אחרי Y&R וברוקנר: יריב טוויג יוצא לדרך עצמאית ומשיק סוכנות פרסום חדשה

לאחר קריירה בת כ-15 שנים במשרדים כמו מקאן אריקסון, שלמור אבנון עמיחי Y&R וברוקנר נטע יער, יריב טוויג משיק סוכנות פרסום חדשה בבעלותו
משה בנימין | (28)

לאחר כעשור בשלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל ומעל לשנה בברוקנר נטע יער בו שימש בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב, החליט יריב טוויג (39) לפרוש כנפיים ולנסות את מזלו לבד. בפוסט שפרסם מוקדם יותר היום (יום ה) בפייסבוק הודיע טוויג על יציאה לדרך חדשה והקמת סוכנות בוטיק בבעלותו.

בפוסט שפרסם כתב טוויג: "האמירה "חיים רק פעם אחת" נתפסת אצל כמה מחברי הטובים כאחת מהקלישאות הפחות מוערכות. אמירה שהיא חצי שקופה לרוב, קצת אייטיז, כזו ששייכת לאנשים שקופצים באנג'י, או צוללים עם כרישים. אבל בחודשים האחרונים התחלתי לחטוא בלהיות פחות ופחות ציני כלפיה. יש משהו בלהעיז להתחיל להגשים חלום, שגובל באופוריה. דווקא בגלל כל אותם פעמים שהחלום הבוסרי נדחק לפינות חשוכות בתירוצים כאלו או אחרים. "החיים רק פעם אחת" שלי, זה לפתוח סוכנות פרסום בוטיק חדשה, ולעשות את מה שאני אוהב ויודע לעשות. פ ר ס ו ם. בקרוב מאוד הפרויקט הראשון".

ואכן כך, מספר שעות לאחר מכן הוצג הפרויקט הראשון אותו הוביל טוויג תחת כובע העצמאי החדש, עבור אגודת אל"י - האגודה להגנת הילד. טוויג כתב כי הוא "גאה להשיק את הפרויקט הראשון. מיצג שמתרחש ממש בשעות אלו, למעשה היום וגם מחר בכיכר רבין עבור אגודת אל"י - האגודה להגנת הילד. המיצג יהיה יריית הפתיחה בקמפיין שיוביל את המסר: "ילדים מוכים עלולים להפוך להורים מכים".

מתוך המיצג בכיכר רבין

כאמור טוויג (39), העביר את התקופה המשמעותית בקריירה במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי בו הועסק כעשור והגיע עד לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב. הוא החל את דרכו במשרד הפרסום רבן ומשם עבר למקאן בטרם הגיע לשלמור. לאחר שסיים את דרכו בשלמור אבנון עמיחי, בתקופה בה מנהליו הבכירים של המשרד פרשו בזה אחר זה, הצטרף טוויג לברוקנר נטע יער בו שימש כסמנכ"ל קריאייטיב במהלך השנה האחרונה.

בין התקציבים הבולטים בהם טיפל טוויג נמנים אורנג' ודפי זהב, מרצדס, סמארט, טמבור, היינץ, גינדי, פוקס הום, קלירקס, שפ"ם, עצו"ם, לתת, עצו"ם ומהלכי הפרסום למען השבתו של גלעד שליט. על רשימת ההישגים הקריאיטיביים שלו נמנים זכיות ב- 3 אריות בפסטיבל Cannes Liones וזכיות בתחרויות בינלאומיות ולוקאליות רבות נוספות.

