גורביץ' מנתח: אחרי שבוע של טירוף בבורסות - תיקון או שאולי שינוי כיוון?

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על המדדים המובילים, ורואה תבנית ברורה, אתם חייבים לעקוב כעת
|
(66)

תגובות לכתבה(66):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    אשמח לקבל ניתוח של טאואר (ל"ת)
    רונן 03/09/2015 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    גורביץ, שיצמחו לך שערות על הראש - אתן בך אמון. (ל"ת)
    שאולי 28/08/2015 18:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 39.
    גורביץ מה קורה עם אפריקה ישראל שאמרת בשער 3000 לקנות ?
    המסביר הלאומי 28/08/2015 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם הנפט שבשער 60 70 דולר אמרת לקנות ? ומה עם הדקס שב 8000 אמרת ירד יתרסק ? אם אני יפרסם כל מה שאמרת אז אוי ואבוי לנו והיינו מקשיבים לך
    סגור
  • 38.
    כל מפולת מתחילה בגל ראשון של נפילות סביב ה 10%
    המומחה 30 שנה בבורסה 28/08/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ולאחריו תמיד יבוא תיקון מהיר של בערך 66% מהנפילה. דישדוש קצר ואז כל פיפס הכי קטן בכלכלה מציתמאתמהגל השני של הירידות. אותי מה שמעניין זה כמה זמן את שקוראת לעצמך אחת שמבינה נימצאת בבורסה jQuery20309156192033551633_1440772093881 כמה מפולות חווית?? אשמך לתגובתך
    סגור
  • מפולת
    livermore 28/08/2015 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גורביץ צודק.רשמית אי אפשר להחיז על מפולת אבל זו מפולת. השוק ירד בערך 35 % עד 40% \זה יהיה פחות כואבמ 2008 אבל זה סוף שחל סייקל
    סגור
  • טען עוד
  • תגיד חבר עוד לא הבנת שהשוק בישראל היה רדום 20 שנה ?
    המסביר הלאומי 28/08/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חבר יקר הכל נכון לגבי פעם שהתרגלנו למדדים של 200 עד 590 המשחק השתנה מאוד ולאחר ניתוח מעמיק השוק הישראלי עדיין נמוך מאוד מאוד ועוד פעם מאוד נמוך
    סגור
  • 37.
    כל מפולת מתחילה בגל ראשון של נפילות סביב ה 10%
    המומחה 30 שנה בבורסה 28/08/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולאחריו תמיד יבוא תיקון מהיר של בערך 66% מהנפילה. דישדוש קצר ואז כל פיפס הכי קטן בכלכלה מציתמאתמהגל השני של הירידות. אותי מה שמעניין זה כמה זמן את שקוראת לעצמך אחת שמבינה נימצאת בבורסה jQuery20309156192033551633_1440772093881 כמה מפולות חווית?? אשמך לתגובתך
    סגור
  • 36.
    פשששששש.....ניתוח מבריק
    אבי 28/08/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גורביץ - סע לסין, תסביר להם את "התקיפה", ה"צלילה", ואת דעותיך המישתנות כל שבוע. שמחתי במיוחד לשמוע שגם למראיין יש "דעה משלו". מאד חשוב! גם לנכדה שלי בת השנה יש דעה משלה. בתנך כתוב "אויל משריש". זו ההגדרה לצמד המוקיונים האלה
    סגור
  • 35.
    עזבו אותי תבניות קווים חרטה ברטה כל עוד יוזרם כסף של מד
    המסביר הלאומי 28/08/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ינות בסכומים של טריליונים של דולרים שכחו מירידות מה ששכחתם שישראל היא ישראל לא ארהב ולא סין תתחילו לחשוב טוב ולא לפי שוקי העולם
    סגור
  • 34.
    מדוע אתה אומר שהיום יום חמישי ואתה לא יודע מה הסגירה.
    vvc 28/08/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היום יום שישי ואתה יכול להקליט את הכתבה היום ב6 בבוקר . ואתה מפרסם אותה בשעה 8 בבוקר לאחר שאתם כן יודעים מה עשה הנסדק ביום חמישי. כדי להאמין לכם תפרסמו את ההקלטה באותו יום ולא יום לאחר מכן (כביכול הוקלט אתמול)
    סגור
  • 33.
    אייל, מה עם הדולר ?
    הוא אומר 28/08/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין אותי
    סגור
  • 32.
    הוא אמר לפני שבוע->
    הוא אמר לפני שבוע-> 28/08/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זאת נקודת יציאה מהשוק, ראה עליות ושינה את דעתו.
    סגור
  • 31.
    אייל, תודה על הניתוח!!! (ל"ת)
    סטודנט לשעבר 28/08/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 30.
    אייל, אוהבים אותך!! תודה על הניתוחים המקצועיים!!! (ל"ת)
    שמעון מהצפון 28/08/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    22 4
    סגור
  • 29.
    הנתוחים הללו הם כניתוח שלאחר המוות (ל"ת)
    ייאי 28/08/2015 15:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 28.
    לחמוק מביזיון החיזיון..
    ייאי 28/08/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    העולם עדיין במשבר כלכלי שהתעצם ע"י המשבר של סין.בסין זה לא רק המשבר של הבורסה אלא משבר אמיתי בכלכלה .הסינים פשוט רימו לאורך זמן בנתונים ובמיוחד של הצמיחה,אך לשקר אין רגליים ולבסוף הוא קרס ונתפס..הצמיחה שציפו לה היתה של 7-8% ועכשיו היא תהיה אולי של 5%.גם זו האחרונה מורכבת לא מעט מצמיחת זבל:הרבה פחות מהייצור והרבה יותר ממיגזרי השירותים,התווך והביורוקרטיה.יש אנאליסטים המתבטאים בצורה ברורה על כיוון שוקי ההון.אך רובם בחרו לבטא מלל רב אך לא לומר דבר וכך יוכלו לחמוק מביזיון החיזיון.אני אומר לכם ובחינם:יהיו עוד ירידות רבות וגם עליות מועטות.זה יחל לתייצב תוך חודש-חודשיים.למה? כי הממשל הריכוזי הסיני יפעיל את מלוא היכולת הרגולטיבית שלו,כי אירופה מראה סימנים חיוביים,כי כלכלת ארה"ב בשיפור,כי יפן ואסטרליה בכיוון הנכון.השנה תסתיים עם עליה קטנה ב S&P,ביפן ובאוסטרליה ועם עליה מינורית ביתר הבורסאות.ב 2016 העליה תהיה יותר משמעותית.בת"א זה יהיה שונה:הכלכלה שלנו במצב לא טוב,יש סיכונים גאופוליטיים בהשקעה כאן.כדי להיות אטרקטיביים יש להוריד את המיסוי ל 10%! ואם לא יורידו מהמיסוי שעל הבורסה אז השנה תסתיים בירי
    סגור
  • 27.
    איפה עדי?????
    אבי 28/08/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביזפורטל שברתם לי את הלב
    סגור
  • 26.
    נקודת המבחן האמיתית באס אנד פי הוא 2035 מעבר ממנו העליו
    המסביר הלאומי 28/08/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ת לא נגמרו ויחזרו בהרבה יותר מ 2150 כלפי מעלה לפי הכרות שלי עם הנוכלים כנראה שזה מה שיקרה אבל לעולם אין לדעת מאז שלטון הרובוטים אין נביאים בעולם
    סגור
  • 25.
