תמר דביר ורן אלון. גיתם BBDO
צילום: יח"צ

סטטוס: בזוגיות// 'אין הפסקת אוכל ועישון, עד 15:30 אנחנו בחיתול מבוגרים'

השבוע במדור צוותים ותיקים באייס, תמר דביר ורן אלון מגיתם שעובדים יחד כבר 7 שנים וחתומים על קמפיינים לאופל, סלקום, אסם, הפועלים, פוקס ועוד
משה בנימין | (5)

אחת מאבני היסוד של ענף הפרסום היא עבודת הצוות - ובמסגרת זו - השילוב בין הקופי לארט, בין מי שאחראי לרעיון, לתובנה ולאמירה ומי שמפיח בו חיים באופן ויזואלי. לא פחות מכך מדובר בהתאמה על בסיס אישי, פרסונאלי שבמקרה של הצלחה מתורגמת מיד להישגים בשדה המקצועי.

בכל אחד מהמשרדים המובילים בתעשייה, פועלים צוותים שכאלו בזוגיות שנמשכת שנים רבות, והוציאה תחת ידיה לא מעט קמפיינים מוכרים ואהובים. מדור חדש באייס בשם סטטוס: בזוגיות עושה לכם היכרות עם הצוותים האלו שמתחזקים זוגיות מקצועית ארוכה, כדי להבין את סוד הקסם שגורם להם להתייצב מחדש בכל בוקר ולראות את אותם הפנים.

השבוע במדור, אנחנו עושים לכם היכרות עם תמר דביר ורן אלון מגיתם BBDO. רשימת הלקוחות שלהם כוללת את 'אופל', 'חישגד', 'מנוי פיס', 'צ'אנס', 'אסם' ו'האגודה למלחמה בסרטן', אך לאורך השנים בגיתם טיפלו ביחד או בנפרד במרבית לקוחות המשרד כגון: 'סלקום', 'שופרסל', 'בנק הפועלים', 'אורביט', 'פוקס', 'קלינקס', 'ניקול', 'לילי' ועוד. עובדים יחד מאז 2008 עם הפסקה באמצע ("תמר התעקשה לעשות את חופשת הלידה בבית") הניסיון המצטבר שלהם עומד על 25 שנה בענף הפרסום.

תמר דביר (40) ארטדיירקטורית, 15 שנה בתעשייה, התחילה במשרד קטן, עברה למשרד יותר קטן ומשם למשרד ממש קטן. ב-2006 עברה למשרד גדול עם נוף לים. לפני שהגיעה לפרסום נשלחה מטעם הסוכנות היהודית למזרח אירופה כשגרירה של רצון טוב, אבל התוצאות היו מאכזבות.

רן אלון (38), קופירייטר 10 שנים בתעשייה, בוגר תקשורת חזותית ב-'.H.I.T' ו'תרצה גרנות'. עשה את צעדיו הראשונים בענף כארטדיירקטור, בהמשך חצה את הקווים לקופירייטינג, התנסה תקופה בניהול ואף היה קריאייטיב פלנר. לפני שהגיע לפרסום היה דוגמן הבית של בית הפנקייק בכפר ויתקין.

איך הכל התחיל: ביוני 2008 הלכנו במסדרון בגיתם, כל אחד מכיוון אחר. תמר החזיקה ערמת ספרי לימוד ודיברה עם חברה מנבחרת המעודדות על ענייני בנות ורן היה שקוע במעיל הקולג' החדש שלו ממכללת סמי שמעון, נתקלנו. הדפים התפזרו לכל עבר. התכופפנו לאסוף. בהמשך עשו עלינו סרט.

איך באה לידי ביטוי הזוגיות המקצועית? העובדה שתמר עובדת במשרת אם ורן במשרת אב, מחייבת אותנו להיות מאוד יעילים בניצול הזמן שלנו. באים לתקתק עבודה, אין הפסקות אוכל. אין הפסקות עישון. תכל'ס עד 15:30 אנחנו לובשים חיתול למבוגרים. רוצה לראות?

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תמר, מה הדבר שאת הכי אוהבת אצל רן? שהוא תתרן

תמר, מה הדבר שהכי מפריע לך אצל רן? שאני לא תתרנית

רן, מה הדבר שאתה הכי אוהב אצל תמר? הישירות שלה, אם יש רעיון שכולם אוהבים והיא לא מתחברת אליו, היא תגיד ולא מעניין אותה כלום.

רן, מה הדבר שהכי מפריע לך אצל תמר? הישירות שלה! אם יש רעיון שכולם אוהבים והיא לא מתחברת אליו, היא תגיד ולא מעניין אותה כלום!!!

מתוך תיק העבודות של דביר ואלון: סלקום, אסם ואופל

מה קורה כשלא מסכימים על משהו?

תמר : אין דבר כזה! אנחנו תמיד מסכימים על הכל!

רן : אפשר להוסיף עוד משהו לסעיף הקודם?

יש ביניכם קשר גם אחרי שעות העבודה? נפגשים? יוצאים לבלות יחד? בני הזוג בבית מכירים? ברור, אנחנו אפילו מגדלים את כל הילדים באותו בית בסוג של קומונה, ככה אם אנחנו נתקעים בעבודה עד מאוחר, תמיד יש מישהו בסביבה למקרה שעובדת רווחה תחזור לעוד ביקורת פתע.

מה הסיפור שמסביר הכי טוב את החיבור ביניכם: ADVERTISING FOR DUMMIES

רוצים להשתתף במדור? עובדים כבר כמה שנים יחד במשרד פרסום? פנו אלינו למייל [email protected]

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מה זה המדור הזה? זה אמור להצחיק? (ל"ת)
    יעל 30/01/2016 21:46
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איתמר 28/01/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    שחושבים שהקוראים הם באותה רמה נפשית ושכלית כמוהם ולכן מרשים לעצמם לענות בכזאת טיפשות לשאלון. שמישהו בבקשה יחזיר לי את שתי הדקות שביזבזתי על המפגרים האלה
  • 3.
    פיהוקי 19/01/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    גיתם עדיין משרד משעעעעמם
  • 2.
    תמיד ידעתי שבגיתם עושים במכנסיים (ל"ת)
    חוקוקוקו 19/01/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חמודים :) (ל"ת)
    ראול ולנברג 19/01/2015 12:38
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.