אמדוקס מוכרת תוכנת CRM לחברת טלקום מדרום אפריקה
אמדוקס (NYSE: DOX), תשתף פעולה עם חברת ו-Telkom South Africa Limited (טלקום), החברה המובילה באפריקה לתקשורת אינטגרטיבית. שתי החברות הודיעו היום שאמדוקס תתקין את התוכנה שלה לטיפול בתקלות בשירות הלקוחות של טלקום. ההודעה באה ימים ספורים לאחר שהתברר כי אמדוקס לא זכתה במכרז טלקום גדול שנערך באוסטרליה. היקפה של העסקה הנוכחית לא נמסר בהודעת החברות.
מוצר ה-Amdocs CRM, נועד להפחית את הזמן של הלקוחות בטלפון, מול נציגי השירות של החברה. מבחינת טלקום, התוכנה החדשה אמורה לשפר את אסטרטגיית ניהול הלקוחות האינטגרטיבי (ICM) שלה, שמטרתו לשים את הלקוח במרכז של תהליכים עסקיים חשובים ולאפשר לספקית התקשורת להיות גמישה ויעילה יותר.
"הטמעת תהליכי פתרון בעיות ריכוזיים תעזור לחברה להיות יותר ממוקדת לקוח", אומר ג'ושוע מוטג'וואדי, מנהל בכיר במחלקת טכנולוגיות מידע בטלקום. מייקל מתיוס, מנהל שיווק ראשי באמדוקס הוסיף "אנחנו שמחים על המשך הקשר שלנו עם טלקום, ואנחנו נמשיך לעזור לה ולהיות שותפיה בדרכה לחיזוק המיצוב שלה כספקית מובילה ביבשת האפריקנית".