    אני בניגוד לגורביץ כשהתחילו הירידות ביום ראשון
    אחת שמבינה א 28/08/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    4 30
    אני לא נבהלתי וגם ציינתי בפורום שלא לפחד זו לא מפולת סתם תיקון מתבקש אחרי עליות מאוד חדות בשווקים. אני תמיד מקשיבה להיגיון הבריא שלי , לעומת זאת גורביץ כתב שהמפולת הזו תסתיים כמו כל מפולת ( ברור שהיא תסתיים ואחרי זה יהיה גל של עליות) כנראה שהאמין שהירידות יתמשכו ואף הוסיף בעוד כתבה שלו לצאת מהשוק ואני כתבתי לו בתגובה שאני לא מסכימה איתו והיום לגמרי שינה את דעתו פשוט מהפך, מ5אמין שמגמת העליות תמשך. פשוט לשמוע ולא להאמין. שתהיה לכולם שבת שלום ומבורכת ושנזכה לראות בשבוע הבא הרבה ירוק בעיניים ולא יזיק מידי פעם ירידות חדות תאמינו לי זה טוב לכולם.
    סגור
  • נראה לי שגם את חולה במחלת הגורביץ ....
    22 28/08/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מה את חושבת שאת יכולה לצפות את השוק לפי האינטואיציה שלך הירידות בהחלט יכולות להמשך ויכול להיות שזה מלכודת דובים ויכול להיות שלא אבל היהירות כפי שכביכול יודעת משהו כנראה נדבקת מגורביץ באשליית הידע תתעוררי את לא יודעת כולם בדיוק כמו כל משקיע אחר
    סגור
  • את טועה - אין לו דעה
    אבי 28/08/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מוקיון
    סגור
  • מה את באמת לא נבהלת?
    לאחת ש 28/08/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    26 1
    יענו את קשוחה אש? את מנצחת את רויילר גרייסי בקרב על התואר או את נאבקת רק עם קטנות. למה את כל הזמן מבקשת ודורשת ..האמינו לי ואמרתי..מה..אין לך בטחון..ראיתי אותך בוויצמן גבעתיים עם 2 אקדחים בחגורה וסכין בין השיניים ומסובבת 2 נונצ'קות בקטנה..וחוץ..את הרי ברוש ההורסת.
    סגור
  • 24.
    תא ניסה לתקוף 2 את מדד השיא אז מה הוא מחרטט אותנו לתקוף
    המסביר הלאומי 28/08/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לתקוף אנחנו בירידות נקודה
    סגור
  • 23.
    למה המגיש מפריע לו לדבר כל רגע
    דן 28/08/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיתן לאייל לדבר
    סגור
  • מה זה שיתן?
    לדן 28/08/2015 17:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אייל צריך לקחת בכוח. ראית איזה בריון הוא?
    סגור
  • 22.
    כל התיאוריה של החזרה לשיא הקודם מוזרה בעיני
    אחד מהעם 28/08/2015 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה אם יש התבנית הידועה של ראש וכתפיים? הרי אז בפירוש אין חזרה לשיא הקודם! גם הסתמכות יתר על הגרף החודשי היא בעייתית - הרי את הנר הבא נראה רק בסוף ספטמבר הדבר הכי חשוב לא נאמר בראיון - לסוחר רציני יש יעדי רווח ויעדים לקטיעת הפסד, לכן השאלה לצאת או לא לצאת לא קיימת כלל!
    סגור
  • אתה מדבר לעניין . (ל"ת)
    כול בכבוד 28/08/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    משולש אלכסוני + זיגזג בשנה
    אורן 28/08/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואם אתה מנתח טכני אז אני צנצנת -אני לא מבין איך נותנים לך במה באתר הזב אבל אתה חלש ,הגיע הזמן שתלך לעשות קורס רענון .
    סגור
  • 20.
    הגודוביץ הזה טעה ב90 אחוז מהתחזיות שלו ובגדול
    רפי 28/08/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    3 10
    וכן עליו אפשר להגיד, גם תרנגולת עיוורת מוצאת לה גרגיר. כשחבית נפט היתה 50 הוא חזה שתגיע ל70, היום היא ב40 כשפרטנר ירדה מ900 ,אמר, תצאו. פרטנר הים העליה של 100 אחוז. ועכשיו נראה שיפרסמו את זה . והוא יגיד שלא נכון. תקשיבו טוב למה שהוא אומר ותתעשו הפוך.
