מה ההשפעה של העברות הגדולות בקיץ על נבחרת אנגליה?
נבחרת אנגליה נחשבת לאחת המועמדות העיקריות לזכות באליפות אירופה בשנה הבאה. היא מדורגת במקום הראשון בבית שלה ובשבת הקרובה תפגוש את נבחרת אוקראינה.
מעבר גדול. בלינגהאם (טוויטר ריאל מדריד)
אחת הסיבות לאופטימיות של האוהדים האנגלים היא הכשרונות הגדולים בכדורגל האירופי ובעיקר בשל העובדה ששלוש מתוך ארבע ההעברות היקרות בקיץ האחרון שייכות לשחקני נבחרת אנגליה.
הקשר, ג'וד בלינגהאם, עזב הקיץ את בורוסיה דורטמונד וחתם בריאל מדריד בסכום של 115 מיליון ליש"ט כאשר ביחד עם שכרו עד תום התקופה מדובר בעסקה שמגיעה ל-250 מיליון אירו. כוכב נוסף הוא דקלן רייס שעזב העונה את ווסטהאם ועבר לארסנל תמורת 105 מיליון ליש"ט. האחרון הוא כמובן החלוץ הארי קיין שעזב לאחר 19 שנים את טוטנהאם ועבר לבאיירן מינכן בהעברה היקרה של המועדון הגרמני - 86.4 מיליון ליש"ט.
באנגליה אומנם רגילים להוצאות עתק והקיץ הפרמייר ליג רשמה סכום שיא של 2.36 מיליארד ליש"ט בשלל העברות בליגה, כאשר העברה היקרה ביותר בליגה הייתה מעברו של מויסס קאייסדו מברייטון לצ'לסי תמורת 115 מיליון ליש"ט.
- ריאל מדריד חילקה רכבי יוקרה: כמה שווים הרכבים של ויניסיוס ואמבפה?
- האם צרפת תלך עד הסוף ביורו וכמה שווה שוער סרביה ראיקוביץ'?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההצלחה של נבחרת אנגליה עדיין לא הביאה תארים אבל הנבחרת כבר הייתה קרובה עם חצי גמר במונדיאל 2018 וגמר היורו ב-2020 ולכן התקווה בקרב אנשי הנבחרת הלאומית היא שדווקא בשנה הבאה תגיעה ההצלחה עם זכייה בטורניר גדול.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
