה שירות לאומי
  • 30.
    אפי 30/08/2011 16:35
    הגב לתגובה זו
    שרון גל היקר! הפעם נכשלת ! אני מקווה שזו מעידה חד פעמית. יש לך תוכנית מצויינת בלילה כלכלי אל תקלקל לעצמך. זה קצת מזכיר לי את מרגול שתקפה את המחאה ובסוף מה יצא לה נווה תירצה.
  • 29.
    גוש 30/08/2011 16:35
    הגב לתגובה זו
    הכל בשביל הרייטנג . לא מעניין אותך מהמחאה . כי אתה אישית לא חווה את הבעיה הכלכלית או את המעמד הבינוני
  • 28.
    הררי 30/08/2011 16:32
    הגב לתגובה זו
    שרון גל צודק. דפני רוצה לקבוע מדיניות, ומתברר שאין לה מושג במה היא עוסקת. כיצד היא פוסלת על הסף את ועדת טרכנברג? כאשר חשבים על שינוי רדיקלי בכלכלה, חשוב לדאוג שלא תצא קלקלה. מדינת ישראל צלחה משברים שבהם נכשלו כמעט כל מדינות העולם, וזאת בזכות ההנהגה הכלכלית שהייתה לנו בעשור האחרון,ובעיקר נתניהו. אכן נוצרו בעיות קשות בדרך שאותן חייבים לתקן. אך תיקון לא נעשה בדרך של הפיכה מידית, כי אז התוצאה עשוייה להיות גרועה מהמצב הקיים. במקרה זה של כשלון העשייה הכלכלית, מי שייפגע הם האנשים המניעים את ההפגנות הנוכחיות. הממשלה הנוכחית התחילה בבחינהת הנושא לפני המחאה החברתית. קימת ועדה המיועדת להפוך את הריכוז במשק הישראלי, שזאת מחלה. אך זאת ללא שבירת הכלים לפני שיהיו חדשים. הממשלה חוקקה את חוק הוללי" ם, חוק שפעל בעבר בישראל ובהצלחה הביא מאות יחידות דיור לנזקקים. גם לזה התנגדה גב' ליף, מתוך בערות וחוסר ידע. ההפגנות היו במקומן, אך עתה יש לבחון בזהירות הראט=ויה איך להמשיך כלכלה מצליחה ולשתף בה את כל אוכלוסית ישראל.
  • סתם אחד 30/08/2011 18:50
    הגב לתגובה זו
    לקרוא ולהפנים. רוב העם חושב ככה. חבל שדעות כאלה לא באות לידי ביטוי בתקשורת יותר
  • 27.
    גוש 30/08/2011 16:32
    הגב לתגובה זו
    אני מחרים את התוכנית שלך. מה קרה הטייקונים שחדו אותך ???
  • 26.
    שלושה קופים 30/08/2011 16:31
    הגב לתגובה זו
    שני הצדדים מטומטמים! א. גל שאל שאלות פרובוקטיביות זולות, שכולנו כבר שמענו ויודעים את התשובות אליהן לכן היה זה מהלך מיותר ב. מי עוזב ראיון באמצע? אם דפני ליף לקחה על עצמה לנהל את המאבק הזה, שתעשה זאת כמו שצריך. תתמודדי עם השאלות האלו ותעני לעניין. יכלה להפוך את השאלות אליו, מי הוא בכלל?
  • 25.
    T 30/08/2011 16:30
    הגב לתגובה זו
    היה לה מספיק זמן להתחיל את חייה האומללים לפני בהנחה ולא עשתה צבא ואפילו אני שורד במדינה עם משפחה לכי לעבוד ולהתפרנס בכבוד במקום להתרפס לפרנסה ממפריסי פרסה ולא מעלי גרה אירופים ארורים ולהרוס את העם מבפנים שמאלנים ארורים לצערי נתניהו הוא סוציאליסט יותר מכם ראו שישינסקי יי.......!!!!!!!!!! בחישוב סביר היא יכולה הייתה להרוייח מאי עשיית צבא עשרות אלפי שקלים ושתפסיק לזיין את השכל!!!!!!!!!!!!
  • 24.
    מתברר שמרוז הוא אפס (ל"ת)
    איציק 30/08/2011 16:27
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    כל הכבוד לגיא מרוז!! (ל"ת)
    רינת 30/08/2011 16:19
    הגב לתגובה זו
  • irda76 30/08/2011 20:52
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד - יחי הקומוניזם. אמנם הוא חיסל עמים והרס כל חלקה טובה במדינות (מלבד צפון-קוריאה) - ולכן הוא מבקש להביא זאת אלינו, על מנת לחסל את המדינה היהודית-ציונית.
  • 22.
    מה זה הקאקר הזה גיא מרוז משתלט עם בלונדה שלו. (ל"ת)
    רותי 30/08/2011 16:18
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    מני 30/08/2011 16:14
    הגב לתגובה זו
    לגיא , האם זה שיש לך מיקרופון וזמן שידור מותר לך לדבר כך. אתה פשוט אדם שמאלן שחושב שהוא בעל הבית. טול קורה מבין עניך. לא יזיק לך לשתוק מעט.
  • irda 76 30/08/2011 20:50
    הגב לתגובה זו
    זה לא השתן. זו האדאולוגיה שמוח אנוש מעוות יצר. אדאולוגיה שהביאה על העמים שגדלו בה לאסונות קולוסאליים לא תקדים בהיסטוריה. ואדאולוגיה שנעלמה מכל העולם, מלבד צפון-קוריאה. כעת הנ" ל רוצה להביא זאת עלינו. לא עוד מדינה יהודית-ציונית.
  • 20.
    שרון גל עיתונאי רציני יישר כח (ל"ת)
    יעקב 30/08/2011 16:07
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    ירון 30/08/2011 16:07
    הגב לתגובה זו
    המחאה מתה בדיוק כמו הקרירה של גיא מרוז שמנסה להרים אותה בכל מחיר
  • 18.
    אלי 30/08/2011 15:54
    הגב לתגובה זו
    כשאזרח בא למדינה בדרישות,טוב היה אם היה עומד הוא בחובותיו כלפי המדינה,השרות הלאומי נוצר כדי לענות לקושי של חלק מהאזרחים לשרת בצבא,זה המינימום הנדרש כדי להיות גם שווה זכויות,ראינו למשל את אביב גפן שלא שרת בצבא עושה מסע הופעות בעולם - מה שדרש ממנו הרבה יותר כוחות ממה שהיה נדרש בשרות הלאומי,הוא - כמו דפני - העדיף להתחמק מכך,בעיניי-אנשים כאלה אינם זכאים לבוא בדרישות מהמדינה,בוודאי לא להפוך ל" מנהיגים" של מחאה ציבורית מכל סוג שהוא... אולי מחאות נגד המדינה כמו שאנשי השמאל הרדיקלי נוהגים לעשות... ייתכן גם שדפני מגיעה מהציבור הזה...
  • מעניין אותי לדעת ... בכמה קנו אותך ? (ל"ת)
    ילא 30/08/2011 16:36
    הגב לתגובה זו
  • אזרח 30/08/2011 16:18
    הגב לתגובה זו
    בשישה שבועות, הבחורה הזאת עשתה למען אזרחי המדינה הרבה יותר ממה שעושה הערס הממוצע בשירות של שלוש שנים. אבל מבחינתך היה עדיף אילו הגישה קפה לאיזה אל" מ נפוח, נכון? רק שתהיה חותמת מהבקו" ם. יש מספיק בוגרי סיירות שיושבים בכנסת ומשמינים מנחת. הגיע הזמן למהפכה אזרחית!
  • 17.
    איפה שרון היה בצבא? ולמה הוא הודח ?? (ל"ת)
    אחד 30/08/2011 15:53
    הגב לתגובה זו
  • מה הודח ??? פרט .... (ל"ת)
    סקרן 30/08/2011 16:44
    הגב לתגובה זו
  • הוא כתב " הודח" וכעת לך תוכיח שלא היו דברים... (ל"ת)
    מעולם... 30/08/2011 17:42
  • 16.
    BLACK MARUBOZU 30/08/2011 15:48
    הגב לתגובה זו
    שרון גל כל הכבוד! שיחקת אותה! לא מקובל עלי שלא יעשו כאן צבא במדינה , תקשורת של שמאלנים וגם מפגיני המחאה . ליברמן מספר אחד . FORZA AFRICA ISRAEL
  • 15.
    שרון גל - אתה כזה אפס -לך תלקק עוד לעינבל אור (ל"ת)
    ערן 30/08/2011 15:46
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אנדי 30/08/2011 15:46
    הגב לתגובה זו
    עלק " עיתונאי חושב ששואל שאלות קשות" . אז לא שירתה בצבא, מה היא פושעת? אסור להפגין בארץ? לא השתמטה אלא שוחררה מטעמי בריאות. מה הקשר? את שאר המרואיינים שלו הוא שואל לשרותם הצבאי? וכדי לפרשן בתוכנית שלו צריך תואר בכלכלה? נראה ששרון גל הביא את האגנדה הימנית דורסנית שלו לתוכנית שהוא מנחה. ' שואל שאלות קשות' - בדיחה. את התשובה הוא הרי ידע אבל רצה לעורר פרובוקציה נגד ילדה שהצליחה להזיז מדינה מאדישות. יצא קטן מאוד
  • 13.
    adi 30/08/2011 15:45
    הגב לתגובה זו
    מי שלא שירת בצה" ל או לא שירת שירות לאומי,אין לו שום זכות לבוא בדרישות למדינה אלא הוא צריך להתבייש .
  • אזרח אמיתי 30/08/2011 16:06
    הגב לתגובה זו
    הכל .. לקקנים, הרי גם הם ירויחו מהמחאה..
  • irda76 30/08/2011 20:46
    כעת הפכת מ" אזרח" ל" אזרח אמיתי" ? זה לא משנה. מי שתומך בההוא שתקף את שרון גל מוכיח שהוא האזרח בספר של ג' ורג' אורוול - 1984. במדינה מעין זו יש הרבה אזרחים, וזה בדיוק מה שרוצה להביא עלינו אותו קומוניסט.
  • עדי נראה אותך משרת בצה" ל עם אפילפסיה (ל"ת)
    גיבור ישראל 30/08/2011 15:47
    הגב לתגובה זו
  • עדיאל 30/08/2011 16:42
    יש גם שרות לאומי כתחליף לשרות צבאי. מי שרוצה לפעול למען הציבור הישראלי ראוי שיעשה שרות לאומי.
  • אני מכיר חולה אפילפסיה ששרת בצה" ל 3 שנים (ל"ת)
    ושמעתי על עוד כאלה 30/08/2011 16:03
  • 12.
    שרון גל, לא זורם עם פופוליזם השמאל? תתביש! (ל"ת)
    חמאת האוהלים 30/08/2011 15:40
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    איצקידם 30/08/2011 15:40
    הגב לתגובה זו
    במידה ודפני ליף חולת אפלפסיה אני מאחל לה בריאות, אך היא צריכה וחייבת לעשות שירות לאומי . אני נכה צה" ל . בני קצין בצה" ל במידה והיא מוחה חברתית מוטב שתמלא תחילה חובותיה. לגבי אדון מרוז שידחף אצבע שמאלן שכמותך. כנראה שגם הוא לא שירת בצבא.
  • בוש והיכלם 30/08/2011 19:36
    הגב לתגובה זו
    תגובה מתלהמת וחסרת כל בסיס. אם היית מקשיב לראיון במלואו (עם גיא מרוז) אז היית מבין שיש כאן " טביעות אצבע" של פוליטיקאים שמנסים למסמס את המחאה הלגיטימית שהיא דרך אגב כפי שנאמר " יותר גדולה מהאנשים שמרכיבין אותה" . אולי זה באמת הזמן לתרגם אותה לפוליטיקה ואז נראה אותך מיבב....
  • גם ישראלי 30/08/2011 16:19
    הגב לתגובה זו
    חבל שניצחתם. נכה צה" ל גם כן...
  • משה 30/08/2011 15:48
    הגב לתגובה זו
    מה לעזאזל הקשר לשמאלן........? כול מחאה נגד שלטון הליכוד נתקל בתגובות נגד " השמאלנים הבוגדים" !!!! למה אתה לא כותב נגד " הימנים" החרדים שלא עושים צבא והם בגועליציה יחד עם ביבי? כי הם " משתפים פעולה עם הליכוד האהוב? אתה בכלל יודע מה זה שמאלן? וחוצמזה. מי נתן לליכוד בעלות על פטריוטיזם ולאומניות?
  • 10.
    משה 30/08/2011 15:38
    הגב לתגובה זו
    מה קרה לך? דפני החלה מהלך לגיטימי נגד " עריצות שלטונית" ונגד קרטלים ומונופולים בתמיכת הממשלה ואתה שואל אותה על צבא!!! ואחר כך אתה נאחז בתשובה " הזויה" כלשונך.... אתה מחכה אולי ל" הבעת תודה" מאיזה טייקון או מהשלטון " שיעזור לך" בדרכך למעלה? תתבייש!!! הערכתי אותך קצת יותר!!! זה לא בושה להתנצל!!! זה מתבקש!!!
  • ציונית 30/08/2011 15:42
    הגב לתגובה זו
    מה קרה? מי שהולך בראש שיידע לתת תשובות, גם אם לא נוחות. התנהגות ילדותית של בחורה לא יציבה.
  • משה 30/08/2011 15:55
    היא לא פוליטיקאית משופשפת שיודעת " לענות לשאלות או להתחמק" כשצריך!!! היא גם לא באה מעמדת כוח ושררה כמו שר או חבר כנסת " שלא שם" על מחאות. היא בחורה פשוטה שהחלה מהלך שטוב אגב לכולנו ויכול להיות שמישהו יחליף אותה או יתחבר אליה אבל הראיון של שרון גל (שראיתי אותו ) היה מראש פרובוקטיבי.
  • 9.
    אני 30/08/2011 15:36
    הגב לתגובה זו
    לאזרחים שחיים פה ללכת נגד המחאה!!זה כבר מגעיל אפילו לחשוב שאתם עושים את זה בשביל כסף(את התגובות כמובן)או שאתם עדיין מצביעים לבגין בבחירות ואתם לא רוצים שבגין ירד מרשות הממשלה?!טיפשות וגועל גיס חמישי!!!
  • סתם אחד 30/08/2011 18:48
    הגב לתגובה זו
    מחאה מפונקת ומונהגת ע" י דבילים
  • אסף 30/08/2011 18:41
    הגב לתגובה זו
    טיפשות וגועל זה ללכת עיוור בעד מחאה, בלי לדעת פטרים ועובדות. כששמעתי לראשונה על המחאה (שהיתה עד דיור) ישר רצתי לבדוק מה ההבדלים בין הארץ לשאר העולם, אנשים שדיברתי איתם לא עניינו אותם העובדות שיחסית סביר פה, אלא הם יצאו למחות בלי ידע. אם הולכים להיות שינויים, אתה בקלות יכול למצוא את עצמך גם בצד המפסיד, שסובל מהם. אנשים הולכים אחרי מנהיגי המחאה בצורה עיוורת, אין דרישות, אין שיתוף פעולה עם הממשלה, כלום, סתם כאוס. כדאי קודם לדעת מי בעד אילו צעדים ואז לחשוב כמה זה יעזור לך ולרווחת הכלל ולא סתם להיות בעד.
  • חחח 30/08/2011 15:42
    הגב לתגובה זו
    אלק מחאה , בריונים שמאלנים בתחפושת אנרכיסטית,ובקשר לכסף אני מוכן לחשוף את עצמי אתה מוכן לחשוף - אולי אתה כותב בכסף?
  • 8.
    שרון גל מאכזב ביותר. וחבל. (ל"ת)
    שי 30/08/2011 15:36
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    לוין 30/08/2011 15:31
    הגב לתגובה זו
    מנחה מוכשר לתוכנית רדודה של טעימות במבה.
  • 6.
    דניאל 30/08/2011 15:29
    הגב לתגובה זו
    לך לראש .
  • השטן עלה לדפני איף לראש יאלהה הביתה שרון לייק (ל"ת)
    אמיר 30/08/2011 16:57
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    הידד גיא ... רוץ לפוליטיקה רוץ !!! (ל"ת)
    אזרח 30/08/2011 15:28
    הגב לתגובה זו
  • irda76 30/08/2011 16:13
    הגב לתגובה זו
    זה אתה אותו אזרח... מאז... צדקתי. אם אתה תומך בקומוניסט אנטי-ציוני הפועל לחיסול מדינת ישראל היהודית-ציונית, אתה מקיים את הכלל: אמור לי מי חברך, ואומר לך מי אתה.
  • 4.
    אני 30/08/2011 15:27
    הגב לתגובה זו
    שרון גל כל הכבדו על אי החיבוק בצוע עבודה עיתונאית אמיתית ולא מתחסדת
  • 3.
    שרון גל יצאת צהוב קטן וחכם על ילדה בת 25 . (ל"ת)
    פיטבול 30/08/2011 15:20
    הגב לתגובה זו
  • עדיאל 30/08/2011 16:45
    הגב לתגובה זו
    לכן מותר לשאול אותה שאלות בסיסיות כמו ששאל שרון. ראינו מדינות שקרסו לאחרונה כאשר ניסו לנהל אותן באופן ילדותי.
  • 2.
    חחחח 30/08/2011 15:16
    הגב לתגובה זו
    התקשורת היא פופוליסטית ושיטחית... המחאה היא מחאת שמאל נבובה שרוצה לכאורה לשנות את המדינה למדינת רווחה , נייראה אם אנחנו יכולים לחיות כמו באירופה שמתמוטטת בגלל מדיניות רווחה
  • ציונית 30/08/2011 15:45
    הגב לתגובה זו
    מטרת הראין היא שאילת שאלות, ולא לבוא להצגה תיקשורתית. היא יודעת יפה מאד לנצל את התיקשורת לעינייניה. שתדע לעמוד גם מול שאלות שונות. עוד מעט החוזה פירסום יגיע אליה, חכו. פיספסו את כל המחאה בשל פירסום אישי וחבל.
  • משה 30/08/2011 15:40
    הגב לתגובה זו
    מה הקשר למדינת רווחה? רוצים רק מחירים שפויים ותחרות הוגנת!!! אבל כנראה " שמדינת ברדק" מתאימה לחלק מהאנשים כאן.......
  • חחח 30/08/2011 15:52
    שלטים של " מדיניות רווחה עכשיו" הם לא מבינים מימינם ומשמאלם- כמובן שיש בשלטים הלו רמז עבה על העומדים מאחורי- מדיניות רווחה עכשיו= שלום עכשיו
  • 1.
    שמואל 30/08/2011 15:15
    הגב לתגובה זו
    גועל נפש רק בנאדם מהתקשורת שמנסה להעביר ביקורת על המחאה ישר רומסים אותו
  • שחר חדש 30/08/2011 15:53
    הגב לתגובה זו
    הפסיקו עם סתימת פיות, לא כל מה שהמוחים עושים , דרכם , נכונה. יכלו להשיג רבות אם יכלו לפנות לכלכלנים טובים בארץ ולא לפנות לכלכלני צרפת !! בושה וחרפה למובילים של המחאה. מה השיגו ? שום כלום וחבל. היו פונים לזליכה , אדם משכמו ומעלה, והיו משיגים תוצאות טובות. פספוס של מאמץ נדיר .
  • גם אני מכיר אותו 31/08/2011 00:04
    קוזק נגזל ותאב פרסום
  • זילכה הוא פוץ תאב פרסום (ל"ת)
    שוסמו שטחים 30/08/2011 16:04