    סגור
  • tsem
    livermore 28/08/2015 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם עך טאואר כבר לא מדבר
    סגור
  • טעית בתוכנית המשודרת ובאיש
    רפי 28/08/2015 17:35
    הגב לתגובה זו
    16 0
    פנה לגודוביץ אדריכל עירית תל אביב לשעבר ועוזר לניפגעי גינדי והמרפסות וגם כיכב באח הגדול. כאן זה תכנית אחרת.
    סגור
  • 19.
    ל 2
    Tio 28/08/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ניתוח תכני עובד.יש 2 אופציות לסחור:1.ניתוח טכני2. שמועות וניחושים, המלצות של אנאליסטים.תלמד לנתח גרף גם ככה אתה תקוע מסך.
    סגור
  • 18.
    תן לגורביץ לדבר
    המקצוען 28/08/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדוע המראיין כל הזמן מדברבנו לשמוע את איילהוא מקצועןולא המראיין החרטטן
    סגור
  • 17.
    פרוטרום
    עדי 28/08/2015 11:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שלום אייל. אשמח לשמוע את דעתך על מניית פרוטרום
    סגור
  • 16.
    ניתוח מעולה מעולה מעולה. מי שלא מצליח לישון שיצא.
    זיפו 28/08/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    2 8
    עליית דרגה בניתוחים של גוריביץ. כבר ביום שני בזמן נפילת המעוף 4% כתבתי שאני מזהה בגרפים שזה לא מפולת אלא תיקון. כתבתי שתשימו לב שלמרות הירידה של 100 נקודות במעוף בבנקין אין בהלת מכירות בבנקים ואף ציינתי שבינלאומי עולה. מיד בגמר הניתוח שיניתי פוזיציה ועברתי ללונג. לצערי כרישי המעוף לא נתנו ללונג להרוויח ולמרות טיסת המעוף למחרת 3% והקולים פשוט לא עלו. יתרה מזאת יום לפני הפקיעה שעה לפני הנעילה הכרישים ריסקו טוטאלית את הקולים והשחילו לציבור פוטים. גם אני חשבתי שקולים הולכים למחיקה ומכרתי. למחרת המעוף פקע בפלוס 1% ודווקא הפוטים הלכו למחיקה. לדעתי יום ראשון המעוף צריך לתת גאפ חזק למעלה והקולים צריכים סוף סוף לשלם והרבה.
    סגור
  • בכתבה שכנה כתבת דברים קצת לא זהים.
    א 28/08/2015 12:18
    הגב לתגובה זו
    18 0
    מר זיפו. איני יודע מה פרוש גאפ ולדעתי זאת רשת אופנת נשים. אז מה הקשר לכאן? אם הבנתי מכל התהפוכות שאתה כותב ..הרי יום א יהיה גאפ חזק למעלה. האם יש מצב שבחור נפלא שכמוך שזורק כאן ניתוחים לתפארת(שאיני מבין בם דבר)טועה?
    סגור
  • לא כתבתי שום דבר שונה . תראי לי לינק
    זיפו 28/08/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 5
    למונח גאפ בשוק ההון מתכוונים כשרוצים לתאר קפיצה של המדד מנקודה לנקודה ללא רציפות. נניח המדד נעל על 1596 וביום ראשון מדלג על 20 נקודות ופותח 1616 לפעולת הדילוג קוראים גאפ. למרות שאני בטוח שאת מכירה את המונח נתתי הסבר עבור אלו שלא מכירים אותו. אני קראתי לירידות מיני מפולת. אני כתבתי ביום שני שעבר שאני מזהה התארגנות לעליות חדות. וכן, אני הרבה פעמים טועה. למרות שידעתי שתהיה פקיעה חיובית, נבהלתי משחיטת הקולים בנעילה של יום רביעי ומכרתי הכל בהפסד. למחר היה גאפ למעלה והבנתי שעבדו עלי. יכולתי להרוויח כחמשת אלפים שח. אך לרגע לא אצטער , הרי "מחר יום חדש עם הפתעות חדשות". אני מניח שאת מנחשת מה אני מחזיק ליום ראשון. אם אם ארהב לא מתרסק תקבלי את הגאפ ביום ראשון.