תגובות לכתבה(28):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 26.
    בהצלחה מותק! (ל"ת)
    אוה 27/05/2013 00:00
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    מלך. תצליח (ל"ת)
    אייל 26/05/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
  • 24.
    כל הכבוד מוכשר! בהצלחה! (ל"ת)
    שירלה 26/05/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    בהצלחה!!!!!! (ל"ת)
    עדו לביא 26/05/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    איש מקסים ומוכשר (ל"ת)
    דליה 26/05/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    בהצלחה יריב (ל"ת)
    יאיר ויס 26/05/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    אפרת.ל 26/05/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    תצליח, מגיע לך!
  • 19.
    אריאל 26/05/2013 00:01
    הגב לתגובה זו
    כל אחד פותח היום משרד פרסום? שיהיה בהצלחה אבל אתה בסה"כ פרילאנס בכיר עם לוגו.
  • 18.
    מאיר 25/05/2013 23:48
    הגב לתגובה זו
    היחידי בתעשייה הזאת שלא ראיתי אותו אף פעם מאבד עשתונות, צועק על משהו או מתמרמר - נטו של כישרון, חריצות ושקט פנימי.
  • 17.
    למה השם כתוב באנגלית כמו ספר מרוקאי? (ל"ת)
    כיי 25/05/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
  • ענק (ל"ת)
    26/05/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    אלעד 25/05/2013 08:12
    הגב לתגובה זו
    בחור מוכשר אבל קצת פלצן ומלא בעצמו. המבחן האמיתי בפרסום הוא בעבודה השוטפת עם הלקוחות ה״בעייתיים״ ולא רק בתחרויות בחו״ל. נראה לי שמר טוויג הולך להבין את זה מאוד מהר ועל בשרו. וחוצמזה, מיצגים עם בובות בכיכר רבין זה כל כך 2006
  • 15.
    עוד לקוח מרוצה 24/05/2013 18:16
    הגב לתגובה זו
    גם איש קריאטיב טוב וגם בן אדם טוב. תצליח
  • 14.
    אבלגון 24/05/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה חמוד. כל מילה שאמרת - בסלע.
  • 13.
    היועצת 24/05/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    התלמיד המצטיין (שנשאר מספיק כיתות) בביה"ס המתקדם לפרסום ופרסים בינלאומיים ע"ש גדעון עמיחי היה בדיוק חודש ימים בברוקר נטע. כן... החיים קשים בלי גדעון! מישהו יודע מה קורה לשותפו בכיתה, יו"ר מועצת התלמידים צור גולן?
  • 12.
    אורי גנות 24/05/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    בחור סופר מוכשר! שיהיה המון בהצלחה!
  • 11.
    מבפנים 24/05/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    אידה פלצנית משעממת בסרטים של עצמה. אבל בלי קשר שיהיה בהצלחה!
  • 10.
    ידענו ששכל ולב יש, עכשיו גם ביצים! (ל"ת)
    טוויט 23/05/2013 22:23
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    בהצלחה תותח וסחתיין על האומץ. (ל"ת)
    ארז מיטל 23/05/2013 21:45
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    d 23/05/2013 21:28
    הגב לתגובה זו
    מחשיבות עצמית לא באמת תוביל לשום מקום. מצאת מקום שאף אחד לא ישחרר אותך מתפקידך. תתחיל עם לקוחות אמיתיים ולא למחזר רעיונות של גדעון בכיכר.
  • 7.
    אחד הטובים והצנועים שאני מכיר (ל"ת)
    נינגה 23/05/2013 21:03
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    23/05/2013 20:56
    הגב לתגובה זו
    שקודם יצרף לקוח אחד בתשלום ואז תכתבו עליו ? כרגע הוא פרילאנס בלי לקוחות. זה שווה כתבה ? לא בטוח
  • 5.
    מישקה 23/05/2013 19:22
    הגב לתגובה זו
    עד שהבחור יתארגן, למרות ש-30 אלף שקל בחודש זה לא רע
  • 4.
    זורבה היווני 23/05/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    המשרד בדעיכה ואם החברים שם לא יזיזו את עצמם וישנו את האופן בו הם מנהלים (אולי זה הזמן לגייס מנהל מקצועי) אז הם הם יכולים לסגור את הבאסטה
  • דוידי 18/06/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    משרד בינוני שהולך לאחור ולא מצליח לזהות מגמות בשוק. בעלי המשרד לא באמת מנהלים ולא יצא משם שום דבר טוב מעולם... בינוניות לשמה וחבל
  • 3.
    בהצלחה תותח! (ל"ת)
    יוסי צרפתי 23/05/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נד סטארק 23/05/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    תעבדו איתו
  • 1.
    אחד המוכשרים שעבדתי איתו (ל"ת)
    שי 23/05/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״