דעה
'חוויה קולנועית גדולה מהחיים'? עוד פרסומת לאבקת כביסה
עטרה בילר, אסטרטגית של מיתוג, מתייחסת לקמפיין החדש של yes oh: "ההחטאה כפולה ומכופלת: סלב מקדם מוצר ומציע לנו להשתמש בו"
- 11.נאקי 12/02/2012 14:32הגב לתגובה זואיך נאקי קשור לזה?זה לא בכיוון הביקורת שלך בכלל. זה נראה כאילו לא ראית אותה בכלל!
- 10.את ניראית טוב, מעבר לכך הכל שטויות... (ל"ת)עטרה אוי עטרה 09/02/2012 10:16הגב לתגובה זו
- 9.אכן פרסומת מוחמצת. (ל"ת)אילן 05/02/2012 23:03הגב לתגובה זו
- 8.מישהו מהצד 05/02/2012 19:47הגב לתגובה זוקשה לקבל ביקורת. אבל לפחות הביקורת הזאת מדויקת וחריפה. בזבוז של שחקן גדול דבר ראשון. איפור מוגזם ומגוחך. בימוי רע. וכמו שעטרה אמרה וזה העיקר כאן. פרסומת שמנסה למכור לנו את חשיבותו של תסריט מעולה. אך יוצריה לא מסוגלים כנראה לייצר תוכן ברמה שאליה הוא מתייחס. HBO עשו פרסומות מושלמות על אותו הבריף ואני בטוח שהחבר׳ה במקאן הציעו דברים ברמה גבוהה. כאן יש לקוח שהפריע בדוק. רק לקוח חסר ביטחון או עם יותר מידי ביטחון יכול לייצר סלט שכזה. וזה עוד משודר בריפיט בייס. מזל שיש לי מקס!!!!
- 7.פספוס מהסרטים 05/02/2012 19:04הגב לתגובה זוהוא לא מספיק כוכב שעומד בזכות עצמו מונולוג וזהו..
- 6.תמי 05/02/2012 16:03הגב לתגובה זואני מאד אוהבת לקרוא את הטור שלך אבל אני מודה הפעם שראתי אותו פעמיים ועד עכשיו לא הבנתי אותו.
- 5.על סמך מה החלטת שהוא משחק את נאקי? (ל"ת)מקאן 05/02/2012 15:01הגב לתגובה זו
- 4.יונתן 05/02/2012 14:33הגב לתגובה זוברגע שבושמי אמר בפרסומת שלום ישראל / רק ביס וכדומה. המהלך המיתוגי בוצע בהצלחה.
- 3.א.ח 05/02/2012 13:13הגב לתגובה זואת חייבת למצוא דרך להיות יותר נגישה
- 2.עידו 05/02/2012 12:05הגב לתגובה זואם יש משהו שהצופה בבית שואל את עצמו בבית זה: 'איך קיבינימאט הצליחו להביא את סטיב בושמי לפירסומת של ייס?' 'כניראה ששוה לי להקשיב לו'
- 1.רועי 05/02/2012 11:20הגב לתגובה זווהיחס האישי לשוק הישראלי. ברור שאפשר לעשות קריאייטיב יותר חד. אבל התוכן מדבר בעד עצמו, כל התכנים הכי חדשים נמצאים ביס, והמסר עובר בהחלט. כמה פעמים רואים פנייה אישית של כוכבים לשוק הקטנטן שלנו ? ? ? לא הרבה !