ההסתדרות יניב לוי
צילום: אורן כהן
פרסום ראשון

לאחר עזיבתו של אייל מלמה: יניב לוי מונה לדובר החדש של ההיסתדרות

לוי משמש כדובר ומנהל קשרי החוץ של הקריה האקדמית אונו, ובעבר עבד ברשות השידור ובתחנות רדיו אזוריות. היו"ר עופר עיני אישר את מינויו
אלכסנדר כץ | (11)

שדרוג לדובר לשעבר של הקריה האקדמית קריית אונו. לאייס נודע כי יניב לוי מונה לדובר החדש של ההסתדרות העובדים הכללית. מינויו של לוי אושר על ידי יו"ר ההסתדרות עופר עיני, והוא ייכנס לתפקידו כבר בתקופה הקרובה.

לוי (36) משמש כדובר הקריה האקדמית אונו ומנהל קשרי החוץ של המכללה. הוא החל את דרכו המקצועית כמנהל ההפקה בחטיבת המבצעים של רשות השידור, ניהל במשך יותר מ-7 שנים את הפקות שידורי הטלוויזיה של ערוץ 1, ועבד גם בתחנות האזוריות, בין היתר ברדיו ירושלים, וגלי ישראל.

לוי מחליף בתפקיד את אייל מלמה, שעזב את התפקיד בפברואר השנה לאחר 8 שנים בהסתדרות, בהם 6 שנים בתפקיד הדובר. מלמה הצטרף כשותף למשרד 'לגאיה תקשורת ויעוץ אסטרטגי', המטפל בין היתר בארגון העיתונאים החדש, ובמסגרת זו עוסק בתחומים השונים בהם מטפל המשרד, בדגש על ייעוץ בתחומים חברתיים כלכליים וניהול משברים ומאבקים, ייעוץ תקשורתי, אסטרטגי ותדמיתי.

בהסתדרות אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מינוי מצויין (ל"ת)
    תותח על 02/07/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    TCB 10/06/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    מדובר באדם רציני ואיכותי שמדבר בגובה העניים, בעל יכולות תקשורתיות מוכחות ולכל אלו המלעיזים, זכרו קנאה מביאה חולאים לגוף ולנפש
  • 9.
    מינוי כושל (ל"ת)
    נונה 10/06/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    א.מ. ל. 09/06/2013 21:46
    הגב לתגובה זו
    בחירה נבונה, בחור מבריק, הוא יצליח בע״הש
  • 7.
    יניב איש רציני ומקצועי ברמות על. נכס להסתדרות (ל"ת)
    ישי 09/06/2013 19:51
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    סחטיין על המינוי! (ל"ת)
    תותח אמיתי 09/06/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    איש מקצוע מהמעלה הראשונה. בהצלחה (ל"ת)
    ארז 09/06/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אסף לוי 09/06/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    מינוי ראוי של מקצוען אמיתי!
  • 3.
    עיני שוב בחר תותח. (ל"ת)
    ארנון 09/06/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מינוי מצוין! שיהיה הרבה בהצלחה ! (ל"ת)
    מכיר גם מכיר 09/06/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גילי 09/06/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    הרבה בהצלחה אתה מוכשר בטירוף
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.