קמפיין חדש לפלמוליב סבון נוזלי בעלות של 4 מליון ש'
בימים אלה מושק סבון פלמוליב תרמל ספא פירמינג, המסייע במיצוק העור
בימים אלה מושק סבון נוזלי חדש- פלמוליב תרמל ספא פירמינג (PALMOLIVE THERMAL SPA FIRMING), ההשקה תלווה בקמפיין חדש בהשקעה של כ-4 מיליון שקל, שיכלול טלוויזיה, עיתונות ופעילות בנקודות המכירה.
הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "מיצוק העור מתחיל אחרי 14 יום" והקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום- שלמור אבנון אביחי.
סבון פלמוליב תרמל ספא פירמינג, הינו פורמולה חדשנית הרשומה כפטנט ומכילה תרכובת למיצוק העור בתוספת אצות ים. התרכובת פועלת לשיפור האלסטיות של העור ומסייעת למיצוקו.