קמפיין חדש לפלמוליב סבון נוזלי בעלות של 4 מליון ש'

בימים אלה מושק סבון פלמוליב תרמל ספא פירמינג, המסייע במיצוק העור
אפרת אדיר |

בימים אלה מושק סבון נוזלי חדש- פלמוליב תרמל ספא פירמינג (PALMOLIVE THERMAL SPA FIRMING), ההשקה תלווה בקמפיין חדש בהשקעה של כ-4 מיליון שקל, שיכלול טלוויזיה, עיתונות ופעילות בנקודות המכירה.

הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "מיצוק העור מתחיל אחרי 14 יום" והקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום- שלמור אבנון אביחי.

סבון פלמוליב תרמל ספא פירמינג, הינו פורמולה חדשנית הרשומה כפטנט ומכילה תרכובת למיצוק העור בתוספת אצות ים. התרכובת פועלת לשיפור האלסטיות של העור ומסייעת למיצוקו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה