ויטה פרי הגליל צמצמה את ההפסד ב-40% ל-4.3 מ' ש'

בשנת 2005 נבע רוב ההפסד מהפחתת מוניטין בסך של כ-4.5 מליון שקל ומהפרשה לחובות מסופקים בסך של 2.4 מליון שקל בגין חובות רשת קלאב מארקט לקבוצה
חזי שטרנליכט |

המכירות של קבוצת "ויטה פרי הגליל" הסתכמו ב-59 מיליון שקל בתום הרבעון השלישי, גידול מול היקף מכירות של 56.7 מיליון שקל בעת המקבילה. בתשעת החודשים גדלו המכירות ב-5% והסתכמו ל-184.2 מליון שקל בהשוואה ל-175.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ובחברה מוסרים כי זאת למרות הפסקת פעילות השיווק והמכירה במוצרים עם שולי רווח נמוכים.

החברה רשמה קיטון של כ-40% בסך ההפסד שלה ברבעון, הוא הסתכם בכ-4.36 מיליון שקל ברבעון השלישי מול הפסד של 7.2 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעבר.

הרווח התפעולי של הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 עלה ל-10.4 מליון שקל המהווה 5.6% ממחזור המכירות של הקבוצה לעומת הפסד תפעולי של 2.9 מליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד- שיפור של 13.3 מליון שקל.

הקבוצה הקטינה את הפסדה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 לכ-8.3 מליון שקל לעומת הפסד של 21.4 מליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בשנת 2005 נבע רוב ההפסד מהפחתת מוניטין בסך של כ-4.5 מליון שקל ומהפרשה לחובות מסופקים בסך של 2.4 מליון שקל בגין חובות רשת קלאב מארקט לקבוצה. משמעות הדברים הינה כי בנטרול המוניטין, ובנטרול חוב קלאב מרקט מראה הקבוצה הפסד של כ-1.4 מליון שקל.

זאב בירנבוים מנכ"ל קבוצת "ויטה פרי הגליל" מציין, כי הוצאות המכירה וההנהלה בתשעת החודשים הראשונים של 2005 הסתכמו ב-38.1 מליון שקל בהשוואה ל-45.4 מליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. כלומר, חסכון מהותי של 7.3 מליון שקל המהווים קיטון בהוצאות אלה בשיעור של 16% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה