אודליה פרידמן יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן של יס
צילום: רפי דלויה

לאחר כמעט 15 שנה: סמנכ"ל התוכן של yes יונה ויזנטל הודיע על עזיבת החברה

ויזנטל היה אחראי על ערוצי החברה והפקות המקור, שנתנו פייט ל-HOT. כעת שמו מצטרף לבורסת השמות של המועמדים למנכ"ל את רשות השידור החדשה
אלכסנדר כץ | (4)
נושאים בכתבה YE יונה ויזנטל

יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של yes, עוזב את החברה. ויזנטל הגיע לחברה עוד בשלבי הקמתה לפני 15 שנה, ובעשור האחרון היה אחראי על ערוצי הסרטים, הסדרות, סרטי התעודה, והפקות המקור של חברת הלוויין, שנתנה בשנים האחרונות פייט קשה בתחום היצירה המקורית ל-HOT.

בהודעת החברה הבוקר (יום ג') נכתב כי "בין יתר המהפכות שהוביל ויזנטל בעולם הטלוויזיה ניתן למצוא את ערוץ הבית של HBO בישראל - yes oh שהקים לפני כשנתיים, שהיווה אחד המהלכים הדרמטיים בתולדות הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל".

ויזנטל החל את דרכו המקצועית בתיחום הכספים כשהיה ראוה החשבון של חברת ICO, ספקית התוכן של חברות הכבלים לשעבר. בהמשך היה סמנכ"ל הכספים של ערוץ הספורט עד שעבר בתחילת 2000 ל-yes.

כעת שמו של ויזנטל מצטרף לבורסת השמות של המועמדים למנכ"ל את תאגיד השידור החדש, בנוסף לשמות רבים אחרים כמו רם לנדס, אילן דה-פריס, אורי שנהר ועוד.

יונה ויזנטל מסר: "כאשר yes הייתה בתחילת דרכה, וההערכות היו שתגיע ללא יותר מ-300 אלף בתי אב מנויים, אמרתי שאסיים תפקידי כאשר ל-yes יהיו 600 אלף בתי אב מנויים, וכעת שהחברה שברה גם את השיא המדהים הזה, אני חש שזהו הזמן עבורי לפתוח דף חדש".

לדבריו, "הייתה לי זכות מדהימה להיות שותף להקמת טלוויזיה רב-ערוצית מהטובות שיש בעולם ואני מודה למנכ לים ולבעלי המניות שעבדתי איתם לאורך 15 השנים, על ההזדמנות והשותפות, ולעובדים המדהימים של החברה בכלל והאגף בפרט על העשייה רבת השנים".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אחת שעבדה איתו ב YES 16/07/2014 07:57
    הגב לתגובה זו
    יש לי רק זיכרונות לא טובים מהאיש ומדרכו המקצועית. בכל החלטהבחירה שלו יש אינטרסים אישיים!! אינו אמין ואנוכי!! מקצועיות היא מילה זרה עבורו.
  • 2.
    מה זה למנכ"ל? זה בעברית? (ל"ת)
    אוהד 15/07/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
  • רוסי (ל"ת)
    בוריס 15/07/2014 18:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דן 15/07/2014 15:34
    הגב לתגובה זו
    תלמד עברית...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.