TWENTYFOURSEVEN: רשת חדשה לנערות מבית רנואר
חברת האופנה "רנואר" משיקה השבוע רשת חדשה לנערות תחת השם: TWENTYFOURSEVEN.
המותג הוקם על-ידי אלי ברקוביץ, יוסי ברוש וסרג' דרעי, מנהלי חברת רנואר, בהשקעה הנאמדת בכ-35 מיליון שקל.
לדברי החברה, TWENTYFOURSEVEN מיועד לתת מענה לסגנון החיים בדור ה-Y לאורך שעות היממה במתכונת של One stop shop, המציעה פריטי לבוש, אופנה ואיפור.
החנויות הראשונות של TWENTYFOURSEVEN ייפתחו באזורים ובמרכזי קניות מובילים בקרב נערות תוך שימת דגש על פריים לוקשיין כמו רחוב שנקין בת"א, קניון ירושלים, קניון איילון ברמת גן, קניון הנגב בב"ש, קניון הזהב בראשון לציון, קניון אבנת בפ"ת, קניון קרית אונו, קניון בת ים, קניון מודיעין, קניון גירון באשקלון, קניון חיפה, קניון רחובות, ביג פולג וקניון השרון בנתניה, קניון סיטי ופאוור סנטר אשדוד ובעמק סנטר בעפולה.
עד סוף שנת 2007, מתכננת החברה לפתוח 16 סניפים ועד סוף שנת 2008 תמנה הרשת כ-30 סניפים ברחבי הארץ.
הרעיון העומד מאחורי הקמת המות מגיע משווקים בחו"ל כדוגמת אירופה, ארה"ב ויפן, בהן ישנן רשתות אופנה ייעודיות לנערות. במקביל, נעזרו הבעלים בקבוצת מיקוד הכוללת פאנל של כ-15 נערות ועוד עשרות נערות באמצעות פורום אינטרנטי, אשר ליוו את תהליך בניית המותג וממשיכות ללוות אותו. מדובר בבנות בגילאי 16-22 אשר היו שותפות להחלטות כגון: בחירת הקולקציה, עיצוב החנויות, תמהיל המוצרים ועוד.
לדברי רון קאהן, מנהל המותג והמעצב הראשי: "עבור בני דור ה-Y חשוב להחליט ולהיות מעורבים בסביבה בה הם חיים, ובין היתר להשפיע על המותגים אותם הם צורכים. לראשונה בישראל, מאפשר המותג TWENTYFOURSEVEN ללקוחותיו להשפיע ולהיות מעורבות בחיי המותג".
חברת המיתוג firma נבחרה לבנות את אסטרטגיית המותג ביחד עם חברת TEENK, המתמחה בפתרונות שיווק לצעירים. משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R נבחר לבנות את האסטרטגיה הפרסומית של המותג, ובשנה הראשונה להשקתו מתוכננת השקעה כספית של כ-4 מיליון שקל בפרסום.