icq נכנסת לעולם התוכן

משיקה ערוץ וידיאו לבני נוער, ללא תשלום, המחובר לתוכנת המסרים המיידיים; משתפת פעולה עם אורנג' והדמות הוירטואלית "קיטה" של מותג קוטקס כפרזנטורית הקמפיין
אפרת אדיר |

חברת icq מתכננת את כניסתה לעולם התוכן ומשיקה את ICQ TV - ערוץ וידאו אונליין לבני נוער, המחובר ישירות לתוכנת המסרים המיידיים.

בערוץ ישודרו תכני מקור, תכני רכש בלעדיים, קדימונים של סרטים חדשים, ותוכן גולשים בשידור רציף, קבוע מראש ובמשך 24 שעות ביממה, ללא תשלום. מודל השידור של הערוץ האינטרנטי החדש מבוסס על המודל הטלוויזיוני של Programming בשילוב פונקצית VOD מתקדמת.

תכני ה-VOD ב-ICQ TV מאפשרים למשתמש לצפות על פי בחירה במגוון תכני מגזין כגון ספורט, אופנה, טבע ועוד. בעתיד, הערוץ האינטרנטי יאפשר שיתוף מיידי של קהילת החברים בחוויית הצפייה, על ידי פיתוח יישום ייחודי, המאפשר גישה ישירה מתוך חלון רשימת החברים.

ערוץ הווידאו האינטרנטי הופק בשיתוף פעולה הדוק עם המפעילה הסלולארית Orange, כאשר הדמות הווירטואלית "קיטה" של המותג קוטקס תשמש פרזנטורית לקמפיין המפרסם של הערוץ.

לדברי עופר עובד, סמנכ"ל ב-icq: "כניסתה של icq לעולם התוכן הינה צעד אסטרטגי ומשמעותי עבור החברה ושלב נוסף בהתפתחות icq כמוצר שמאפשר את כל תצורות התקשורת - טקסט, סלולר, VOIP ווידאו - ובנוסף מספק שירותי ערך מוסף ותכנים רלבנטים לצעירים".

עובד מוסיף, כי במקביל להשקת ICQ TV בישראל, החברה פועלת להשקתו במדינות שונות ברחבי העולם כגון צ'כיה, גרמניה, רוסיה ומדינות נוספות אשר הביעו עניין במודל.

תכני ערוץ ICQ TV

תכני הערוץ מנוהלים ומופקים עבור icq על ידי חברת Catch Up. במסגרת הפקת תכני המקור החברה בבני נוער לתפקידי כתבים צעירים אשר יפיקו כתבות בלעדיות עבור ערוץ התוכן החדש. כתבי הנוער הינם תלמידים בבתי ספר לאומנויות הבמה, אשר נבחרו בקפידה לאחר אודישנים שנערכו בחודשים האחרונים.

בנוסף לתוכניות המקור, ישולב ב-ICQ TV רכש בלעדי מחו"ל שטרם שודר בישראל. בין סדרות הרכש תוקרן הסדרה: “Unfit Kids” אודות בני נוער הסובלים ממשקל יתר, אשר עוברים סדרת חינוך לאורח חיים בריא על ידי הכדורגלן הידוע איאן רייט, וכן תוקרן סדרת האנימציה לנוער, “Managing the Universe”, הבוחנת סוגיות שונות המעסיקות את בני הנוער כיום, כגון: יחסים ובעיות עם ההורים, יחסים שבינו לבינה ועוד.

השקת ערוץ ICQ TV יוצרת, למעשה, פלטפורמה פרסומית נוספת לחברה. הפרסומות ישולבו בין הכתבות והאייטמים השונים בדומה לערוצי הטלוויזיה המסחריים, כאשר חברת "וואלה", שותפתה של icq בישראל, תהיה אחראית על מכירת אפשרויות הפרסום ב-ICQ TV, החל מרגע השקתו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה