נדב פלטי
צילום: דני ורפי

חשיפה למזרח: סוני פיקצ'רס רכשה מדורי מדיה 50% מערוץ הטלנובלות האינדונזי

2 החברות חתמו על שת"פ בערוץ טלוויוה. לדברי נשיא דורי מדיה נדב פלטי, ישנה צפייה כי המהלך יוביל להתרחבות הפעילות לאזורים נוספים בעולם
אלכסנדר כץ | (1)

סוני פיקצ'רס טלוויז'ן נטוורקס ודורי מדיה גרופ הודיעו היום (יום ג') על חתימת הסכם לפיו סוני פיקצ'רס תרכוש 50% מערוץ טלוויוה - ערוץ הטלנובלה של דורי מדיה גרופ באינדונזיה. טלוויוה מציע לצופים טלנובלות המשודרות שידור ראשון בדיבוב לבהאסה אינדונזית, ומשודר בלעדית על-ידי אינדוויז'ן (Indovision), הספקית הגדולה ביותר באינדונזיה של טלוויזיה בתשלום. לסוני פיקצ'רס טלוויז'ן נטוורקס נוכחות ניכרת באסיה, לרבות באינדונזיה, שם משודרים 5 מהערוצים שלה - AXN, סוני אנטרטיינמנט טלוויז'ן, beTV, One ואנימקס - בפלטפורמות שונות של טלוויזיה בתשלום. שוק הטלוויזיה בתשלום באינדונזיה, שהגיע בשנת 2012 לנתח של 6% מהשוק, צפוי לגדול מ-2.4 ל-5.5 מיליון משקי בית עד 2016. אנדי קפלן, נשיא הערוצים הבינ"ל של סוני פיקצ'רס טלוויז'ן, מסר כי "ההסכם על המיזם המשותף ממחיש את המחויבות המתמשכת שלנו לשוק הטלוויזיה בתשלום באינדונזיה. טלוויוה משלים את אוסף הערוצים שלנו ואנו מצפים לשתף פעולה עם דורי מדיה גרופ ולהמשיך את ההצלחה". נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, השוהה כעת באינדונזיה, הוסיף כי "בשנים האחרונות פיתחנו עסק מצליח במדינה, אבל אנו בטוחים שמעורבותה של סוני פיקצ'רס טלוויז'ן נטוורקס תתרום עוד לפעילותינו כמו גם להתרחבות לאזורים נוספים".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    וכמה כסף? 10 אלפים דולר? (ל"ת)
    לא מאמין 23/04/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.