    סגור
  • לזיפוני החביב
    א 28/08/2015 17:10
    הגב לתגובה זו
    85 0
    אני ילד ולא ילדה.ואפילו ילד מופרע והיפר אקטיבי.אז ככה זיפוננו החביב: 1.אני מתעקש שגאפ זאת רשת אופנה.2.אתה אומר שאתה טועה הרבה פעמים..אני מקווה ומאחל לך שיותר פעמים צודק..3.אתה כותב "ניבהלתי"ואני כילד מחונן אומר לך שלהיבהל ובעיקר למשקיעים בשוק זה דבר מבהיל ולא טוב.אתה חייב להיות יענו קר רוח כמו ג'יימס בונד ואף להיות חד כתער ומהירמחשבה בתהליף קבלת החלטות. 4.זה שעבדו עליך זה לא טוב..אפילו ריאל מדריד או ברצלונה לא מאפשרים לעבוד עליהם בכזאת קלות. 5.מכרת בהפסד..אני מרשה לך חד פעמית..להבא רק ברווח.6.יכולת להרוויח..משפט לא רצוי ולא רציני. 7.מחר אמנם יום חדש אבל השתדל בלי הפתעות..רק עם שליטה במצב.. 8.אני לא צריך לנחש מה אתה מחזיק ליום א..האמן לי שאני גם מבין וגם יודע וגם קורא את מחשבותיך כספר הפתוח. 9.אם ארה"ב...לא רציני במהלך שיקולים.10. אתה באמת בחור טוב ומחביבי הכותבים כאן ואני רוחש לך כבוד. 11. סלח לי מר זיפוני שילד כמוני צריך לתת לך כזה ספיצ' ארוך(התכוונתי שיחה..איני כותב וקורא אנגלית כי אני עוד קטנצ'יק..)12. אני מאחל לך שבת נהדרת ושבוע נפלא ועשה חייל בעסקים ובחיים והעיקר שמור על בריאות.
    סגור
  • 15.
    כלל ביוטכנ
    כלל 28/08/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 7
    גורביץ המהולל המליץ על כלל ביוטכנולוגיה ולאחר השבועיים המניה צלל ב-70%.הזהרו ממנו כל המלצותיו אינן טהורות, מונעות משיקולי רווח אישיראו הוזהרתם!!!!
    סגור
  • לכלל
    א100 28/08/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ראה התראתי לשחר. תתאים לצורך העניין גם לך. שבת טובה.
    סגור
  • בעצם אתם אדם אחד
    א 28/08/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אבל בשני קצת קיבלת ויברציות מהשטויות ואתה מתכנה כלל ולא שחר...זה לא משנה..אם ירצה לחפשך..אפשר לעשות זאת ב7 שניות גם אם שימך מוחמד השני.
    סגור
  • 14.
    גורביץ המהולל
    שחר 28/08/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    5 42
    אדון גורביץ,תפסיק לנתח ולהמליץ, עדיף שתמכור עגבניות בשוק.כל המלצותיך מקורן בקבלת הנאות אישיות
    סגור
  • לשחר
    א100 28/08/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    85 3
    אני לא מכיר ולא ראיתי את אייל מעולם..אולי סתם אמפטיה אליו...לתחושתי..חרגת בכתיבתך וחצית את הגבול התחתון שאסור לשימוש..התייעצתי עם חבריי שהם בתחום(אני לא עו"ד)והם טוענים שנחשפת כאן לתביעה ענקית מגורביץ המהולל. לא אגיד לו איך לפעול..אך לך אני אומר..הזדרז כאן ועכשיו לבקש סליחה ומחילה על דבריך האומללים שעלולים להכניסך לצרות איומות. בבירכת חברים(למרות הנ"ל)איציק.
    סגור
  • 13.
    הבעייה עם השיטה של אייל
    דדה המדדה 28/08/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שעד שתוכל לומר בוודאות שהמגמה השתנתה המדדים יאבדו 30 אחוז
    סגור
  • 12.
    יום אסל והמון ימים של קש וגבבה (ל"ת)
    השורטיסיטים 28/08/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 11.
    סתירה חד משמעית.
    משה. 28/08/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    20 2
    המסקנה מהכתבה הקודמת הייתה שהשוק עבר למגמת ירידה וכדאי לצאת . המסקנה כאן היא שנכון לרגע זה השוק עובר תיקון טכני שעשוי להפוך לשינוי מגמה. אלו שני דברים שונים לחלוטין. הייתי מצפה לכמה מילים שיגשרו על הסתירה. אפילו התנצלות כזו או אחרת. אבל לשמוע מאדם מוערך בעל קהל קוראים ומאזינים לא קטן, דבר ו"היפוכו" תוך יומיים זה לא לעניין.
    סגור
  • תעשה אחד ועוד אחד ויצא לך ...ליצן שגורם למאזיניו לבכות (ל"ת)
    בא 28/08/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לאונ' בר אילן
    ג 28/08/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני עשיתי אחד ועוד אחד ויצא לי הפלא ופלא 2 ולא ליצן שגורם למאזיניו לבכות.אסז מה אתה אומר מר בר אילן היקר?מישהו משניינו כבד שמיעה?
    סגור
  • גם לי בלטה הסתירה - אשמח לתגובתו של גורביץ (ל"ת)
    חנן 28/08/2015 12:10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • הוא הטביעה יותר משקיעים מהטיטניק . (ל"ת)
    בא 28/08/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 10.
    שום מילה על תא 25? (ל"ת)
    לאיל 28/08/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    המראיין מקשקש יותר מדי דקות ולא מאפשר..
    זכרוני 28/08/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    למרואיין לענות ולהסביר כנדרש ., טוב תעשה המערכת אם תדאג להחליף את המראיין הדברן ולהביא במקומות אחר /אחרת היודעים לשאול שאלות ענייניות קצרות על מנת לקבל תשובות מקצועיות איכותיות עם זמן שידור סביר . שבת שלום .
    סגור
  • 8.
    תנו לאייל לדבר
    משה 28/08/2015 09:30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יוסי שחרר אותו תן לו לדבר. באים לראות אות לא אותך איפה מירון איפה...
    סגור
  • המראיין פשוט שמור שגורביץ לא הדבר שטיות (ל"ת)
    22 28/08/2015 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    לחבר אייל ולחבר יוסף.
    א100 28/08/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
    159 3
    1. מר איילנו...שמחתי עם ההתפכחות של הימים האחרונים ועם הראיון של לפני מספר שעות לצאת מהשווקים. אז..או שלא הבנתי את הדברים בשני הראיונות והשוני ביינהם..או..שזיגזוג אופייני של פרשנים ומנהלים ויועצים כולל טכני חזר למקומותינו. איילנו..לדעתי ..קילקלת בראיון זה ויש לי מן התחושה שמנכלנו יוסף סחף/הכריח אותך לקיים ראיון זה..וחבל.. 2. למנכלנו היקר יוסף..נכנסת לראיון כמו שור זועם(לא רק לפי הדברים שדיברת..גם לפי עוד עשרות פרמטרים)ניסית (מבלי להרגיש אולי)לקחת שליטה ולכוון דברים ואף להראות ולהביע חוכמתך מספר פעמים..שגם לך יש דעה וכולי..חוכמתך רבה..אך נשאר לי טעם לא טוב..ולא רק בגלל התכנים והמלל אלא יותר על עיתוי הראיון(מספר שעות אחרי הקודם)ואף על כיפופי הידיים..וחבל..יום טוב.
    סגור
  • אולי להפסיק עם פרמטר הריבית בארה"ב
    היי אתרוש אתרונצ'יק 28/08/2015 21:06
    הגב לתגובה זו
    53 1
    לנסות לתזמן את השווקים...האם באמת מאן דהוא אצלכם שפיסת ריבית תציל או תפיל את השווקים ..ופישר אמר ויאלן אמרה וחרטאבונה הגיבה..המצב בקקט...וזה מה שישפיע וחזק מאד...ישמבין אתרוש?
