לאחר עזיבתו של אייל מלמה: יניב לוי מונה לדובר החדש של ההיסתדרות
שדרוג לדובר לשעבר של הקריה האקדמית קריית אונו. לאייס נודע כי יניב לוי מונה לדובר החדש של ההסתדרות העובדים הכללית. מינויו של לוי אושר על ידי יו"ר ההסתדרות עופר עיני, והוא ייכנס לתפקידו כבר בתקופה הקרובה.
לוי (36) משמש כדובר הקריה האקדמית אונו ומנהל קשרי החוץ של המכללה. הוא החל את דרכו המקצועית כמנהל ההפקה בחטיבת המבצעים של רשות השידור, ניהל במשך יותר מ-7 שנים את הפקות שידורי הטלוויזיה של ערוץ 1, ועבד גם בתחנות האזוריות, בין היתר ברדיו ירושלים, וגלי ישראל.
לוי מחליף בתפקיד
בהסתדרות אישרו את הפרטים.
- 11.מינוי מצויין (ל"ת)תותח על 02/07/2013 16:11הגב לתגובה זו
- 10.TCB 10/06/2013 14:17הגב לתגובה זומדובר באדם רציני ואיכותי שמדבר בגובה העניים, בעל יכולות תקשורתיות מוכחות ולכל אלו המלעיזים, זכרו קנאה מביאה חולאים לגוף ולנפש
- 9.מינוי כושל (ל"ת)נונה 10/06/2013 09:05הגב לתגובה זו
- 8.א.מ. ל. 09/06/2013 21:46הגב לתגובה זובחירה נבונה, בחור מבריק, הוא יצליח בע״הש
- 7.יניב איש רציני ומקצועי ברמות על. נכס להסתדרות (ל"ת)ישי 09/06/2013 19:51הגב לתגובה זו
- 6.סחטיין על המינוי! (ל"ת)תותח אמיתי 09/06/2013 14:16הגב לתגובה זו
- 5.איש מקצוע מהמעלה הראשונה. בהצלחה (ל"ת)ארז 09/06/2013 13:44הגב לתגובה זו
- 4.אסף לוי 09/06/2013 13:31הגב לתגובה זומינוי ראוי של מקצוען אמיתי!
- 3.עיני שוב בחר תותח. (ל"ת)ארנון 09/06/2013 13:08הגב לתגובה זו
- 2.מינוי מצוין! שיהיה הרבה בהצלחה ! (ל"ת)מכיר גם מכיר 09/06/2013 13:02הגב לתגובה זו
- 1.גילי 09/06/2013 12:50הגב לתגובה זוהרבה בהצלחה אתה מוכשר בטירוף

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.