גלקסי תקשורת תשווק את מרכזיות הטלפוניה של סימנס
גלקסי תקשורת, מקבוצת סולגוד תקשורת, נכנסת לשוק מרכזיות הטלפוניה. החברה חתמה על הסכם שיווק בלעדי לשיווק המרכזיות של חברת Siemens הגרמנית. גלקסי תקשורת תשווק בארץ את סדרת מרכזיות Hi-Path של החברה.
סדרת מרכזיות Hi-Path של Siemens הינה מרכזייה מודולארית שמגיעה במספר גדלים: ממרכזייה קטנה עם 2 קווים ו-8 שלוחות ועד מרכזיה גדולה עם 32 קווים ו-140 שלוחות.
לדברי החברה, המרכזיות של siemens עומדות בחזית הטכנולוגיה וכוללות תכונות רבות וייחודיות כגון שיחה מזוהה בכל השלוחות (כולל בשלוחות רגילות), מערכת ניהול מתקדמת המאפשרת תכנות וניהול המרכזייה באמצעות מחשב, חיבור ADSL ההופך את המרכזייה למרכז התקשורת של העסק עם קווי טלפון ורשת מחשבים במארז אחד.
משה בן זקן. מנכ"ל משרד התחבורה. קרדיט: שלומי יוסףהממשלה מקדמת שינוי בחוק שיפתח את הטבת המכס גם ליבואנים מקבילים
התיקון מסיר חסם ביבוא הרכב, מרחיב את היבוא האישי והמקביל ומוסיף דרישות מחייבות בהגנת סייבר לענף
הממשלה מאשרת תיקון לחוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב, שמקודם על ידי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. התיקון עבר אישור בוועדת השרים לענייני חקיקה ומקודם בהליך מואץ.
בליבת התיקון עומד שינוי בדרך שבה מוחלת העדפת מכס על יבוא רכב, כך שהטבה שניתנה בפועל בעיקר ליבואנים ישירים, תוכל לחול גם על יבואנים שאינם ישירים. התיקון מסיר חסם שמנע עד עכשיו מיבואנים עקיפים, זעירים וביבוא אישי ליהנות מהעדפת מכס בהתאם להסכמי הסחר הבינלאומיים של ישראל. במשרד התחבורה ובשיתוף רשות המיסים מציגים את המהלך כניסיון להרחיב תחרות בענף דרך הגדלת היבוא המקביל והיבוא האישי.
הטבת המכס עוברת גם ליבואנים שאינם ישירים
עד היום, המנגנון הקיים אפשר ליבואנים ישירים לממש פטור ממכס בשיעור 7%, בהתאם להסכמי הסחר הבינלאומיים של ישראל, בעוד שיבואנים עקיפים, זעירים ויבוא אישי לא נהנו מההעדפה באותה צורה. בפועל נוצר יתרון מובנה לערוץ יבוא אחד על פני אחרים, ותחרות מצומצמת יותר על אותו קהל לקוחות.
התיקון מאפשר לרשות המסים להחיל את ההטבה גם על יבואנים שאינם ישירים. המשמעות היא הרחבת ההטבה לערוצי יבוא נוספים, מה שמצמצם את היתרון שהיה עד היום ליבואנים הישירים.
- שיא- 361,255 נוסעים ברכבת ביום חמישי האחרון
- בעלות של 35 מיליון שקלים: מסוף אוטובוסים חדש יחובר לכביש 412
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המהלך נשען על מודל שפעל כהוראת שעה בשנים 2023-2025. בתקופה הזו נרשם גידול בהיקף יבוא הרכב וניצול רחב יותר של העדפת המכס, וכעת הממשלה מבקשת לעגן את ההסדר כהסדר קבוע בחוק.
