אחרי Y&R וברוקנר: יריב טוויג יוצא לדרך עצמאית ומשיק סוכנות פרסום חדשה
לאחר כעשור בשלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל ומעל לשנה בברוקנר נטע יער בו שימש בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב, החליט יריב טוויג (39) לפרוש כנפיים ולנסות את מזלו לבד. בפוסט שפרסם מוקדם יותר היום (יום ה) בפייסבוק הודיע טוויג על יציאה לדרך חדשה והקמת סוכנות בוטיק בבעלותו.
בפוסט שפרסם כתב טוויג: "האמירה "חיים רק פעם אחת" נתפסת אצל כמה מחברי הטובים כאחת מהקלישאות הפחות מוערכות. אמירה שהיא חצי שקופה לרוב, קצת אייטיז, כזו ששייכת לאנשים שקופצים באנג'י, או צוללים עם כרישים. אבל בחודשים האחרונים התחלתי לחטוא בלהיות פחות ופחות ציני כלפיה. יש משהו בלהעיז להתחיל להגשים חלום, שגובל באופוריה. דווקא בגלל כל אותם פעמים שהחלום הבוסרי נדחק לפינות חשוכות בתירוצים כאלו או אחרים. "החיים רק פעם אחת" שלי, זה לפתוח סוכנות פרסום בוטיק חדשה, ולעשות את מה שאני אוהב ויודע לעשות. פ ר ס ו ם. בקרוב מאוד הפרויקט הראשון".
ואכן כך, מספר שעות לאחר מכן הוצג הפרויקט הראשון אותו הוביל טוויג תחת כובע העצמאי החדש, עבור אגודת אל"י - האגודה להגנת הילד. טוויג כתב כי הוא "גאה להשיק את הפרויקט הראשון. מיצג שמתרחש ממש בשעות אלו, למעשה היום וגם מחר בכיכר רבין עבור אגודת אל"י - האגודה להגנת הילד. המיצג יהיה יריית הפתיחה בקמפיין שיוביל את המסר: "ילדים מוכים עלולים להפוך להורים מכים".
מתוך המיצג בכיכר רבין
כאמור טוויג (39), העביר את התקופה המשמעותית בקריירה במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי בו הועסק כעשור והגיע עד לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב. הוא החל את דרכו במשרד הפרסום רבן ומשם עבר למקאן בטרם הגיע לשלמור. לאחר שסיים את דרכו בשלמור אבנון עמיחי, בתקופה בה מנהליו הבכירים של המשרד פרשו בזה אחר זה, הצטרף טוויג לברוקנר נטע יער בו שימש כסמנכ"ל קריאייטיב במהלך השנה האחרונה.
בין התקציבים הבולטים בהם טיפל טוויג נמנים אורנג' ודפי זהב, מרצדס, סמארט, טמבור, היינץ, גינדי, פוקס הום, קלירקס, שפ"ם, עצו"ם, לתת, עצו"ם ומהלכי הפרסום למען השבתו של גלעד שליט. על רשימת ההישגים הקריאיטיביים שלו נמנים זכיות ב- 3 אריות בפסטיבל Cannes Liones וזכיות בתחרויות בינלאומיות ולוקאליות רבות נוספות.
- 26.בהצלחה מותק! (ל"ת)אוה 27/05/2013 00:00הגב לתגובה זו
- 25.מלך. תצליח (ל"ת)אייל 26/05/2013 15:33הגב לתגובה זו
- 24.כל הכבוד מוכשר! בהצלחה! (ל"ת)שירלה 26/05/2013 14:47הגב לתגובה זו
- 23.בהצלחה!!!!!! (ל"ת)עדו לביא 26/05/2013 14:20הגב לתגובה זו
- 22.איש מקסים ומוכשר (ל"ת)דליה 26/05/2013 12:26הגב לתגובה זו
- 21.בהצלחה יריב (ל"ת)יאיר ויס 26/05/2013 09:47הגב לתגובה זו
- 20.אפרת.ל 26/05/2013 09:27הגב לתגובה זותצליח, מגיע לך!
- 19.אריאל 26/05/2013 00:01הגב לתגובה זוכל אחד פותח היום משרד פרסום? שיהיה בהצלחה אבל אתה בסה"כ פרילאנס בכיר עם לוגו.
- 18.מאיר 25/05/2013 23:48הגב לתגובה זוהיחידי בתעשייה הזאת שלא ראיתי אותו אף פעם מאבד עשתונות, צועק על משהו או מתמרמר - נטו של כישרון, חריצות ושקט פנימי.
- 17.למה השם כתוב באנגלית כמו ספר מרוקאי? (ל"ת)כיי 25/05/2013 09:13הגב לתגובה זו
- ענק (ל"ת)26/05/2013 13:55הגב לתגובה זו
- 16.אלעד 25/05/2013 08:12הגב לתגובה זובחור מוכשר אבל קצת פלצן ומלא בעצמו. המבחן האמיתי בפרסום הוא בעבודה השוטפת עם הלקוחות ה״בעייתיים״ ולא רק בתחרויות בחו״ל. נראה לי שמר טוויג הולך להבין את זה מאוד מהר ועל בשרו. וחוצמזה, מיצגים עם בובות בכיכר רבין זה כל כך 2006
- 15.עוד לקוח מרוצה 24/05/2013 18:16הגב לתגובה זוגם איש קריאטיב טוב וגם בן אדם טוב. תצליח
- 14.אבלגון 24/05/2013 15:07הגב לתגובה זובהצלחה חמוד. כל מילה שאמרת - בסלע.
- 13.היועצת 24/05/2013 13:17הגב לתגובה זוהתלמיד המצטיין (שנשאר מספיק כיתות) בביה"ס המתקדם לפרסום ופרסים בינלאומיים ע"ש גדעון עמיחי היה בדיוק חודש ימים בברוקר נטע. כן... החיים קשים בלי גדעון! מישהו יודע מה קורה לשותפו בכיתה, יו"ר מועצת התלמידים צור גולן?
- 12.אורי גנות 24/05/2013 13:09הגב לתגובה זובחור סופר מוכשר! שיהיה המון בהצלחה!
- 11.מבפנים 24/05/2013 08:27הגב לתגובה זואידה פלצנית משעממת בסרטים של עצמה. אבל בלי קשר שיהיה בהצלחה!
- 10.ידענו ששכל ולב יש, עכשיו גם ביצים! (ל"ת)טוויט 23/05/2013 22:23הגב לתגובה זו
- 9.בהצלחה תותח וסחתיין על האומץ. (ל"ת)ארז מיטל 23/05/2013 21:45הגב לתגובה זו
- 8.d 23/05/2013 21:28הגב לתגובה זומחשיבות עצמית לא באמת תוביל לשום מקום. מצאת מקום שאף אחד לא ישחרר אותך מתפקידך. תתחיל עם לקוחות אמיתיים ולא למחזר רעיונות של גדעון בכיכר.
- 7.אחד הטובים והצנועים שאני מכיר (ל"ת)נינגה 23/05/2013 21:03הגב לתגובה זו
- 6.23/05/2013 20:56הגב לתגובה זושקודם יצרף לקוח אחד בתשלום ואז תכתבו עליו ? כרגע הוא פרילאנס בלי לקוחות. זה שווה כתבה ? לא בטוח
- 5.מישקה 23/05/2013 19:22הגב לתגובה זועד שהבחור יתארגן, למרות ש-30 אלף שקל בחודש זה לא רע
- 4.זורבה היווני 23/05/2013 18:10הגב לתגובה זוהמשרד בדעיכה ואם החברים שם לא יזיזו את עצמם וישנו את האופן בו הם מנהלים (אולי זה הזמן לגייס מנהל מקצועי) אז הם הם יכולים לסגור את הבאסטה
- דוידי 18/06/2013 09:21הגב לתגובה זומשרד בינוני שהולך לאחור ולא מצליח לזהות מגמות בשוק. בעלי המשרד לא באמת מנהלים ולא יצא משם שום דבר טוב מעולם... בינוניות לשמה וחבל
- 3.בהצלחה תותח! (ל"ת)יוסי צרפתי 23/05/2013 17:51הגב לתגובה זו
- 2.נד סטארק 23/05/2013 17:46הגב לתגובה זותעבדו איתו
- 1.אחד המוכשרים שעבדתי איתו (ל"ת)שי 23/05/2013 17:25הגב לתגובה זו

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
