ההסתדרות יניב לוי
צילום: אורן כהן
פרסום ראשון

לאחר עזיבתו של אייל מלמה: יניב לוי מונה לדובר החדש של ההיסתדרות

לוי משמש כדובר ומנהל קשרי החוץ של הקריה האקדמית אונו, ובעבר עבד ברשות השידור ובתחנות רדיו אזוריות. היו"ר עופר עיני אישר את מינויו
אלכסנדר כץ | (11)

שדרוג לדובר לשעבר של הקריה האקדמית קריית אונו. לאייס נודע כי יניב לוי מונה לדובר החדש של ההסתדרות העובדים הכללית. מינויו של לוי אושר על ידי יו"ר ההסתדרות עופר עיני, והוא ייכנס לתפקידו כבר בתקופה הקרובה.

לוי (36) משמש כדובר הקריה האקדמית אונו ומנהל קשרי החוץ של המכללה. הוא החל את דרכו המקצועית כמנהל ההפקה בחטיבת המבצעים של רשות השידור, ניהל במשך יותר מ-7 שנים את הפקות שידורי הטלוויזיה של ערוץ 1, ועבד גם בתחנות האזוריות, בין היתר ברדיו ירושלים, וגלי ישראל.

לוי מחליף בתפקיד את אייל מלמה, שעזב את התפקיד בפברואר השנה לאחר 8 שנים בהסתדרות, בהם 6 שנים בתפקיד הדובר. מלמה הצטרף כשותף למשרד 'לגאיה תקשורת ויעוץ אסטרטגי', המטפל בין היתר בארגון העיתונאים החדש, ובמסגרת זו עוסק בתחומים השונים בהם מטפל המשרד, בדגש על ייעוץ בתחומים חברתיים כלכליים וניהול משברים ומאבקים, ייעוץ תקשורתי, אסטרטגי ותדמיתי.

בהסתדרות אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מינוי מצויין (ל"ת)
    תותח על 02/07/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    TCB 10/06/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    מדובר באדם רציני ואיכותי שמדבר בגובה העניים, בעל יכולות תקשורתיות מוכחות ולכל אלו המלעיזים, זכרו קנאה מביאה חולאים לגוף ולנפש
  • 9.
    מינוי כושל (ל"ת)
    נונה 10/06/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    א.מ. ל. 09/06/2013 21:46
    הגב לתגובה זו
    בחירה נבונה, בחור מבריק, הוא יצליח בע״הש
  • 7.
    יניב איש רציני ומקצועי ברמות על. נכס להסתדרות (ל"ת)
    ישי 09/06/2013 19:51
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    סחטיין על המינוי! (ל"ת)
    תותח אמיתי 09/06/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    איש מקצוע מהמעלה הראשונה. בהצלחה (ל"ת)
    ארז 09/06/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אסף לוי 09/06/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    מינוי ראוי של מקצוען אמיתי!
  • 3.
    עיני שוב בחר תותח. (ל"ת)
    ארנון 09/06/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מינוי מצוין! שיהיה הרבה בהצלחה ! (ל"ת)
    מכיר גם מכיר 09/06/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גילי 09/06/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    הרבה בהצלחה אתה מוכשר בטירוף
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״