חברת YCD מולטימדיה מקבלת הזרמת מזומנים: פיטנגו ו-AADV הובילו גיוס של 12 מיליון דולר
חברת YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטאליים חכמים לבתי עסק, המסייעת לגופים קמעונאיים למקסם מכירות ורווחיות, הודיעה כי סיימה סבב גיוס בהיקף של 12 מיליון דולר. הגיוס שכולל השקעה חדשה, בהובלת הקרנות פיטנגו ו- Arts Alliance Digital Ventures והמרת הלוואות להון, מהווה הבעת אמון של המשקיעים בחברה ובמומנטום העסקי שלה.
לדברי רמי קליש, מייסד ושותף מנהל בפיטנגו ויו"ר דירקטוריון YCD מולטימדיה אמר כי "התמיכה וההשקעה המתמשכת של פיטנגו ושאר המשקיעים ב-YCD, משקפת את האמון והביטחון שיש למשקיעים בחזון של החברה לגבי עתיד עסקי הקמעונאות והדרך בה היא הולכת בבטחה למימוש חזון זה".
הגיוס הנוכחי ישמש את YCD להמשך בניית הנוכחות בשווקי ארה"ב ואנגליה ולהשקעה בפיתוח קו המוצרים של החברה, הנותנים לרשתות קמעונאיות פלטפורמה לייצור, ניהול, הפצה וביצוע אופטימיזציה של מדיה דיגיטאלית בתוך החנויות, המסייעת להעלאת המכירות והרווחיות. "ההשקעה החדשה נותנת לנו את ההון הדרוש לתמיכה ביוזמות שאנו מנהלים כרגע ברשתות קמעונאיות גדולות בארה"ב וברחבי העולם", אומר בארי סלזמן, מנכ"ל YCD.
הגיוס הקודם של YCD, בהיקף של 9 מיליון דולר, בוצע במרץ 2008, אף הוא מהקרנות המשתתפות בסבב הנוכחי. בגיוס לקחו חלק משקיעים נוספים שהשתתפו גם בסבבי הגיוס הקודמים. מאז הקמתה גייסה החברה ממשקיעים כ- 13 מיליון דולר (לא כולל סבב הגיוס הנוכחי).
YCD מפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטאליים המסייעים לעסקים לתקשר עם לקוחות ועובדים בבית העסק. החברה מציעה פתרון שיווקי מלא מ'קצה לקצה' העושה שימוש בפלטפורמה טכנולוגית פרי פיתוחה. מערכות האודיו וידאו שפיתחה YCD מאפשרות לעסקים להניע מכירות עם תוצאות הניתנות למדידה ולהעשיר את חוויית הלקוחות והעובדים בחברה, תוך ניהול תקשורת פנים ארגונית והדרכת עובדים. המערכת מאפשרת לעסקים לשלב ולנהל מאות ערוצי אודיו ווידאו מותאמים אישית באמצעות ממשק אינטרנט מרכזי, על פני אלפי אתרים, בו זמנית, ומסייעת ללקוחות ליצור סביבת מדיה לחיזוק המותג ולהעצמת חווית הלקוח והעובדים.