    סגור
  • ל 7 לא הבנת את הכתבה מאתמול
    דדה המדדה 28/08/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 21
    אתמול הוא אמר בדיוק את מה שאמר היום - שבגרף החודשי עדיין נקודות השיא והשפל מסודרות בסדר עולה ורק כשזה ישתנה הוא ימליץ לצאת מהשוק.
    סגור
  • לדדה המדדה.
    א100 28/08/2015 11:05
    הגב לתגובה זו
    92 1
    1.גם הילדים שלי שהיו קטנים..לעיתים קיטרו:"אבוש..אבל אתה ממש לא הבנת אותנו.." לימים "נאלצו" להודות שאכן הייתי בכיוון הנכון. 2.מר דדה היקר..הקשב וקרא היטב את 2 הראיונות שנית ואני בטוח שתקבל את דעתי. 3.בדרך כלל איני מחפש חיזוקים..אבל באופן חד פעמי..אני רואה שהחבר משה מ11 הבין כמוני.. 4)אולי אני סוטה מהעניין..אבל עניין השם...דע לך ידידי שאחד שמדדה ..זאת לא תמיד בעיה פיזית..לעיתים נפשית..אם זה כך אשמח להדריך אותך בעניין..(קבל הערה זאת ברצינות) 5)תודה להערתך ושבת מבורכת.
    סגור
  • ל א100 שוב טעית
    דדה המדדה 29/08/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. שני טועים עדיין לא מבשרים את בוא הסתיו (אתה ומשה מ11) 2.אני מדבר כמובן על הבנת הנקרא של הכתבה מיום חמישי ולא על מה צפוי בעתיד 2. אצלי זה בוודאי פיזי ואשר לך נראה לי שהאופציה השניה שהזכרת היא הבעייה.
    סגור
  • לדדה
    א 29/08/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היי בחור. על מה עלה קיצפך?שאלתי שאלה רצינית. ציפיתי לתשובה רצינית. ואתה תוקף.וזה לא טוב..אולי לא ירדת לסוף דעתי.יש לדוגמא כאבי פאנטום(הקש G אם אינך יודע)שגורמים לצרות וכאבים וממש ניתנות לטיפול והקלה.אלתי ממש לא בא לפגוע..היא באה מתחומי מומחיותי ואם אפשר לעזור..אז למה לא..נבנת חבריקו?
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד
    גנאדי 28/08/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כל הכבוד לגורביץלמרות כל התגובות המטומטמות שמקבל בדרך כלל. ממשיך לנתך בצורה טובה ומסביר מה דעתו על פי ניתוך טכניישר כוח
    סגור
  • 5.
    למרות שאירו/דולר חיובי+ %ירידת האירו גבוה מ%ירידת הדולר (ל"ת)
    מנפלאות בנק ישראל 28/08/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    יחס דקות לא טוב של הריאיון
    יונתן 28/08/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
    8 3
    שלום. כל השבוע אני מחכה לשמוע את הניתוח של אייל גורביץ ובמיוחד במיוחד השבוע, אחרי כל הטלטלה. לצערי ואני בטוח שלא כוונה, יוסי השתלט קצת על הכתבה ולא רק שהכתבה מלכתחילה קצרה, יוסי דיבר 2:35 דק ואייל דיבר 3:40. ובלי קשר ציפיתי השבוע לריאיון טיפה יותר ארוך מהרגיל. מקווה שיהיה פיצוי שבוע הבא. תודה.
    סגור
  • 3.
    יפה ומעניין,תודה , ניתוח מקצוי (ל"ת)
    גבי77 28/08/2015 08:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    ניתוח טכני ,העיוור מוליך את החרש ,לא מחובר למצב בעולם .
    בא 28/08/2015 08:26
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מי שמקשיב לו יפסיד ,
    סגור
  • 1.
    תאמלקו לי את זה (ל"ת)
    שמואל ברגר 28/08/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות