תקציב הפרסום של יקבי ברקן למגזר החרדי עבר למקאן
תקציב הפרסום ויחסי הציבור של יקבי ברקן למגזר החרדי, עבר לטיפול היחידה החרדית במשרד הפרסום מקאן אריקסון. עד כה טיפל בתקציב משרד הפרסום "תוצאות אפקטיביות".
הבחירה במקאן אריקסון נובעת מטיפולה בתקציב הפרסום של קבוצת טמפו למגזר החרדי.
יאיר לרנר, מנכ"ל משותף של יקבי ברקן ויינות סגל מציין, כי המגזר החרדי עובר בשנים האחרונות תהליך שינוי מהותי באופי צריכת היינות והוא החל לצרוך יותר ויותר יינות שולחניים איכותיים, שלא כמו בעבר כאשר הביקוש בקרב ציבור זה הינו בעיקר ליינות מתוקים המיועדים לקידוש בלבד. "העניין הרב אותו מגלה הציבור החרדי ביינות איכותיים שלא למטרת קידוש, כמו גם בכלל מותגי הפרימיום הכשרים, הוביל אותנו לזהות במגזר זה יעד אסטרטגי לקראת הפעילות השיווקית לשנת 2008", ציין לרנר.
איתן דובקין, מנכ"ל היחידה החרדית ב-McCann Erickson מוסיף: "אנו סבורים כי גם לצרכן החרדי מגיע ליהנות מיין איכותי ומאמינים כי עבודתנו תשא פרי ונגיע להישגים של ממש בתחום צריכת היין האיכותי בשוק החרדי".
בנוסף לקבוצת טמפו, על לקוחות היחידה החרדית במקאן אריקסון נמנים: סלקום, לאומי, טבעול, טבע, הונדה, וולוו, טמבור, קידישיק, ד"ר פישר, בית-חם ועוד.